Sprzedawaj lepiej i więcej

Weź udział w szkoleniu przeznaczonym dla
zaawansowanych handlowców.

W czasie szkolenia uczestnicy posiądą w stopniu zaawansowanym

WIEDZĘ o wartości rozwiązań znacznie przewyższających koszty,

UMIEJĘTNOŚCI obrony przed manipulacją podczas negocjacji cenowej,

POSTAWĘ opartą na skutecznym stosowaniu standardów badania potrzeb klienta,

niezbędną do wymagających rozmów handlowych.

Szkolenie poprowadzi - Łukasz Bieliński.


Poznaj inny wymiar sprzedaży

Zaawansowane techniki sprzedaży

Szkolenie otwarte dla sprzedawców i ich szefów
19 i 20 marca 2020 roku od 8.00 do 16.00

Hotel City, ul. Gajowa 16, Kraków

Zapoznaj się z regulaminem polityki prywatności





Łukasz Bieliński

trener sprzedaży


 

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą


WIEDZĘ:


👉 sprzedaży na małą i dużą skalę oraz wpływu skali sprzedaży na kształt procesu handlowego

👉 nowej definicji potrzeby i podziału potrzeb na ukryte i jawne

procesu rozwoju potrzeb

👉 zaawansowanych reguł perswazji

👉 zaawansowanych technik obrony ceny

👉 znajomości manipulacyjnych technik negocjacji ceny

👉 technik zamykania sprzedaży w małej sprzedaży

👉 możliwych rezultatów rozmowy handlowej w sprzedaży na dużą skalę

👉 rodzajów pytań i ich zastosowania oraz znaczenia pytań w zależności od typu sprzedaży

👉 metod rozwoju sprzedaży u nowego Klienta (new business/hunting) oraz Klienta już pozyskanego (farming)

👉 znajomości głównych przyczyn występowania zastrzeżeń



Zbudujemy POSTAWĘ polegającą na:


👉 zrozumieniu, że zależnie od typu sprzedaży sposób komunikowania i prezentowania oferty musi się różnić

👉 przekonaniu, że klasyczne metody zamykania nie będą miały zastosowania w sprzedaży na dużą skalę

👉 zrozumieniu, że rodzaj pytań warunkuje skuteczność „dużej” sprzedaży

👉 zmianie perspektywy w odniesieniu do klasycznego podziału na pytania otwarte/zamknięte

👉 zrozumieniu głównych przyczyn występowania zastrzeżeń

👉 zrozumieniu, iż dzięki odpowiedniej komunikacji z zastosowaniem reguł wpływu, możemy znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo uzyskania zgody rozmówcy na naszą propozycję

👉 dopasowaniu techniki obrony ceny adekwatne do preferowanego stylu komunikacji




Uczestnicy będą POTRAFIĆ:


👉  doprowadzać do skutecznego zamknięcia adekwatnie do typu procesu sprzedażowego

👉  dokonywać ewaluacji rozmowy handlowej (sukces/porażka) w „dużej” sprzedaży

👉  doprowadzać do odkrywania potrzeb ukrytych i transformacji w potrzeby jawne

👉  odpowiednio reagować na komunikaty klienta i znacznie zwiększyć procent skutecznych zamknięć sprzedażowych

👉  prowadzić komunikację zgodnie z proponowaną metodą w celu zwiększenia skuteczności rozmów handlowych

👉  stosować 4 typy pytań doprowadzających do ujawnienia potrzeb

👉  zapobiegać zastrzeżeniom ze strony rozmówcy

👉  stosować reguły perswazji w komunikacji z klientami

👉  stosować techniki obrony ceny

👉  bronić się przed podstawowymi technikami manipulacyjnymi w odniesieniu do negocjacji cenowej




Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.

Katarzyna Tylman-Niemirowicz - Pełnomocnik Zarządu/Regulatory Manager - EUROCAST INDUSTRIES Sp. z o.o. Sp. K.

Rekomendacje

Znakomite rady dotyczące budżetowania. Świetne koncepcje na to, jak zbudować realny, ambitny i przede wszystkim bezpieczny budżet lokalu gastronomicznego.

Ewelina Kowalczyk - Przedsiębiorca, lokal Fanaberia

Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo - szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.

Zbigniew Dybał - Prezes - Czanieckie Makarony Spółka z o.o.

Enterprise Advisors Polska © 2019