Szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej

USPRAWNIAJ KOMUNIKACJĘ.
ZWIĘKSZAJ PRODUKTYWNOŚĆ.

Dzięki naszym szkoleniom z komunikacji i efektywności osobistej podniesiesz jakość pracy Twoich pracowników i ich produktywność. Szkolenia zamknięte, dopasowane do potrzeb Twojej firmy i branży.

Ich efekty doceniło już 193 przedsiębiorstw. Wśród nich m.in. Nokia, Amer Sports, Andea. Zero ryzyka dzięki gwarancji jakości. 100% satysfakcji albo nie płacisz.

porozmawiajmy:

doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

Szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej.
Najczęściej wybierane:

Jak prowadzić trudne rozmowy w duchu współpracy i podejścia „wygrany - wygrany”? Jak reagować na emocje drugiej strony oraz regulować własne? Jak zmienić perspektywę dotyczącą przyczyn powstania trudnej sytuacji, z uwzględnieniem także swojej odpowiedzialności?

Jak precyzyjnie komunikować się ze współpracownikami, dostarczać odpowiednią ilość i jakość informacji? Jak dzięki dobrze ułożonemu procesowi komunikacji uniknąć konfliktów między działami w firmie (w punktach styku)? Jak dzięki temu podnieść jakość współpracy i efektywność pracy w firmie?

Jaką przyjąć postawę i jak formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający? Jak przedstawiać swoje myśli jako opinie a nie oceny drugiej strony? Jak dostosowywać treść feedbacku do konkretnej osoby?

Jak pozbyć się stresu i radzić sobie z emocjami tu i teraz? Jak reagować odpowiednio wcześniej, by uchronić się przed nadmiernym stresem? Jak układać skuteczniej relacje z ludźmi, by nie wchodzić w konflikt lub też szybciej z niego wychodzić?

Jak wzmacniać siłę i odporność psychiczną, żeby efektywnie działać w świecie ciągłych wyzwań i zmian? Jak zachować dystans psychiczny i koncentrować się na działaniach, na które mamy wpływ w trudnych okolicznościach?

Jak priorytetyzować zadania dla optymalnego wykorzystania czasu? Jak radzić sobie z czasopożeraczami? Multitasking i asertywna odmowa a wydajność pracy? Jak efektywnie planować i realizować spotkania robocze i biznesowe? Jak wspierać organizm w codzienności zawodowej?

Jak efektywnie komunikować się pracując w modelu zdalnym / hybrydowym aby budować integralność zespołu i skuteczność pracy? Jak niwelować niedoskonałości modelu pracy na odległość dzięki dobrze ułożonemu procesowi komunikacji?

Jak budować komunikaty asertywne a unikać agresywnych i uległych i dzięki temu budować poczucie pewności siebie? Jak radzić sobie z manipulacją i agresją oraz rozwiązywać konflikty w zespole? Jak przełamywać opór oraz delegować zadania i egzekwować ustalenia?

Jak ustalać cele, planować działania, a następnie mierzyć i ewaluować postępy? Jak wykorzystywać krytyczne myślenie by radzić sobie emocjonalnie z decyzjami oraz dylematami moralnymi? Jak budować własną siłę i odporność psychiczną?

Jak funkcjonować, analizować, weryfikować i podejmować właściwe decyzje w czasach dezinformacji i fakenewsów? Jak uniknąć kosztownych błędów w ocenie rzeczywistości? Jak chronić się przed manipulacją? Jak przejąć kontrolę nad emocjami w procesie podejmowania decyzji?

Jak aktywnie słuchać i posługiwać się komunikatem „ja”? Jak rozpoznawać i eliminować bariery i błędy komunikacyjne? Jak aktywnie słuchać i wyrażać zainteresowanie sprawami innych? Jak prowadzić skuteczne, pozbawione wypalających emocji rozmowy w sytuacjach trudnych?

Jak zaplanować cel, plan i strukturę prezentacji? Jak skutecznie się „sprzedać”? Jak używać mowy werbalnej i mowy naszego ciała? Jak skutecznie poradzić sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi uczestnikami? Jak poradzić siebie z emocjami i tremą przed?

