Zaangażowany
i efektywny zespół

Masz wrażenie, że Twój zespół nie wykorzystuje drzemiącego w nim potencjału, a jego praca mogłaby być bardziej efektywna? Chcesz, aby praca grupowa przebiegała sprawniej, a członkowie lepiej się rozumieli? Nauczymy Cię, jak motywować pracowników i zarządzać jego pracą tak, aby jej efekty przyszły szybko.

SZKOLENIE „MOTYWOWANIE I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW. TRENING KOMUNIKACJI”

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

 

  • podstaw psychologii zmiany postawy i dróg zmiany postawy
  • rodzajów zaangażowania
  • roli lidera 
  • zasad wywierania wpływu przez „kontraktowanie” 
  • mechanizmów motywacjyjnych 
  • zasad komunikacji opartej na „dostrajaniu się” do rozmówcy
  • modeli komunikacji
  • celów, zasad i sposobów udzielania informacji zwrotnej 
  • najczęściej popełnianych błędów podczas udzielania informacji zwrotnej
  • zasad komunikacji asertywnej oraz modeli radzenia sobie w sytuacjach trudnych
fot. Pexels.com

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

 

  • diagnozować i określać obszar i rodzaj przeszkód, na jakie napotyka pracownik nierealizujący celów lub „trudny w kontakcie”
  • jasno wyrażać swoje oczekiwania, zwiększając szanse na ich realizację poprzez odpowiednie narzędzia perswazji
  • wykorzystywać centralny i peryferyjny kanał perswazji
  • posługiwać się Metodą 6 pytań bazując na motywacji wewnętrznej pracownika 
  • prawidłowo komunikować własne intencje, odczytywać i reagować na intencję rozmówcy
  • skuteczniej obserwować rozmówców i dostrajać się do nich budując porozumienie
  • zaplanować i przygotować się do udzielania informacji zwrotnej
  • przeprowadzić rozmowę oceniającą z pracownikiem 
  • lepiej zarządzać emocjami własnymi i współrozmówcy podczas rozmowy

 

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

 

  • świadomości kluczowej roli informacji zwrotnej w zarządzaniu ludźmi
  • świadomości wpływu wybranych mechanizmów psychologicznych na budowanie relacji z pracownikami
  • docenianiu znaczenia prawidłowej komunikacji w uzyskiwaniu wyników biznesowych
  • większej pewności siebie w prowadzeniu trudnych rozmów z pracownikami
  • odwadze ochrony własnych granic w sposób stanowczy, łagodny i bez lęku

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA „MOTYWOWANIE I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW. TRENING KOMUNIKACJI”

MODUŁ I.  Komunikacja jako sztuka perswazji – zmiana postaw i wpływanie na zaangażowanie pracowników

 

  1. Psychologia zmiany postawy – źródła postaw i narzędzia wpływu
  2. Rodzaje i determinanty zaangażowania pracowników
  3. Od wiedzy, przez identyfikację do rezultatów działania – diagnozowanie „problemu” pracownika
  4. Zarządzanie przez kontraktowanie

MODUŁ II. Psychologia komunikacji menedżerskiej

  1. Opór psychologiczny, a motywacja wewnętrzna – model Motywacji Błyskawicznej
  2. Rozumienie i empatia – dostrajanie się do rozmówcy jako skuteczne narzędzie wpływu
  3. Model czterech ust i uszu – Odczytywanie i komunikowanie intencji

MODUŁ III. Informacja zwrotna

  1. Perswazyjna rola informacji zwrotnej
  2. Cel i zasady prowadzenia rozmów z pracownikami
  3. Planowanie rozmów z pracownikami
  4. Modele informacji zwrotnej: ZEEP, Kwadrat
  5. Najczęściej popełniane błędy
  6. Informacja zwrotna a etap rozwoju pracownika w organizacji

MODUŁ IV.  Trudne rozmowy z pracownikami

  1. Źródła sytuacji trudnych
  2. Asertywność w komunikacji
  3. Model Pełnej Ekspresji
  4. Metoda 3 kroków

Potrzebujesz naszej pomocy?

Potrzebujesz naszej pomocy? Napisz do nas! Bezpłatnie i bez zobowiązań pomożemy Ci zbudować zespół marzeń!
Enterprise Advisors logo

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!