Nowoczesny telemarketing

szkolenie zamknięte

Jak skutecznie wykorzystać telefon do sprzedaży w dzisiejszych czasach, stawiając na jakość kontaktu? Jak zwiększyć efektywność działań telemarketingowych i podnieść wskaźniki konwersji, dzięki dobremu researchowi i przygotowaniu do rozmowy handlowej?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Nowoczesny Telemarketing”:

1.
Pewnie nie raz zdarzyło Ci się odbierać telefon i już po kilku sekundach lub po usłyszeniu „pierwszego” wyrazu, momentalnie chciałeś się rozłączyć. To częste sytuacje w pracy telemarketerów i problem firm, aktywnie wykorzystujących telefon do działań marketingowo-sprzedażowych. Dzięki naszemu szkoleniu sprawdzisz co można zrobić, aby telemarketing nie był negatywnie obierany przez klientów i pracował dobrze na korzyść Twojej firmy.

2.
W trakcie warsztatów otrzymasz praktyczne wskazówki do prowadzenia rozmów telefonicznych i zaplanujesz mierzalne działania w procesie wykonywania telefonów.

3.
Popracujemy nad tym aby wzmocnić Twoją pewność siebie w rozmowach telefonicznych i odnajdziemy jej źródła. Zastanowimy się nad relacją ilości rozmów telefonicznych do ich jakości i przełożenia na wyniki sprzedażowe.

4.
Spróbujemy także znaleźć rozwiązania, dzięki którym Twoje działania telemarketingowe będą mogły wyróżnić się na tle innych osób dzwoniących i w konsekwencji przełożyć się na wyższą konwersję.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby pracujące na co dzień z telefonem w celu pozyskiwania nowych klientów, kontaktowania się z nowymi osobami po raz pierwszy
  • menadżerowie sprzedaży, doradcy handlowi, przedstawiciele handlowi, wykorzystujący telefon do huntingu (pozyskania klientów, sprzedaży) oraz obsługi klienta
  • osoby pracujące na infoliniach, w call center.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy dostrzegasz spadające wskaźniki działań ilościowych w oparciu o telefon i chcesz wprowadzić podejście bardziej jakościowe, zwiększające szanse na konwersję
  • gdy pierwszy kontakt z klientem jest wykonywany przez Ciebie najczęściej przez telefon i chcesz zwiększyć jego skuteczność
  • gdy obawiasz się, że klienci będą negatywnie reagować na kontakt telefoniczny i chcesz odpowiednio przygotować ten proces u siebie
  • gdy chcesz wyróżnić się na tle innych dzwoniących i zmniejszyć wskaźnik „zrzuconych” rozmów.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
NEGATYWNY TELEMARKETING. DLACZEGO NIE LUBIMY ODBIERAĆ (I WYKONYWAĆ) TELEFONÓW?
  • Jak nasze założenia wpływają na nasze działania?
  • Co powoduje, że klienci nie chcą rozmawiać?
  • Jak wypracować swoją postawę? Trzy filary własnych działań
  • Z jakimi blokerami możemy spotkać się w rozmowie telefonicznej?

MODUŁ II.
JAK REDUKOWAĆ OPÓR KLIENTÓW?
  • Co powoduje opór ludzi?
  • Jak przeciwdziałać negatywnym odczuciom klientów?
  • Czym jest strategia „zacznij od nie”?
  • Jak zapewnić rozmówcy poczucie autonomii?

MODUŁ III.
PROWADZENIE NOWOCZESNEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ
  • Jak rozpocząć rozmowę?
  • W jaki sposób przedstawić dobry powód do rozmowy?
  • Jak stworzyć swoja strategię rozmowy telefonicznej?
  • Po czym poznasz, że rozmowa zakończyła się sukcesem?
  • Jak kontraktować rozmowę i panować nad procesem?
  • Jak reagować na początkowe obiekcje w telefoniczne?
  • Czym jest telefoniczny savoir vivre?
  • Jak komunikacyjnie dopasować się do rozmówcy?

MODUŁ IV.
OKREŚLANIE SWOICH CELÓW W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ
  • Jak umówić spotkanie?
  • Jak dodzwonić się do osoby decyzyjnej?
  • Jak prowadzić rozmowę sprzedażową przez telefon?
  • Jak zapewnić kluczowe obszary obsługi przez telefon?

MODUŁ V.
GRY KLIENTÓW W ROZMOWACH TELEFONICZNYCH
  • W jakie gry grają klienci w rozmowach telefonicznych?
  • Jakie zmyłki stosują klienci i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami w rozmowie telefonicznej?

MODUŁ VI.
ETYCZNE ARGUMENTOWANIE
  • Czym jest etyczne przekonywanie i argumentowanie?
  • Jak wykorzystać klasyczne reguły wywierania wpływu?

MODUŁ VII.
ANALIZA WŁASNYCH DZIAŁAŃ
  • Jak analizować sukcesy i porażki?
  • Jak wyciągać wnioski przydatne na przyszłość?
  • Jak statystyka może pomóc efektywnie dzwonić?
  • Jak usprawniać swoje działania?

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • dostrzeżeniu różnicy między różnymi metodami prowadzenia rozmów telefonicznych
  • dostrzeżeniu różnicy między podejściem ilościowym a jakościowym do rozmów telefonicznych
  • wzmocnieniu pewności siebie i proaktywności w stosunku do telefonowania
  • zrozumieniu co powoduje opór klientów w słuchawce.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • opanować i redukować opór klientów
  • radzić sobie z obiekcjami w rozmowie telefonicznej?
  • docierać do odpowiednich osób (rozmówców)
  • analizować swoje działania
  • poszerzą kompetencje sprzedażowe w specyfice rozmowy telefonicznej.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • metod skutecznego przekonywania do rozmowy telefonicznej
  • czynników wpływających na negatywny odbiór telemarketingu
  • uników klientów podczas rozmowy telefonicznej i metod przeciwdziałania im.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Nowoczesny Telemarketing
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!