Chcesz stworzyć program szkoleniowy dla swojej firmy?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich szkolenia.

    Szkolenia Enterprise Advisors.
    Co zyskujesz i dlaczego warto z nich skorzystać:

    evidence based training szkolenia oparte na dowodach Enterprise Advisors

    JAKOŚĆ SZKOLEŃ – SZKOLENIA OPARTE NA DOWODACH

    Szkolenia oparte na dowodach (Evidence Based Training) to szkolenia, w których treści i metody szkoleniowe poparte są najlepszymi obecnie dostępnymi dowodami. Dzięki temu uczestnicy kursu otrzymują od trenera najwyższą jakość sprawdzonej i praktycznej wiedzy z rynku. Przykładami dowodów są np. eksperyment, analiza przypadku, metaanaliza czy własne doświadczenia.
    TRENERZY Z DOŚWIADCZENIEM W TWOJEJ BRANŻY

    Zrozumienie i łatwość poruszania się po problemach Twojej branży przez trenera to dla nas podstawa efektywnego szkolenia.

    KOMPLEKSOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

    Zmiana postaw i wskaźników to często wielopłaszczyznowy proces. Jeśli trzeba, z nami zbudujesz kompleksowy system.

    FORMA SZKOLENIA DOPASOWANA DO TWOICH POTRZEB

    Szkolenia realizujemy stacjonarnie, online lub hybrydowo. Dopasowujemy je do stylu pracy Twojej firmy i innych uwarunkowań.

    MONITORING EFEKTÓW SZKOLENIA I DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE

    Samo szkolenie to dopiero początek podróży. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest skuteczne wdrożenie rozwiązań. Dlatego jesteśmy z Tobą na tym etapie i trzymamy rękę na pulsie.

    WYGODNY, ABONAMENTOWY SYSTEM ROZLICZEŃ

    Korzystaj z benefitów miesięcznych rozliczeń. Mniejsze kwoty za konkretne etapy szkolenia i zrealizowane cele pozwolą Ci dobrze zaplanować budżet.

    NA ŻYCZENIE, SZKOLENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM

    Pracujesz w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej także w języku angielskim.

    GWARANCJA SATYSFAKCJI
    ALBO NIE PŁACISZ

    Decydując się na współpracę z nami nic nie ryzykujesz. Gwarantujemy jakość naszych usług a więc jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nic nie zapłacisz.

    DOFINANSOWANIE DO SZKOLEŃ Z KOMUNIKACJI I EFEKTYWNOŚCI

    Dowiedz się więcej, jak możemy zoptymalizować Twój budżet na szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej. Zleć nam pozyskanie dofinansowania na projekt szkoleniowy dla Twojej firmy.

    Zaufali nam już m.in.:

    Doświadczenie w realizacji szkoleń:

    0
    lat doświadczenia
    0
    godzin szkoleniowych
    0
    klientów
    0
    trenerów
    0
    przeszkolonych pracowników

    Poznaj opinie naszych klientów:

    Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
    Marcin Pawłowski
    Sales Manager
    Bolsius Polska
    Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
    Zbigniew Dybał
    Prezes
    Czanieckie Makarony
    Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
    Rafał Rząd
    Sales Manager
    PAYU S.A.
    Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
    Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
    Dział HR
    Amer Sports
    Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.
    Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.
    Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
    Mariola Janczy
    Business Development
    DMT Holding S. A.
    Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
    Katarzyna Tylman-Niemirowicz
    Pełnomocnik Zarządu
    Eurocast Industries
    Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
    Angelika Jarguz
    Managing Director
    GRAND ASCOT Hotel****
    Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”. Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
    Anna Łuczak
    Prokurent
    ABM S. A.
    Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem. Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
    Iwona Zięcina
    Członek Zarządu
    Centrum DelaVi
    Badanie potrzeb klienta

    Szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej. Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie.

