Cialdini_Partner_logo
Efektywny lejek sprzedażowy

Układaj proces sprzedaży krok po kroku i zwiększaj konwersję!

Dołącz do ponad 200 zadowolonych klientów, którzy skorzystali z naszych szkoleń.

Średnia ocena szkolenia:

4.6/5

Zaufali nam m.in.:

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Efektywny lejek sprzedażowy”:

1

Nauczysz się układać lejek sprzedażowy krok po kroku, aby zwiększać konwersję.

2

Dowiesz się, jak analizować i optymalizować proces sprzedaży w swojej firmie.

3

Zyskasz narzędzia, które pomogą Ci lepiej rozumieć decyzje klientów.

4

Dzięki sprawdzonym technikom Twoja sprzedaż stanie się bardziej przewidywalna i skuteczna.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.
ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!

Zaufali nam m.in.

Dla kogo jest przeznaczone Szkolenie
“Efektywny lejek sprzedażowy”?

Szkolenie “Zaawansowane techniki sprzedaży” przeznaczone jest dla osób związanych ze sprzedażą B2B i aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów: 

  • dyrektorów handlowych
  • specjalistów ds. sprzedaży
  • managerów sprzedaży
  • kierowników regionalnych
  • przedstawicieli handlowych

Kiedy warto skorzystać?

  • gdy Twoja firma chce zwiększyć wyniki sprzedaży
  • gdy w Twojej firmie nie ma zbudowanego procesu sprzedaży lub obecny wymaga korekty
  • gdy Twoja firma rozwija się i konieczne staje się ułożenie kluczowych, skalowalnych procesów
  • gdy Twoja firma wchodzi na nowe rynki lub wprowadza nowe produkty
  • gdy występuje zwiększenie zatrudnienia sił sprzedaży (lub duża rotacja) – efektywny proces sprzedaży pozwala skutecznie wdrażać nowe osoby.

Przykładowy program szkolenia
"Zaawansowane techniki sprzedaży”:

  • Analiza SWOT, jako narzędzia strategicznego ujęcia modelu sprzedaży. Wypracowanie praktycznych wniosków, dopasowanych do obecnej sytuacji
  • Wykorzystanie Lean Canvas w procesie oceny rynkowej przydatności przyjętej strategii.
  • W jaki sposób efektywnie segmentować klientów? Praca na własnej bazie, analiza przepływów między segmentami, wprowadzenie konkretnego podziału i opracowanie zestawu najlepszych praktyk pracy z własnym portfelem klientów
  • Narzędzia wspierające segmentowanie klientów w zakresie nowego biznesu
  • Jak stworzyć personę i mapę wartości? Wykorzystanie narzędzi design thinkingu w ustaleniu komunikacji z klientem
  • Budowa Progu Różnicy i Unikalnej Wartości Sprzedaży w dopasowaniu do konkretnego segmentu klientów
  • Efekt asymilacji i kontrastu jako narzędzia wspierające budowę wartości w oczach klienta.
  • Opracowanie Profilu Idealnego Klienta. Stworzenie matrycy porównawczej
  • Metoda BANT jako skuteczne narzędzie wspierające kwalifikowanie leadów.
  • Podstawowe elementy efektywnego procesu sprzedaży. Kamienie milowe, punkt widzenia klienta i nielinearność procesu
  • Ścieżka zakupowa klienta jako fundament procesu
  • Stworzenie procesu sprzedaży. Ustalenie kluczowych elementów i wyznaczenie cząstkowych aktywności
  • Analiza procesu sprzedaży w ujęciu Rackhama i De Vicentisa. Skalowalność procesu i tworzenie wartości.
  • Stworzenie lejka sprzedaży w oparciu o skonstruowany proces
  • Określenie najważniejszych wskaźników efektywności. Wprowadzenie wskaźników, które realnie dają wartość
  • Jak pracować na konkretnych wskaźnikach? Określenie zestawu najlepszych praktyk
  • Co mogę wyczytać z danych? Studium przypadku pozwalające w praktyczny sposób dokonać analizy wskaźników i wyciągnąć na jej podstawie efektywne wnioski.
  • Choroby lejka sprzedaży. Diagnoza i przeciwdziałanie
  • Czego mogę się dowiedzieć z kształtu lejka sprzedaży? Praktyczna analiza i diagnoza wąskich gardeł
  • Jak optymalizować lejek sprzedaży. Relacje pomiędzy celami, wskaźnikami i aktywnościami
  • Jak tropić tzw. wampiry w lejku sprzedaży i dbać o właściwy przepływ?

