Jak to się dzieje, że niektóre osoby mają ogromną lekkość w prowadzeniu rozmów, a dla innych jest to wyzwanie? Uczestnicy naszych szkoleń z udanej komunikacji interpersonalnej już tego drugiego problemu nie rozważają. Zdobywają wiedzę, która pozwala im zrozumieć modele komunikowania i dzięki temu odnajdują się w każdej sytuacji komunikacyjnej.
Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
Praktycznych aspektów psychologii komunikacji
Typologii komunikacji według dr E.Russo
Skutecznych narzędzi komunikacji
Błędów w komunikacji – zapobieganiu i eliminowaniu ich
fot. Pexels.com
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:
Lepiej wykorzystywać lub radzić sobie z mechanizmami poznania społecznego
Rozpoznawać specyficzne potrzeby komunikacyjne pracowników i dostrajać się do nich
Aktywnie słuchać i posługiwać się komunikatem „ja”
Stosować skuteczne narzędzia komunikacji
Rozpoznawać i eliminować bariery komunikacyjne
Prowadzić skuteczne, pozbawione wypalających emocji rozmowy w sytuacjach trudnych
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:
Pozytywnym nastawieniu do współpracowników i klientów i empatii
Świadomości siebie i swojego zachowania jako istotnego elementu każdej relacji interpersonalnej
Świadomości mocnych i słabych stron związanych z własnym stylem komunikacji i stylem przywództwa