Enterprise Advisors Polska | Kim jesteśmy?
15319
page-template-default,page,page-id-15319,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy niezależną firmą szkoleniowo – doradczą, tworzoną przez ludzi połączonych wspólnym celem, jakim jest wszechstronna pomoc przedsiębiorcom i menedżerom, w realizacji ich celów biznesowych. Skutecznie podnosimy rentowność przedsiębiorstw naszych klientów, bezkompromisowo minimalizując koszty i dynamicznie zwiększając przychody.

PROBLEM

=

WYZWANIE

+

KONCEPCJA

+

DZIAŁANIE

=

SUKCES

jakość
Wiedza
Doświadczenie
Skuteczność
Odpowiedzialność
Innowacyjność

NASZ ZESPÓŁ

Andrzej Borcz

Prezes Zarządu

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, gdzie ukończył Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, jest również absolwentem Szkoły Trenerów „Moderator”. To doświadczony menedżer, coach a także trener i konsultant biznesu, który od 14 lat związany jest z zarządzaniem i sprzedażą.

Współtwórca programów trade marketingowych i edukacyjnych – współautor i pomysłodawca platformy edukacyjnej „Best in Class” Horeca Managament Program, skierowanej do klientów w kanale HoReCa. Zarządzał sprzedażą zarówno w segmencie FMCG, jak i B2B, a także kierował strukturami liczącymi ponad 500 osób.

Prowadzi szkolenia oraz warsztaty m.in. „Zarządzanie współpracą z kluczowym klientem”, „Efektywna wizyta handlowa”, „Coaching handlowy”. Doradza przedsiębiorcom w zakresie optymalizacji procesów sprzedażowych, budowy systemów motywacyjnych, dopasowania struktur organizacyjnych oraz optymalizacji kosztowych. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Anita Michalska

Coach

Absolwentka Politologii (specjalizacja dziennikarska) na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener i coach w ramach Norman Benett Academy z akredytacją EMCC (Europejskiego Stowarzyszenia Mentorów i Coachów).

Uczestniczyła w ponad 150 dniach szkoleniowych uzupełniających jej kompetencje sprzedażowe, managerskie, trenerskie i coachingowe, ukończyła m.in.: kurs I i II stopnia Racjonalnej Terapii Zachowania, I stopień Mind- Body Bridging, Akademię Mistrzów Treningu Grupy Trenerskiej Mentor oraz dwuletnie studium Psychologii Procesu w Instytucie Psychologii Procesu. Od ponad 10 lat związana ze sprzedażą, od 8 lat bezpośrednio z rynkiem nieruchomości i finansów gdzie odnosiła bardzo duże sukcesy, najpierw jako pośrednik w biurze nieruchomości BT, a następnie jako starszy agent ds. kredytów hipotecznych w Deutsche Banku. Od 2010 roku współtworzy doradztwo kredytowe Consiliaris Rozwiązania Finansowe, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu.

Stworzyła autorskie programy rozwoju kompetencji coachingowych u managerów średniego i wyższego szczebla, dzięki którym największe organizacje w Polsce na rynku finansowym i nie tylko podnoszą stale wyniki sprzedażowe i efektywność swoich pracowników.

Prowadzi warsztaty z takich tematów jak: „Zarządzanie poprzez narzędzia mentoringowe i coachingowe”, „Zarządzanie emocjami i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi”, „Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności po stronie pracownika”, „Nowoczesne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji”, „Wychodzenie poza schematy myślenia i tworzenie nowych nawyków”. Pracuje również z klientami biznesowymi, jak i prywatnymi na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych.

Andrzej Szastok

Coach

Trener biznesu i administracji, nauczyciel akademicki (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, Uniwersytet SWPS – Wydział we Wrocławiu), wykładowca na studiach MBA (Franklin University), coach, specjalista marketingu politycznego.
Ukończył studia polonistyczne (Uniwersytet Śląski – 1982) oraz szereg studiów podyplomowych: Zarządzanie w administracji publicznej i protokół dyplomatyczny (Centrum Podyplomowego Kształcenia Pracowników Administracji Państwowej – 1990), Zintegrowane systemy zarządzania w administracji (Wyższa Szkoła Administracji – 2000), Marketing polityczny (Uniwersytet Śląski – 2004), Praktyczna psychologia społeczna (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – 2005).
Jest także absolwentem Szkoły Trenerów i Doradców Personalnych Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie (2004) oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu wrocławskiego Moderatora (2006, 2007). Od siedmiu lat jest prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Szkolenia prowadzi od 2000 roku. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów (train the trainers), z negocjacji, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, komunikacji perswazyjnej, etyki biznesu i życia publicznego, kompetencji menedżerskich, protokołu dyplomatycznego oraz dla administracji publicznej.
Szkolenia z negocjacji prowadził między innymi dla: Koksowni „Przyjaźń”, Grupy Wydawniczej Polskapresse, Betafense, Tractable Engeneering, CTL Logistics, Huty Głogów, JAS-FBG S.A., Ogólnopolskiego Systemu Dystrybucji Wydawnictw „Azymut”, Wydawnictwa Naukowego PWN, Bodycote, WSK PZL Rzeszów, TVP.

