Efektywna sprzedaż w kanale HoReCa

Obsługa klientów hoteli, restauracji i usług cateringowych to dziedzina sprzedaży znacznie różniąca się od pozostałych. Jej ciągła dynamika, wzrost świadomości klientów przy jednoczesnych problemach wywołanych pandemią Covid-19 sprawiają, że warto stale podnosić swoją wiedzę i kompetencje, jeśli chce się dobrze zarabiać. Jako firma specjalizująca się w branży HoReCa, oferujemy kompleksową propozycję szkoleń, które pomogą w zdobyciu większej ilości lojalnych klientów, ambasadorów marki i ułatwią podniesienie średniej wartości rachunków.

Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

 

  • Struktury budżetu lokalu gastronomicznego
  • Kluczowych czynników determinujących sukces lokali gastronomicznych
  • Struktury wizyty handlowej (etapy, kolejność ich występowania, waga)
  • Narzędzi do wyznaczania celów handlowych
  • Narzędzi do planowania wizyty
  • Technik sprzedaży
  • Identyfikacji „gier” ze strony klienta i metod radzenia sobie z nimi
kucharze przygotowujący danie w kuchni
fot. Pexels.com

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

 

  • Wyznaczać cele na wizytę handlową
  • Przygotowywać się do wizyty handlowej
  • Kontraktować wizytę
  • Efektywnie komunikować używając narzędzi perswazji
  • Radzić sobie z zastrzeżeniami klienta
  • Targować się
  • Zamykać sprzedaż
  • Dokonywać autoanalizy (warunek samorozwoju handlowców)

 

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

 

  • Przekonaniu o skuteczności proponowanych narzędzi
  • Chęci ich stosowania
  • Motywacji do autoanalizy i samodzielnego rozwijania kompetencji, przy wsparciu przełożonego, w ramach procesu coachingowego