Zasady tworzenia karty menu i karty napojów

Klienci HoReCa podejmują decyzje zakupowe według ściśle określonych zasad. Warto je znać, aby zrozumieć, na co zwraca uwagę klient i potrafić zwrócić ją na takie produkty i usługi, których zakup daje firmie konkretny zysk. Jednym z najważniejszych elementów wpływających na podjęcie decyzji o zamówieniu jest karta menu i dialog z kelnerem. Dzięki szkoleniu z zasad tworzenia karty menu i karty napojów zwiększysz sprzedaż i zadowolisz swojego klienta.

Szkolenie z tworzenia menu restauracji – zakres tematyczny

  • wiedza na temat podstawowych technik pozwalających na analizę strategiczną oraz porządkowania informacji
  • kalkulacja cen, analizy food cost
  • informacje dotyczące pozycjonowania cen
  • rozmieszczenie pozycji w karcie menu
  • podstawowe mechanizmy psychologicznych wpływających na decyzję kupujących
SZKOLENIA DLA BRANŻY HoReCa

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • skutecznie dokonywać analizy SWOT przy tworzeniu kart menu
  • wykorzystywać aktualne tredy w tworzeniu kart menu i napojów
  • przeprowadzać kalkulację i analizę rentowności i popularności dań i napojów
  • planować rozkład strategicznych produktów w oparciu o „gorące” miejsca
  • planować menu biorąc pod uwagę psychologiczne aspekty odbioru oferty przez gości

 

Szkolenie ma na celu zbudować postawę uczestników polegającą na:

  • zrozumieniu, że do przygotowania kart potrzebna jest podstawowa wiedza z zakresu analizy, pozyskiwania dostawców i controllingu finansowego
  • chęci stosowania poznanych technik tworzenia kart menu
  • profesjonalnym podejściu do tematu opracowania kart menu

W naszej ofercie znajdą państwo również szkolenie dedykowane obsłudze gości w gastronomii oraz szkolenia z zarządzania zespołem.

Jak stworzyć kartę menu? - elementy szkolenia


MODUŁ I

  • Food cost & beverage cost: teoretyczny i rzeczywisty

MODUŁ II

  • Marża i narzut

MODUŁ III

  • Analiza SWOT

MODUŁ IV

  • Segmentacja produktów

MODUŁ V

  • Popularność vs marża

MODUŁ VI

  • Eyetracking – identyfikacja gorących miejsc

MODUŁ VII

  • Pricing – ustalanie i prezentowanie cen

MODUŁ VIII

  • Psychologia kupowania – wprowadzenie pozycji zwiększających średni rachunek

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!