Marzena Jankowska

Coach

Trener biznesu, nauczyciel akademicki, coach, lider. Absolwentka psychologii biznesu na Uniwersytecie Śląskim, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami (Wyższa Szkoła Bankowa). Ukończyła Szkołę Trenerów METRUM w Katowicach, Kurs Mediacji w Polskim Centrum Mediacji oraz Szkołę Coachingu Menedżerskiego prowadzoną przez dr. Sławomira Jarmuża (Moderator).
Od 9 lat prowadzi szkolenia dla biznesu, administracji i organizacji pozarządowych. Opracowywała i koordynowała wdrażanie systemowych rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w biznesie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kompetencji osobistych, trenerskich i menedżerskich, a także zakresu twardości psychicznej (psychological hardiness). Prowadzi badania i warsztaty. Jest autorką szeregu artykułów m.in. Hardiness, jako narzędzie wspomagające radzenie sobie w sytuacji kryzysowej, czy Twórczość, jako proces samokreacji, wzmacniający twardość psychiczną w obliczu zmian.
Od 5 lat jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Wspierania Ekonomii Etycznej „Pro Ethica” oraz członkiem – założycielem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Interesuje ją to, co działa w psychologii. Popularyzuje wiedzę na ten temat pisząc artykuły, między innymi dla Magazynu Fundraising, Focus, Sukces. Współautorka książki Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania, Warszawa: Edgard, 2015 r.

Specjalizuje się w szkoleniach z twardości psychicznej, komunikacji interpersonalnej i wywierania wpływu, kompetencji liderskich oraz trenerskich a także coachingu w zarządzaniu.

Dariusz Łotysz

Coach

Absolwent Studiów Podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Jakością, Efektywne Zarzadzanie Przedsiębiorstwem, Optymalizacja Procesów i Doskonalenie Jakości, Auditor Wiodący ISO 9001oraz Akademii Trenera.

Szkolenia prowadzi od 2012 roku. Posiada 19 lat doświadczenia we współpracy i komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w handlu i branży motoryzacyjnej – w tym w kooperacji z partnerami z Azji (Japonia, Korea, Chiny). Praktyczne doświadczenie jakościowe i procesowe zdobył poprzez 10 lat pracy w działach jakości różnych firm z branży motoryzacyjnej i pokrewnych. Przeszedł wszystkie szczeble kariery od serwisanta jakości, inżyniera jakości w procesie, inżyniera jakości w nowych projektach, po menedżera jakości. Dysponuje wiedzą i doświadczeniem odnośnie podejścia procesowego oraz zarządzania systemami zgodnymi z ISO (9001, 16949).

Współpracował z takimi klientami jak: Ferrari, Opel, Magna Steyr, Saab, Jaguar, FIAT, KIA, Hyundai, Suzuki, Audi, AQ Wiring Systems, ECI, Nemak, Brembo, NordGlass, Hutchinson, Gestamp, Daewon, MAN Accounting Center.

Jako trener specjalizuje się w zarządzaniu procesowym, optymalizacji procesów, lean management, ciągłym doskonaleniu, narzędziach rozwiązywania problemów, systemach zarządzania, a także we współpracy z klientami i dostawcami.

Grażyna Machała

Coach

Z wykształcenia chemik po Politechnice Krakowskiej. Wieloletni menedżer zajmujący się doskonaleniem jakości m.in. w firmie Coca-Cola HBC Polska, gdzie pracowała 17 lat, w tym 5 na stanowisku National Quality Assurance Manager. Na tym stanowisku odpowiadała za doskonalenie procesów produkcyjnych, logistycznych oraz kontaktów z klientami.

Akredytowany coach ACC ICF, certyfikowany coach EPC, trener po Szkole Trenerek i Trenerów Heuresis, mentor po szkole mentorów Collegium Wratislaviense.

Ukończyła m.in. The Art &Science of Coaching prowadzony przez Ericksson College Toronto, kurs I i II stopnia Racjonalnej Terapii Zachowań, studia podyplomowe „Psychologia w Biznesie” Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Szkołę Coachingu Grupowego i Zespołowego.

Stworzyła autorskie programy rozwoju kompetencji menedżerskich dla różnego poziomu kadry zarządczej, rozwoju kompetencji coachingowych dla menedżerów i tutorów, efektywnego zarządzania zmianą osobistą i organizacyjną.

Specjalizuje się w szkoleniach z efektywności osobistej i organizacyjnej menedżera w oparciu o inteligencję emocjonalną, zarządzania zmianą osobistą i organizacyjną. Inne szkolenia to m.in. coaching, jako narzędzie skutecznego zarządzania oraz doskonalenie procesów w oparciu o japońskie techniki.
Pracowała dla wielu klientów takich jak: Coca-Cola HBC, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów „MATRIK”, Akademia Krakowska im. A.F. Modrzewskiego ( jako wykładowca studiów podyplomowych z coachingu biznesowego), G2A – firma z obszaru gier komputerowych oraz wielu innych.

Współpracujemy także z grupą specjalistów wspierających nas w realizacji powierzonych nam zleceń.