Dobry klient to lojalny klient - jest w tym stwierdzeniu sedno sensu budowania trwałych i solidnych relacji z klientami. W jaki sposób zarządzać współpracą z kluczowymi klientami? Tego nauczysz się podczas naszego szkolenia, z którego wyniesiesz wiedzę i kompetencje potrzebne do budowania stabilnej sieci kontaktów biznesowych.
Główne cele warsztatów zarządzania współpracą z kluczowymi klientami to:
Podniesienie kompetencji skutecznego budowania długotrwałych relacji
Stworzenie własnego stylu komunikacji z poszczególnymi grupami klientów
Zbudowanie skutecznej ścieżki działania w krytycznych przypadkach z trudnymi klientami
Przećwiczenie komunikacji pozwalającej rozwijać współpracę z korzyścią dla obu stron
fot. Pexels.com
Po szkoleniu uczestnicy będą posiadać WIEDZĘ w zakresie:
Typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
Sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku
Definiowania potrzeb własnych jak i klienta
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:
Ustalać długofalową ścieżkę współpracy
Diagnozować punkty zapalne i przewidywać zagrożenia we wspólpracy z trudnymi klientami
Nawiązywać relację poszerzającą korzyści ze współpracy
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:
Wzmocnieniu świadomego działania z klientem
Asertywnej komunikacji z poszanowaniem potrzeb obydwu stron współpracy
Zachowaniu spójności w przypadku zmieniających się okoliczności biznesowych