O nas
15319
page-template-default,page,page-id-15319,bridge-core-1.0.5,cookies-set,cookies-accepted,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy niezależną firmą szkoleniowo – doradczą, tworzoną przez ludzi połączonych wspólnym celem, jakim jest wszechstronna pomoc przedsiębiorcom i menedżerom, w realizacji ich celów biznesowych. Skutecznie podnosimy rentowność przedsiębiorstw naszych klientów, bezkompromisowo minimalizując koszty i dynamicznie zwiększając przychody.

PROBLEM

=

WYZWANIE

+

KONCEPCJA

+

DZIAŁANIE

=

SUKCES

jakość
Wiedza
Doświadczenie
Skuteczność
Odpowiedzialność
Innowacyjność

NASZ ZESPÓŁ

Andrzej Borcz

Prezes Zarządu

Posiada 17 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w branży gastronomicznej, pracując jako barman. Od 2001 związany z producentem napojów energetycznych, jako Regionalny Kierownik ds. Promocji. Od 2002 roku Przedstawiciel Handlowy, a później, jako Regionalny Kierownik Sprzedaży i Krajowy Menedżer ds. HoReCa w Wyborowa S.A. Pernod Ricard.

Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class – Horeca Management Program. Odpowiedzialny również za stworzenie oferty i rozwój sprzedaży w kanale B2B. Następnie Prezes Zarządu spółki zarządzającej lokalami gastronomicznymi w segmencie premium. Kolejnym doświadczeniem zawodowym było zarządzanie spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. Obecnie trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, organizacji networkingowej Arena Biznesu oraz współwłaściciel spółek oferujących usługi w sektorze B2B – kancelarii prawnej oraz biura księgowego.

Prowadzi szkolenia z zakresu: Budowy strategii rozwoju marek w  kanale gastronomicznym, zarządzania sales force’m w kanale HoReCa, zarządzania i selekcji kluczowych klientów HoReCa, negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji z klientem, zarządzania lokalami gastronomicznymi. Prowadzi projekty coachingowe z zakresu negocjacji oraz wizyt handlowych. Jest też autorem programów trade marketingowych i edukacyjnych.

Szkoli firmy z Top 5 w branży: przemysłowej, gastronomicznej, usługowej, spółek Skarbu Państwa, outsourcingowej i innych.

Anita Michalska

Coach

Absolwentka Politologii (specjalizacja dziennikarska) na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener i coach w ramach Norman Benett Academy z akredytacją EMCC (Europejskiego Stowarzyszenia Mentorów i Coachów).

Uczestniczyła w ponad 150 dniach szkoleniowych uzupełniających jej kompetencje sprzedażowe, managerskie, trenerskie i coachingowe, ukończyła m.in.: kurs I i II stopnia Racjonalnej Terapii Zachowania, I stopień Mind- Body Bridging, Akademię Mistrzów Treningu Grupy Trenerskiej Mentor oraz dwuletnie studium Psychologii Procesu w Instytucie Psychologii Procesu. Od ponad 10 lat związana ze sprzedażą, od 8 lat bezpośrednio z rynkiem nieruchomości i finansów gdzie odnosiła bardzo duże sukcesy, najpierw jako pośrednik w biurze nieruchomości BT, a następnie jako starszy agent ds. kredytów hipotecznych w Deutsche Banku. Od 2010 roku współtworzy doradztwo kredytowe Consiliaris Rozwiązania Finansowe, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu.

Stworzyła autorskie programy rozwoju kompetencji coachingowych u managerów średniego i wyższego szczebla, dzięki którym największe organizacje w Polsce na rynku finansowym i nie tylko podnoszą stale wyniki sprzedażowe i efektywność swoich pracowników.

Prowadzi warsztaty z takich tematów jak: „Zarządzanie poprzez narzędzia mentoringowe i coachingowe”, „Zarządzanie emocjami i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi”, „Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności po stronie pracownika”, „Nowoczesne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji”, „Wychodzenie poza schematy myślenia i tworzenie nowych nawyków”. Pracuje również z klientami biznesowymi, jak i prywatnymi na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych.

