Enterprise Advisors Polska | Doradztwo
17594
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17594,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Doradztwo

q

Stoją Państwo w obliczu podjęcia ważnych decyzji strategicznych dotyczących dalszego rozwoju swojej firmy i nie wiedzą, jakie działania będą najbardziej skuteczne? Chętnie pomożemy przeanalizować sytuację w Państwa firmie, zwracając uwagę na nowe możliwości oraz optymalne rozwiązania.

Elastyczność oferty oraz indywidualne podejście do każdego klienta pozwala nam dostosować odpowiednie działania. Pragniemy, by korzystanie z naszych usług było dla Państwa inwestycją gwarantującą wymierne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży oraz rentowności przedsiębiorstwa.

Obszary działań

  • optymalizacja VAT, CIT, PIT, ZUS – planowanie, zarządzanie ryzykiem;
  • optymalizacja sposobu wypłaty dywidendy;
  • optymalizacja wynagrodzeń Zarządu;
  • optymalizacja kosztów zatrudnienia;
  • przygotowanie podmiotu do pozyskania finansowania;
  • doradztwo w zakresie procesu windykacji – audyt kończący się raportem, wprowadzenie systemu efektywnej windykacji, przejęcie II etapu windykacji przez kancelarię, współpraca z wybranym komornikiem oraz comiesięczny kontroling;
  • doradztwo w zakresie poprawy cashflow;
  • doradztwo w zakresie optymalizacji PFRON;
  • zabezpieczenie majątku firmy na wypadek upadłości;
  • zabezpieczenie majątku Członków Zarządu oraz optymalizacja ryzyk związanych z odpowiedzialnością karną oraz karno-skarbową;
  • ograniczenie odpowiedzialności Członków Zarządu;
  • audyt dokumentacji wewnętrznej spółki (HR, umowy handlowe) – audyt prawno-finansowy;
  • ograniczenie odpowiedzialności Członków Zarządu;
  • audyt i doradztwo w zakresie procesu budżetowania i analityki finansowej;
  • wyceny majątkowe.

audyt, doradztwo i szkolenia w zakresie:

 

  • struktury zespołu sprzedażowego;
  • standardów handlowych i merchandisingowych;
  • sposobów wyznaczania celów i metod raportowania działań;
  • kompetencji zespołu handlowego;
  • segmentacji klientów.

audyt, doradztwo i szkolenia w zakresie:

 

  • struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa;
  • efektywnego zarządzania zespołem;
  • systemów motywacyjnych;
  • skutecznego przywództwa.