Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym

szkolenie zamknięte

Jak zapewnić efektywność działania zespołu sprzedażowego w pracy zdalnej tak, by dowoził wyniki? Jak koordynować działania handlowców na odległość? Jak radzić sobie z zagrożeniami pracy zdalnej i hybrydowej?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Zarządzanie ROZPROSZONYM zespołem sprzedażowym”:

1.
W pracy zdalnej członkowie zespołu sprzedażowego mają mniej okazji do bezpośrednich kontaktów. Ogranicza to pogłębianie wzajemnych relacji oraz budowanie zaufania i otwartości. Z kolei przełożeni mierzą się z mniejszymi możliwościami kontroli i wglądu w to, czym zajmują się poszczególni pracownicy, przez co popadają w domysły i projekcje. Taka sytuacja może prowadzić do pojawiania się tarć i konfliktów wewnątrz zespołów i w relacji do przełożonych, a w efekcie wpływać negatywnie na efektywność pracy zespołu. Podczas szkolenia zastanowimy się jak temu skutecznie przeciwdziałać.

2.
W trakcie warsztatu szczegółowo przejdziemy przez proces komunikacji, który ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w pracy bez codziennego, bezpośredniego kontaktu.

3.
Dowiesz się jak efektywnie przeprowadzać spotkania zdalne z zespołem i jakie kwestie z zespołem omawiać online. Zwrócimy również uwagę na te sprawy, które lepiej zostawić do omówienia w trakcie spotkania na żywo.

4.
Poznasz w końcu kilka skutecznych działań oraz metod, które warto zastosować w procesie zarządzania zespołem zdalnym / rozproszonym. Na przykładzie własnych pracowników zdiagnozujesz potencjał zespołu i dopasujesz do niego najskuteczniejszy sposób działania.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • menadżerowie, osoby zarządzające rozproszonymi zespołami handlowymi, głównie w sposób zdalny lub hybrydowy.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy system pracy działu sprzedaży w Twojej firmie opiera się na pracy zdalnej lub hybrydowej i chcesz poukładać dobrze cały proces zarządzania swoim zespołem
  • gdy doświadczasz problemów wynikających z niedoskonałości i/lub trudności wynikających z pracy w rozproszonym zespole sprzedażowym np. spadająca efektywność i wyniki sprzedażowe, słaba komunikacja, niski poziom zaangażowania w sprawy firmy
  • gdy chcesz przejść zmienić tryb pracy stacjonarnej na tryb pracy hybrydowej lub całkowicie zdalnej i chcesz dobrze poukładać cały proces zarządzania i organizacji pracy swojego zespołu.
  • gdy chcesz wprowadzić rozwiązania mające na celu poprawę działania i usamodzielnienie Twojego zespołu handlowego, niezależnie od miejsca pracy.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
SPECYFIKA PRACY ZDALNEJ
  • Zespół rozproszony a stacjonarny. Różnice w zarządzaniu
  • Analiza SWOT zespołu rozporoszonego w odniesieniu do danej branży
  • Rodzaje zespołów rozproszonych
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym. Problemy i wyzwania
  • Ćwiczenie: Analiza własnego zespołu pod kątem wyzwań.

MODUŁ II.
ROLA LIDERA
  • Przywództwo w zespole rozproszonym. Znaczenie i różnice między zespołami
  • Budowanie zaufania w zespole, którego się nie widzi na co dzień
  • Cechy i kompetencje lidera zarządzającego zespołem rozproszonym
  • Ratownik, Fachowiec czy Drogowskaz. Różne role liderskie
  • Budowanie relacji w zespole.

MODUŁ III.
KOMUNIKACJA
  • Kontrakt zespołowy i ustalanie zasad współpracy
  • Prowadzenie spotkań zdalnych. Złote zasady
  • Komunikacja telefoniczna. O czym rozmawiać zdalnie, a o czym na wizji
  • Docenianie i reprymenda w pracy zdalnej
  • Ćwiczenie: Informacja zwrotna przy ograniczonej wiedzy.

MODUŁ IV.
WYZNACZANIE CELÓW
  • Definiowanie celów do samodzielnej realizacji
  • Wsparcie zespołu na etapie realizacji
  • Odpowiedzialność i kreatywność członków zespołu rozproszonego
  • Usamodzielnianie zespołu rozproszonego
  • Ćwiczenie: Plan działania długoterminowego.

MODUŁ V.
ORGANIZACJA PRACY
  • Różnice w podejściu do zadań. Kwestionariusz diagnostyczny
  • Planowanie, organizacja, przewodzenie i kontrola w pracy szefa
  • Pilnowanie ustalonych reguł
  • Komunikacja w przypadku zmiany zasad
  • Ćwiczenie: Przygotowanie zadania dla różnych typów pracowników.

MODUŁ VI.
ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE
  • Instruktaż, mentoring i coaching zdalny
  • Rozwój pracowników. Analiza przypadku
  • Style zarządzania. Dobranie działania do poziomu rozwojowego
  • Własne predyspozycje. Kwestionariusz autodiagnostyczny
  • Ćwiczenie: Diagnoza własnego zespołu zdalnego.

MODUŁ VII.
PLAN WDROŻENIA
  • Plan działania z nowymi narzędziami
  • Przejście przez zmianę. Ryzyko zaniechania działań
  • Wsparcie organizacji przy wdrażaniu nowych standardów
  • Tabela wdrożeniowa nowo poznanych metod.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • wzbudzeniu refleksji nad sposobem zarządzania pracownikami rozproszonymi
  • zrozumieniu roli komunikacji w zarządzaniu zespołem na odległość
  • uświadomieniu sobie wagi relacji oraz bieżącego informowania pracowników.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • wyznaczać cele długo- i krótkoterminowe dla poszczególnych osób
  • prowadzić angażujące spotkania zdalne (grupowe i indywidualne)
  • prowadzić rozmowy rozwojowe bez fizycznej obecności pracowników
  • diagnozować potencjał rozwojowy pracowników i dobierać do nich formy współpracy.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • planowania zadań dla zespołów rozproszonych
  • form wsparcia i kontroli pracowników pracujących zdalnie
  • organizacji pracy dla samodzielnych pracowników
  • różnorodności zespołów i wyzwań z tego wynikających.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Dariusz Leonhard

Swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.) i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju.

Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej Dariusz Leonhard zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji.

Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Zarządzanie zespołem rozproszonym
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!