CO ZYSKASZ DZIĘKI szkoleniu
"Efektywny lejek sprzedażowy”?

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • świadomym wykorzystywaniu wiedzy i umiejętności pozwalających analizować lejek sprzedaży w efektywny i dający praktyczne wnioski sposób
  • uświadomieniu roli efektywnej analizy lejka sprzedażowego jako kluczowej kompetencji wpływającej na ułożenie skutecznych procesów
  • aktywnym korzystaniu z konkretnych danych możliwych do „wyczytania” z kształtu lejka sprzedażowego i przełożenia ich na swoje aktywności
  • uświadomieniu sobie wpływu konkretnych etapów procesu sprzedaży (etapów lejka) na osiągane finalnie wyniki
  • informowaniu w postaci raportów skróconych o prognozowaniu sprzedaży.
  • efektywnie prowadzić działania i procesy sprzedażowe na podstawie analizy lejka sprzedażowego
  • świadomie „czytać” i analizować dane wynikających z analizy lejka sprzedażowego
  • korygować aktualnie prowadzone aktywności w oparciu o zmieniający się „kształt” lejka sprzedażowego i zdiagnozowane wąskie gardła
  • pracować z „wampirami” sprzedażowymi podnosząc efektywność własnych działań
  • kwalifikować szanse sprzedażowe i dyskwalifikować niskiej jakości potencjalnych klientów
  • przeprowadzić właściwą segmentację klientów, odpowiednio ich sprofilować
  • przeciwdziałać „chorobom lejka” – analizować sytuację, diagnozować i opracowywać metody przeciwdziałania
  • diagnozować i szacować szanse sprzedażowe na podstawie raportowania w systemie
  • praktycznie wykorzystywać takie narzędzia jak buyer persona czy customer journey map.
  • podejmowania konkretnych działań na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i wpływu tych działań na osiągane wyniki
  • weryfikacji skuteczności w oparciu o analizę konkretnych etapów lejka sprzedażowego i wpływu wniosków na kształt prowadzonych aktywności
  • określania optymalnej długości cyklu sprzedażowego i wpływu długości konkretnych etapów na kształt lejka sprzedażowego
  • diagnozy wąskich gardeł w lejku sprzedażowym i przełożenia „kształtów lejka” na aktywności w całym procesie sprzedażowym
  • obliczania idealnej wielkości lejka sprzedaży i przełożenia wniosków na podejmowane korekty i działania
  • diagnozy „chorób” lejka sprzedażowego i metod przeciwdziałania
  • form raportowania i potrzeby przekazywania informacji o przebiegu procesu sprzedaży
  • segmentacji i profilowania klientów.

Prowadzący szkolenie:

Lech Ciepiał

W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z budowania procesów rozwojowych, efektywności biznesowej szkoleń, zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz radzenie sobie ze stresem. Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Był uczestnikiem wielu specjalistycznych szkoleń, posiada m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Jest także recenzentem i aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

W zakresie projektów szkoleniowych wiedzę teoretyczną opiera na praktyce. Uważa, że tylko powiązanie praktyki z teorią pozwala tworzyć prawdziwie efektywne projekty szkoleniowe. Jego doświadczenia zawodowe tworzą szeroki wachlarz. Pracował m. in jako bankowiec, przedstawiciel handlowy, menedżer, ale również nauczyciel, dziennikarz i redaktor naczelny. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, kierował również działem szkoleń i rekrutacji. Nie obce są mu takie branże jak ubezpieczeniowa, medyczna, finansowa oraz telekomunikacyjna. Od 10 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 6000 godzin, jestem również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.

Wychodzi z założenia, że sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. Zawsze ma w pamięci słowa Seneki: „Jeżeli nie wiesz dokąd płyniesz żaden wiatr nie jest Ci przychylny.”

LEJEK SPRZEDAŻOWY
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

agnieszka kus www
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!