Emocje w pracy – tłumić czy dać się im ponieść?

Emocje w pracy to temat rozgrzewający niejeden zespół. „Nie bądź taki emocjonalny”, „wyłącz emocje”, „nie przeżywaj tego tak” – słyszałeś kiedyś te rady od szefa lub kolegów z zespołu? Jeśli tak, ten tekst jest dla ciebie i dowiesz się z niego, jak emocje w pracy mogą ci pomóc, a nie wciąż przeszkadzać i być powodem konfliktów, niepotrzebnej straty energii oraz frustracji.

NPS co to znaczy?

NPS to bardzo szybka i prosta forma badania lojalności klientów. Dlaczego warto ją badać? Przede wszystkim dlatego, że istnieje wyraźna korelacja między dochodami twojego biznesu a lojalnością twoich klientów. Zamiast gonić za nowymi klientami, opłaca się zadbać o tych, których już masz.

Metoda SMART – z nią sprytnie osiągniesz każdy cel

smart

Metodę SMART powinien znać każdy. Pomaga zaplanować i zrealizować nie tylko cele biznesowe, ale właściwie każde. Jest prosta i skuteczna. Bez względu na to, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, rozwijać firmę, czy zacząć zdrowo żyć, SMART jest twoim sprzymierzeńcem. Poznaj metodę, którą stosują najbardziej skuteczni menedżerowie. Dla nich realizacja celu to nie marzenie, ale konkretny i skuteczny plan. Słowo smart to w języku angielskim oznacza sprytny, mądry, bystry. Zobacz, jak możesz […]