    Szkolenie z komunikacji

    - 5 przykładowych powodów, dla których warto z niego skorzystać w firmie

    • Poprawa efektywności pracy zespołowej. W większości firm sukces i efekty biznesowe uzależnione są od pracy wielu osób i współpracy różnych działów. Dobra komunikacja w zespole to podstawa, bez której jego efektywność może ucierpieć. Szkolenie z komunikacji w zespole może pomóc pracownikom zrozumieć siebie nawzajem, poprawić sposób w jaki komunikują swoje idee i potrzeby, co przełoży się na lepszą współpracę i efektywność w pracy.

    • Lepsze rozumienie potrzeb klientów. Dobra komunikacja jest istotna nie tylko wewnątrz organizacji ale także w kontakcie z klientami firmy. Szkolenie z komunikacji może pomóc pracownikom działów sprzedaży i obsługi klienta w lepszym rozumieniu potrzeb klientów, a tym samym poprawić jakość usług lub produktów oferowanych przez firmę.

    • Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktów. Sytuacje trudne i konflikty między pracownikami i/lub z klientami firmy to częsta rzeczywistość w wielu firmach. Szkolenia z komunikacji mogą nauczyć pracowników, jak radzić sobie z takimi problemami, jak szukać kompromisów, jak komunikować się asertywnie i z poszanowaniem drugiej strony, jak rozwiązywać konflikty w sposób konstruktywny i jak im przeciwdziałać.

    • Budowanie zaangażowania pracowników. Kiedy pracownicy czują się słabo poinformowani, niezrozumiani lub ignorowani, mogą tracić motywację i zaangażowanie w pracę. Efektywna komunikacja w zespole, wypracowana dzięki szkoleniom, może pomóc w budowaniu atmosfery zaufania i wzajemnego szacunku, a także w zapewnieniu, że każdy pracownik czuje się doceniony i zrozumiany.

    • Zwiększenie efektywności sprzedaży. Komunikacja odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży. Szkolenia z komunikacji mogą pomóc handlowcom w działaniach z klientami na wielu płaszczyznach np. w odkryciu i zrozumieniu potrzeb klientów dzięki umiejętnemu zadawaniu pytań, przedstawianiu i argumentowaniu rozwiązań, rozwiewaniu obiekcji czy negocjacjach.

    jak poprawić komunikację w zespole?

    - 9 wskazówek, które mogą Ci się przydać

    • Ustanów jasne cele i role. Upewnij się, że wszyscy członkowie zespołu rozumieją, co jest od nich oczekiwane i jakie cele należy osiągnąć. Ustal, kto jest odpowiedzialny za jakie zadania i kto odpowiada za jakie decyzje. Unikaj niejasnych sytuacji, które mogą prowadzić do konfliktów.

    • Stwórz atmosferę otwartości. Zachęć członków zespołu do dzielenia się swoimi pomysłami i opiniami. Stwórz otwartą kulturę komunikacji, w której każdy może wyrazić swoje zdanie.

    • Wykorzystuj narzędzia do komunikacji. Użyj narzędzi do komunikacji, dzięki którym wszyscy członkowie zespołu będą na bieżąco z tym co się dzieje (e-maile, komunikatory, wideo, narzędzia do zarządzania projektami).

    • Bądź dobrym słuchaczem. Słuchaj tego, co mówią inni członkowie zespołu i bądź gotowy na zmiany i modyfikacje działania, gdy będzie to potrzebne. Bądź otwarty na sugestie i krytykę.

    • Utrzymuj regularną komunikację. Regularnie komunikuj się z członkami zespołu, aby pozostać na bieżąco z ich postępami i problemami.

    • Zachęcaj ludzi do współpracy. Zachęć członków zespołu do współpracy i wymiany informacji. Umożliwiaj im pracę w małych grupach, aby lepiej się ze rozumieli i zintegrowali.

    • Wykorzystaj pozytywną komunikację. Doceniaj i komunikuj sukcesy pracowników. Udzielaj pochwał za osiągnięcia, aby zwiększyć morale i motywację w zespole.

    • Rozwiązuj szybko problemy. Bądź gotowy do rozwiązywania problemów, gdy się pojawiają. Wyszukaj najlepsze rozwiązania, które uwzględniają potrzeby całego zespołu i szybko wdrażaj je w życie.

