Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym
Jak zbudować postawy managerskie, które przyczynią się do stabilizacji zespołów i zwiększą efekty ich pracy? Jak ujednolicić komunikację dla osób pracujących w systemie zdalnym? Jak zwiększyć efektywność pracy zespołów?
Zasady tworzenia karty menu i karty napojów
Jak skutecznie dokonywać analizy SWOT i wykorzystywać aktualne trendy przy tworzeniu kart menu i napojów? Jak przeprowadzać kalkulację i analizę rentowności i popularności dań i napojów? Jak planować rozkład strategicznych produktów w oparciu o „gorące” miejsca?
Kompleksowe wdrożenie standardów serwisu w restauracji
Jak stworzyć profesjonalne standardy obsługi gościa? Jak odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego? Jak podnosić wartość „średniego czeku”? Jak odpowiednio prezentować ofertę lokalu?
Check Booster – skuteczna sprzedaż i obsługa gościa
Jak stosować narzędzia pozwalające zwiększyć wartość zamówienia? Jak odpowiednio interpretować odmowy za strony gości w sposób nie zmniejszający zapału i zaangażowania osób pracujących w gastronomii? Jak budować relacje wpływające na lojalność gości?
Standaryzacja obsługi w lokalach gastronomicznych
Jak stosować zasady savoir vivre i stworzyć profesjonalne standardy obsługi gości w lokalu gastronomicznym? Jak podnosić wartość „średniego czeku”? Jak odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego? Jak odpowiednio prezentować ofertę lokalu?
Efektywna sprzedaż w kanale HoReCa
Jak wyznaczać cele, przygotować się i kontraktować wizytę handlową? Jak efektywnie komunikować się, używając narzędzi perswazji? Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klienta? Jak się targować i zamykać sprzedaż?