Branża HoReCa w dużej mierze opiera się na przyzwyczajeniach klientów, ich oczekiwaniach i pewnej powtarzalności standardów usług oraz obsługi gościa. Szczególnie istotne jest to w przypadku firm sieciowych, które działają pod jedną marką w wielu lokalizacjach. Konieczne jest, aby Twoi pracownicy znali wypracowane standardy obsługi w lokalu gastronomicznym i potrafili w oparciu o nie radzić sobie w każdej sytuacji.
Po szkoleniu z obsługi gastronomicznej uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
stosowania odpowiedniej standaryzacji obsługi w restauracji
psychologii gości odwiedzających restaurację/ lokal gastronomiczny
stosowania zasad savoir vivre
sposobów komunikowania się z gośćmi w sposób profesjonalny
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:
stworzyć profesjonalne standardy obsługi w lokalu gastronomicznym
odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego
podnosić wartość „średniego czeku”
odpowiednio prezentować ofertę lokalu
Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:
budowaniu zaufania wśród gości i obsługa klientów w gastronomii
chęci poszerzania wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju lokalu gastronomicznego
Propozycja szkolenia z obsługi gastronomicznej
MODUŁ I – określenie roli kadry „front of the house“
standardy przyjmowania restauracji telefonicznych oraz gości „restaurant regular“
ramy przekazu dla „wzrokowców“ i „słuchowców“
realizacja zasady „potrójnego zadowolenia“ i jej podstawy
„pierwsze wrażenie“ i jego rola w procesie obsługi gości
MODUŁ II – zasady serwisowe
rodzaje serwisów w gastronomii i umiejętne ich wykorzystywanie
etapy prezentacji oraz sprzedaży oferty lokalu
set up, dress code, teatr talerza
marketing wewnętrzny w obsłudze gości w gastronomii
zasady „savoir vivre“ a sytuacje trudne
MODUŁ III – budowanie relacji
znajomość karty i zasad serwisowych
umiejętne podnoszenie „średniego czeku“
grooming standards
umiejętne pożegnanie gości restauracji
stworzenie więzi interpersonalnych na poziomie zawodowym
Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.