Komunikowanie nowych warunków sprzedaży

„Dlaczego podnosicie ceny?” Po ostatnich wzrostach cen na rynku każdy handlowiec musi być przygotowany na to, że usłyszy takie pytanie od swojego Klienta. Jeśli zastanawiasz się jak przekonać Klienta do zmiany cen zapraszamy na szkolenie „Komunikowanie nowych warunków sprzedaży”


ABY DOPASOWAĆ SZKOLENIE DO TWOJEJ FIRMY:

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

1.
Dowiesz się jakich argumentów użyć oraz w jaki sposób przekazać informację na temat zmian warunków dotychczasowej współpracy.

2.
Skupimy się na emocjach oraz możliwych reakcjach drugiej strony, a także spróbujemy zrozumieć zachowania naszego Klienta.

3.
Podczas omawiania procesu negocjacyjnego dowiesz się również jak mówić, aby Cię dobrze zrozumiano oraz co ma wpływa na skuteczną komunikację.

4.
W trakcie warsztatu wspólnie zastanowimy się dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną.

A może chcesz uczestniczyć w szkoleniu otwartym "Komunikowanie nowych warunków sprzedaży"?

Terminy:

Szacunkowy udział części praktycznej: 80%
Czas trwania: 2 dni x 6 godz.
Dla kogo: przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, menadżerowie sprzedaży, osoby odpowiedzialne za komunikacje z klientami
Rodzaj szkolenia: online

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia otwartego, skontaktuj się z naszym ekspertem:
Weronika Zajdel

Weronika Zajdel

Manager ds. Rozwoju Rynku
Enterprise Advisors Polska sp. z o.o.

+48 697 206 200 weronika.zajdel@enterpriseadvisors.pl

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
PSYCHOLOGIA KLIENTA I SPRZEDAŻY
  • Emocje klienta w zmianie i decyzjach
  • Rola serwisu i relacji opartej o zaufanie
  • Strata i zysk – pułapki postrzegania zmiany – księgowanie mentalne
  • Postrzeganie sytuacji trudnych – konfliktowych
  • „Zacznij od nie” – jako metoda postępowania w komunikacji podwyżek

MODUŁ II.
JAK PRZEKONAĆ KLIENTA DO ZMIANY CENY
  • Skuteczna argumentacja – jak ją budować od argumentów perswazyjnych, przez racjonalne do emocjonalnych
  • Model perswazyjny Witsacka
  • Reguły wywierania wpływu – jak mówić żeby przekonywać
  • Ścieżka impasu – co zrobić jeśli trafiam na opór po drugiej stronie – przeciwdziałanie reaktancji

MODUŁ III.
PLANOWANIE REAKCJI NA OBIEKCJE
  • Kluczowe rodzaje obiekcji w podnoszeniu ceny
  • Mosty zamiast murów - dlaczego nie walczyć, nie zbijać i nie obchodzić obiekcji
  • Metoda 3 kroków w pracy z obiekcjami
  • Rola pytań podważających przekonanie w pracy z obiekcjami

MODUŁ IV.
PODSTAWY NEGOCJACJI
  • Przygotowanie się do procesu negocjacyjnego
  • Poszukiwanie obszarów do współpracy – proponowanie i testowanie
  • Kompensacja kwestii negocjacyjnych – model equalizera
  • Kolejność negocjowanych kwestii
  • Planowanie ustępstw – strategia szachowa

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU?:

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Radzenia sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów
  • Radzenia sobie ze stresem w sprzedaży
  • Wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji
  • Pracy z klientem w sytuacji konfliktowej- rozbieżności interesów
  • Pracy z obiekcjami klienta
  • Skutecznej argumentacji
  • Wywierania wpływu
  • Obrony swoich racji
  • Asertywnych reakcji

Po szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętność:

  • Prowadzenia rozmowy w sposób asertywny;
  • Przekonywania klienta do własnych propozycji;
  • Odpowiadania na zastrzeżenia klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji po obu stronach;
  • Radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej, konfliktowej;
  • Wyjścia z impasu i kontynuowania procesu sprzedaży.

Prowadzący szkolenie

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

INFORMACJE DODATKOWE:

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych
  • możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu

Do pobrania:

Zaufali nam:

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”. Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem. Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed skorzystaniem ze szkolenia otwartego „Komunikowanie nowych warunków sprzedaży”:

Zgłosić udział w szkoleniu można na 2 sposoby: 

  • należy wejść na podstronę wybranego tematu szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszenia
  • z podstrony wybranego tematu należy pobrać kartę zgłoszenia, wypełnić i wysłać jej skan na adres: weronika.zajdel@enterpriseadvisors.pl 
  • opłacić udział w szkoleniu

Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego. 

Cena szkolenia obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu. 

W chwili obecnej akceptujemy przelewy bankowe. 

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom.

Tak. Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na nasze szkolenia. Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka, i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

 Nic straconego. Napisz je do nas przez formularz kontaktowy, a szybko otrzymasz informację zwrotną. 

    lub skontaktuj się z nami bezpośrednio:
    695 404 409biuro@enterpriseadvisors.pl

    Przypomnij mi o szkoleniu!


      Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

      Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

      Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

      Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

      Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!