Andrzej Szastok

Coach

Trener biznesu i administracji, nauczyciel akademicki (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, Uniwersytet SWPS – Wydział we Wrocławiu), wykładowca na studiach MBA (Franklin University), coach, specjalista marketingu politycznego.
Ukończył studia polonistyczne (Uniwersytet Śląski – 1982) oraz szereg studiów podyplomowych: Zarządzanie w administracji publicznej i protokół dyplomatyczny (Centrum Podyplomowego Kształcenia Pracowników Administracji Państwowej – 1990), Zintegrowane systemy zarządzania w administracji (Wyższa Szkoła Administracji – 2000), Marketing polityczny (Uniwersytet Śląski – 2004), Praktyczna psychologia społeczna (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – 2005).
Jest także absolwentem Szkoły Trenerów i Doradców Personalnych Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie (2004) oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu wrocławskiego Moderatora (2006, 2007). Od siedmiu lat jest prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Szkolenia prowadzi od 2000 roku. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów (train the trainers), z negocjacji, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, komunikacji perswazyjnej, etyki biznesu i życia publicznego, kompetencji menedżerskich, protokołu dyplomatycznego oraz dla administracji publicznej.
Szkolenia z negocjacji prowadził między innymi dla: Koksowni „Przyjaźń”, Grupy Wydawniczej Polskapresse, Betafense, Tractable Engeneering, CTL Logistics, Huty Głogów, JAS-FBG S.A., Ogólnopolskiego Systemu Dystrybucji Wydawnictw „Azymut”, Wydawnictwa Naukowego PWN, Bodycote, WSK PZL Rzeszów, TVP.

Marzena Jankowska

Coach

Trener biznesu, nauczyciel akademicki, coach, lider. Absolwentka psychologii biznesu na Uniwersytecie Śląskim, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami (Wyższa Szkoła Bankowa). Ukończyła Szkołę Trenerów METRUM w Katowicach, Kurs Mediacji w Polskim Centrum Mediacji oraz Szkołę Coachingu Menedżerskiego prowadzoną przez dr. Sławomira Jarmuża (Moderator).
Od 9 lat prowadzi szkolenia dla biznesu, administracji i organizacji pozarządowych. Opracowywała i koordynowała wdrażanie systemowych rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w biznesie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kompetencji osobistych, trenerskich i menedżerskich, a także zakresu twardości psychicznej (psychological hardiness). Prowadzi badania i warsztaty. Jest autorką szeregu artykułów m.in. Hardiness, jako narzędzie wspomagające radzenie sobie w sytuacji kryzysowej, czy Twórczość, jako proces samokreacji, wzmacniający twardość psychiczną w obliczu zmian.
Od 5 lat jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Wspierania Ekonomii Etycznej „Pro Ethica” oraz członkiem – założycielem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Interesuje ją to, co działa w psychologii. Popularyzuje wiedzę na ten temat pisząc artykuły, między innymi dla Magazynu Fundraising, Focus, Sukces. Współautorka książki Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania, Warszawa: Edgard, 2015 r.

Specjalizuje się w szkoleniach z twardości psychicznej, komunikacji interpersonalnej i wywierania wpływu, kompetencji liderskich oraz trenerskich a także coachingu w zarządzaniu.

Dariusz Leonhard

Coach

Swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.), i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju. Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji. Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem.
Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

Marcin Wąsiewicz

Coach

Manager i restaurator z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu lokali w Warszawie i nie tylko. Swoją przygodę z gastronomią rozpoczął w kultowym Iguana Lounge i Blue Cactus w Warszawie.
Stosunki międzynarodowe i politologia, które ukończył w Wyższej Szkole Dziennikarskiej pomagają mu w nawiązywaniu stosunków międzyludzkich, które w branży gastronomicznej są najważniejsze. Nauczyciel życia i pasjonat whisky.

Obecnie General Manager w Restauracji Pod Jabłoniami 
w Augustowie. Trener i coach. Pomysłodawca i założyciel Polskiej Szkoły Gastronomicznej.

Magdalena Poprawa

Administracja i Marketing

Współpracujemy także z grupą specjalistów wspierających nas w realizacji powierzonych nam zleceń.