Masz wrażenie, że Twój zespół nie wykorzystuje drzemiącego w nim potencjału, a jego praca mogłaby być bardziej efektywna? Chcesz, aby praca grupowa przebiegała sprawniej, a członkowie lepiej się rozumieli? Nauczymy Cię, jak zmotywować zespół i zarządzać jego pracą tak, aby jej efekty przyszły szybko.
SZKOLENIE „MOTYWOWANIE I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW. TRENING KOMUNIKACJI”
Po szkoleniu z budowania efektywnego zespołu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
podstaw psychologii zmiany postawy i dróg zmiany postawy
rodzajów zaangażowania
roli lidera
zasad wywierania wpływu przez „kontraktowanie”
mechanizmów motywacjyjnych
zasad komunikacji opartej na „dostrajaniu się” do rozmówcy
modeli komunikacji efektywnego zespołu
celów, zasad i sposobów udzielania informacji zwrotnej
najczęściej popełnianych błędów podczas udzielania informacji zwrotnej
zasad komunikacji asertywnej oraz modeli radzenia sobie w sytuacjach trudnych
fot. Pexels.com
Po zakończeniu szkolenia ze zwiększenia zaangażowania zespołu uczestnicy będą POTRAFIĆ:
diagnozować i określać obszar i rodzaj przeszkód, na jakie napotyka pracownik nierealizujący celów lub „trudny w kontakcie”
jasno wyrażać swoje oczekiwania, zwiększając szanse na ich realizację poprzez odpowiednie narzędzia perswazji
wykorzystywać centralny i peryferyjny kanał perswazji
posługiwać się Metodą 6 pytań bazując na motywacji wewnętrznej pracownika i tego jak zaangażować zespół
prawidłowo komunikować własne intencje, odczytywać i reagować na intencję rozmówcy
skuteczniej obserwować rozmówców i dostrajać się do nich budując porozumienie
zaplanować i przygotować się do udzielania informacji zwrotnej
przeprowadzić rozmowę oceniającą z pracownikiem
lepiej zarządzać emocjami własnymi i współrozmówcy podczas rozmowy
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:
świadomości kluczowej roli informacji zwrotnej w zarządzaniu ludźmi
świadomości wpływu wybranych mechanizmów psychologicznych na budowanie relacji z pracownikami
docenianiu znaczenia prawidłowej komunikacji w uzyskiwaniu wyników biznesowych
większej pewności siebie w prowadzeniu trudnych rozmów z pracownikami
odwadze ochrony własnych granic w sposób stanowczy, łagodny i bez lęku
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA „MOTYWOWANIE I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW. TRENING KOMUNIKACJI”
MODUŁ I. Komunikacja jako sztuka perswazji – zmiana postaw i wpływanie na zaangażowanie pracowników
Psychologia zmiany postawy – źródła postaw i narzędzia wpływu
Rodzaje i determinanty zaangażowanego zespołu
Od wiedzy, przez identyfikację do rezultatów działania – diagnozowanie „problemu” pracownika
Zarządzanie przez kontraktowanie
MODUŁ II. Psychologia komunikacji menedżerskiej
Opór psychologiczny, a motywacja wewnętrzna – model Motywacji Błyskawicznej
Rozumienie i empatia – dostrajanie się do rozmówcy jako skuteczne narzędzie wpływu
Model czterech ust i uszu – Odczytywanie i komunikowanie intencji
MODUŁ III. Informacja zwrotna
Perswazyjna rola informacji zwrotnej
Cel i zasady prowadzenia rozmów z pracownikami
Planowanie rozmów z pracownikami
Modele informacji zwrotnej: ZEEP, Kwadrat
Najczęściej popełniane błędy
Informacja zwrotna a etap rozwoju pracownika w organizacji
MODUŁ IV. Trudne rozmowy z pracownikami
Źródła sytuacji trudnych
Asertywność w komunikacji
Model Pełnej Ekspresji
Metoda 3 kroków
Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?
Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?
Zapisz się do naszego newslettera,
a nic cię nie ominie!