Szkolenie
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Jak to si臋 dzieje, 偶e niekt贸re osoby maj膮 ogromn膮 lekko艣膰 w prowadzeniu rozm贸w, a dla innych jest to wyzwanie? Uczestnicy naszych szkole艅 z udanej komunikacji interpersonalnej ju偶 tego drugiego problemu nie rozwa偶aj膮. Zdobywaj膮 wiedz臋, kt贸ra pozwala im zrozumie膰 modele komunikowania i dzi臋ki temu odnajduj膮 si臋 w ka偶dej sytuacji komunikacyjnej.

Po szkoleniu uczestnicy posiada膰 b臋d膮 WIEDZ臉 w zakresie:

  • Praktycznych aspekt贸w psychologii komunikacji
  • Typologii komunikacji wed艂ug dr E.Russo
  • Skutecznych narz臋dzi komunikacji
  • B艂臋d贸w w komunikacji 鈥 zapobieganiu i eliminowaniu ich
Skuteczna komunikacja interpersonalna | Szkolenie Enterprise Advisors
fot. Pexels.com

Po zako艅czeniu szkolenia uczestnicy b臋d膮 POTRAFI膯:

  • Lepiej wykorzystywa膰 lub radzi膰 sobie z mechanizmami poznania spo艂ecznego
  • Rozpoznawa膰 specyficzne potrzeby komunikacyjne pracownik贸w i dostraja膰 si臋 do nich
  • Aktywnie s艂ucha膰 i pos艂ugiwa膰 si臋 komunikatem 鈥瀓a鈥
  • Stosowa膰 skuteczne narz臋dzia komunikacji
  • Rozpoznawa膰 i eliminowa膰 bariery komunikacyjne
  • Prowadzi膰 skuteczne, pozbawione wypalaj膮cych emocji rozmowy w sytuacjach trudnych

Szkolenie ma na celu zbudowa膰 POSTAW臉 uczestnik贸w polegaj膮c膮 na:

  • Pozytywnym nastawieniu do wsp贸艂pracownik贸w i klient贸w i empatii
  • 艢wiadomo艣ci siebie i swojego zachowania jako istotnego elementu ka偶dej relacji interpersonalnej
  • 艢wiadomo艣ci mocnych i s艂abych stron zwi膮zanych z w艂asnym stylem komunikacji i stylem przyw贸dztwa
  • Postawie odpowiedzialnej i proaktywnej

PROPOZYCJA SZKOLENIA 鈥淯DANA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA鈥

Dzie艅 pierwszy

Psychologia komunikacji

MODU艁 I. B艂臋dy poznawcze i pu艂apki my艣lenia

  1. Niebezpieczne drogi na skr贸ty 鈥 efekt halo, b艂臋dy atrybucyjne, heurystyki, samospe艂niaj膮ca si臋 przepowiednia
  2. B艂臋dy poznawcze w zarz膮dzaniu, zaburzaj膮ce przebieg komunikacji 鈥 np. my艣lenie 偶yczeniowe, uog贸lnianie, katastrofizowanie, my艣lenie czarno bia艂e
  3. Metody omijania i wykorzystywania pu艂apek psychologicznych w komunikacji

MODU艁 II. Cztery style komunikacji wg dr E. Russo

  1. Czym jest osobowo艣膰 i temperament?
  2. Specyficzne potrzeby komunikacyjne
  3. Rozpoznawanie czterech typ贸w komunikacji
  4. Mocne i s艂abe strony ka偶dego z czterech typ贸w komunikacji

MODU艁 III. Dostrajanie si臋 do rozm贸wcy

  1. Dostrajanie si臋 鈥 elementy perswazji
  2. Model czterech ust i czterech uszu 鈥 autodiagnoza mocnych i s艂abych stron
  3. Rozpoznawanie i komunikowanie intencji i oczekiwa艅

Dzie艅 drugi

MODU艁 I.聽 Podstawowe narz臋dzia komunikacji – Trening komunikacji

  1. Dwie hipotezy, kt贸re zmieniaj膮 przebieg komunikacji i pomagaj膮 zarz膮dza膰 emocjami
  2. Pytania
  3. Aktywne s艂uchanie i komunikat 鈥瀓a鈥
  4. Odzwierciedlenie 鈥 narz臋dzie dostrajaj膮ce do rozm贸wcy i rozwijaj膮ce inteligencj臋 emocjonaln膮

MODU艁 II. B艂臋dy w komunikacji

  1. Rodzaje i poziomy komunikacji werbalnej
  2. Stopery komunikacji czyli b艂臋dy wywo艂uj膮ce op贸r psychologiczny

Ta witryna u偶ywa pliki cookies 鈥 zar贸wno w艂asne, jak te偶 korzysta z plik贸w cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Krak贸w

Chcesz za darmo zdobywa膰 wiedz臋 na temat sprzeda偶y i biznesu?

Interesuj膮 Ci臋 ciekawe oferty szkole艅?

Zapisz si臋 do naszego newslettera, a nic ci臋 nie ominie!