    • Korzystaj ze szkoleń. Zorganizuj zamknięte szkolenie z komunikacji w zespole dla swoich pracowników, z programem dopasowanym do Twojej firmy. Dzięki temu rozwiniesz kompetencje pracowników w tym obszarze i komunikacja w zespole ulegnie poprawie.

    Szkolenie z efektywności osobistej

    - czego dotyczy i dlaczego warto z niego korzystać

    Czym w ogóle jest efektywność osobista?

    Efektywność osobista to pojęcie odnoszące się do zdolności jednostki do osiągania swoich celów w sposób jak najbardziej efektywny i wydajny. Dotyczy ona skutecznego wykorzystywania czasu, energii i zasobów, takich jak umiejętności, narzędzia, talenty, wiedza i doświadczenie, w celu realizacji swoich celów. Efektywność osobista obejmuje szereg umiejętności, takich jak: analizowanie, planowanie, organizowanie, priorytetyzowanie, podejmowanie decyzji, posługiwanie się konkretnymi narzędziami do pracy, skuteczna komunikacja, zdolność do rozwiązywania problemów, a także umiejętność radzenia sobie z trudnościami i stresem.

    Efektywność osobista. Dlaczego warto nad nią pracować?

    Osoby, które są „efektywne osobiście”, często są bardziej produktywne i osiągają większe sukcesy zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Poprawa efektywności osobistej może przynieść wiele korzyści, w tym zwiększenie poczucia spełnienia, lepsze zarządzanie stresem czy generalnie – poprawa jakości życia. Odnosząc efektywność osobistą do spraw zawodowych, praca nad nią może spowodować:

    • zwiększenie produktywności: możesz nauczyć się jak lepiej zarządzać swoim czasem, energią i zadaniami
    • redukcję stresu: zwiększając swoją efektywność, możesz nauczyć się radzić sobie z nadmiarem zadań czy sytuacjami trudnymi, co może pomóc Ci zmniejszyć poziom stresu i lęku
    • rozwój zawodowy: efektywność osobista jest kluczowa dla rozwoju kariery, ponieważ pomaga w lepszym organizowaniu czasu i zadań, radzeniu sobie z presją i realizacji celów biznesowych
    • poprawę relacji: wyższa produktywność może doprowadzić Cię do poprawy jakości relacji z innymi ludźmi. Mając więcej czasu będziesz w stanie zająć się ich potrzebami i „uwzględnić ich w swoim harmonogramie”.

    Jak rozwijać efektywność osobistą?

    Jednym z dobrych sposobów pracy nad wymienionymi obszarami jest skorzystanie ze szkoleń Enterprise Advisors. Szkolenia z efektywności osobistej są realizowane przez nas w formie zamkniętej i dobierane do potrzeb grup szkoleniowych danej firmy. Konkretne szkolenie z efektywności osobistej zostaje dopasowane do uczestników w zakresie programu merytorycznego oraz formy i miejsca realizacji (online lub stacjonarnie). Jeśli chcesz stworzyć program rozwojowy z obszaru efektywności osobistej i produktywności dla pracowników swojej firmy, skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji. W oparciu o Twoje potrzeby, przedstawimy Ci optymalne rozwiązania.

    SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed nawiązaniem współpracy w zakresie szkoleń z komunikacji i efektywności osobistej:

    Audyt trwa zwykle ok. 1.5 godziny a decyzję o jego przeprowadzeniu podejmujemy po pierwszym wstępnym kontakcie. Audyt ma na celu bliższe poznanie Twojej firmy i problemów, z jakimi musi się zmierzyć. Ze strony Enterprise Advisors uczestniczy w nim ekspert/trener/doradca, a ze strony klienta, w zależności od wielkości firmy i jej struktury organizacyjnej, są to zazwyczaj przedstawiciele działu HR, dyrektorzy, członkowie zarządu lub właściciele firmy. Ważnym aspektem audytu jest zrozumienie i ustalenie kluczowych parametrów mierzalnych (KPI), które mają bezpośrednie przełożenie na Twój biznes oraz identyfikacja obszarów stanowiących bariery do rozwoju.

    Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, aczkolwiek niektóre szkolenia ciężko wyobrazić sobie bez bezpośredniego kontaktu. Dobrym przykładem są tutaj np. warsztaty coachingowe dla handlowców, które najczęściej składają się także z indywidualnych sesji z trenerem, realizowanych wspólnie z uczestnikami szkolenia w terenie.

    Szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej najczęściej realizowane są przez nas w siedzibach firm a te zazwyczaj znajdują się w dużych miastach Polski jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok czy Gdańsk. Generalnie jednak nie mamy ograniczeń co do lokalizacji szkolenia – ostatnio np. po raz kolejny gościliśmy na Mazurach. Warto zaznaczyć, że obok warsztatów stacjonarnych, prowadzimy także szkolenia z efektywności osobistej i komunikacji w wersji online lub w formule mieszanej, hybrydowej.

    Tak. Istnieje możliwość pozyskania dotacji na nasze szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej (a także na inne, dotyczące np. sprzedaży, obsługi klienta czy zarządzania). Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

    Enterprise Advisors realizuje swoje szkolenia w oparciu o model Kirkpatricka, pozwalający na mierzenie ich efektywności na czterech poziomach: 

    1.poziom reakcji (czyli jak uczestnicy odbierają szkolenie na poziomie czysto emocjonalnym) – do pomiaru najczęściej wykorzystywane są ankiety; 

    2.poziom umiejętności i wiedzy (czyli jak zmieniły się kompetencje uczestników dzięki szkoleniu) – można to mierzyć np. testami albo weryfikować w toku bardziej zaawansowanych procedur treningowych; 

    3.poziom zachowań (czyli na ile uczestnicy szkolenia przenoszą nabytą wiedzę i umiejętności do swojego życia i pracy) – do weryfikacji wykorzystuje się najczęściej follow-upy z uczestnikami, kontakty z ich kolegami, przełożonymi i bliskimi, a także bezpośredni pomiar w pracy (np. w formie obserwacji lub podesłania tzw. tajemniczego klienta); 

    4.poziom wyników (czyli jakie są praktyczne, finalne konsekwencje szkolenia np. czy uczestnicy szkolenia sprzedają więcej, czy firma zarabia więcej itp.) – pomiar realizowany jest w odniesieniu do konkretnych wskaźników liczbowych, finansowych. 

    Zakres i głębokość pomiaru efektowności szkoleń ustalane są z klientem indywidualnie, na etapie kontraktacji współpracy. 

    Szkolenia zawsze wyceniamy indywidualnie, po poznaniu potrzeb i uwarunkowań ze strony klienta. Kiedyś często mieliśmy sytuacje, w których na tak postawione pytanie szybko podawaliśmy tzw. widełki cenowe, a po doprecyzowaniu zakresu współpracy okazywało się, że na finalnej umowie pojawiała się zupełnie inna kwota. Dlatego zaprzestaliśmy tej praktyki – wolimy poświęcić więcej czasu na przygotowanie dopasowanej i rzetelnej oferty niż kotwiczyć na starcie cenę w głowie klienta. Na cenę szkolenia ma wpływ wiele czynników takich jak np. ilość szkoleń i kompleksowość programu szkoleniowego albo formuła realizacji (np. czy stacjonarnie i w jakiej lokalizacji, czy online, czy hybrydowo). Warto też wspomnieć, że dla firm dążących do optymalizacji wydatków szkoleniowych, interesującym rozwiązaniem może okazać się nasza usługa związana z pozyskiwaniem dofinansowania na szkolenia (więcej na ten temat dowiesz się tutaj). 

    kontakt

    Widzisz potencjał do współpracy?
    Umów się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twoich potrzebach.
    Poszukamy rozwiązań, które pomogą rozwinąć Twoich pracowników i firmę:

      Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

      doradztwo i szkolenia biznesowe
      Janusz Sieńko
      doradztwo i szkolenia biznesowe
      Agnieszka Kuś
      dofinansowanie na szkolenia
      i dotacje na rozwój
      Iwona Mikulska

      Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

      Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

      Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

      Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

      Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!