Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym

Jak zbudować postawy managerskie, które przyczynią się do stabilizacji zespołów i zwiększą efekty ich pracy? Jak ujednolicić komunikację dla osób pracujących w systemie zdalnym? Jak zwiększyć efektywność pracy zespołów?

Zasady tworzenia karty menu i karty napojów

Jak skutecznie dokonywać analizy SWOT i wykorzystywać aktualne trendy przy tworzeniu kart menu i napojów? Jak przeprowadzać kalkulację i analizę rentowności i popularności dań i napojów? Jak planować rozkład strategicznych produktów w oparciu o „gorące” miejsca?

Check Booster – skuteczna sprzedaż i obsługa gościa

Jak stosować narzędzia pozwalające zwiększyć wartość zamówienia? Jak odpowiednio interpretować odmowy za strony gości w sposób nie zmniejszający zapału i zaangażowania osób pracujących w gastronomii? Jak budować relacje wpływające na lojalność gości?

Standaryzacja obsługi w lokalach gastronomicznych

Jak stosować zasady savoir vivre i stworzyć profesjonalne standardy obsługi gości w lokalu gastronomicznym? Jak podnosić wartość „średniego czeku”? Jak odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego? Jak odpowiednio prezentować ofertę lokalu?

Efektywna sprzedaż w kanale HoReCa

Jak wyznaczać cele, przygotować się i kontraktować wizytę handlową? Jak efektywnie komunikować się, używając narzędzi perswazji? Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klienta? Jak się targować i zamykać sprzedaż?

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!