Akademia Lean Management
Jak skutecznie wdrażać kulturę ciągłego doskonalenia w zespołach? Jak tworzyć, monitorować i optymalizować efektywność procesów i procedur działania?
Liga
Brygadzistów
Jak zarządzać podległym zespołem w firmie produkcyjnej lub budowlanej? Jak oddzielać rolę brygadzisty od kolegi/koleżanki z zespołu i asertywnie stawiać granice? Jak egzekwować ustalenia i zasady współpracy?
Akademia
Managera
Jak planować wyznaczać cele i zarządzać sobą w czasie? Jak organizować i kontrolować pracę oraz delegować zadania? Jak zarządzać trudnymi sytuacjami i podejmować decyzje? Jak komunikować się skutecznie?
Myślenie strategiczne w zarządzaniu i podejmowaniu decyzji
Jak dobrze planować i sprawić by plan nie wymykał się założeniom? Jak rozpoznawać związki przyczynowo-skutkowe i przeciwdziałać mechanizmom obniżającym jakość decyzji? Jak przeprowadzać analizę zysków i strat?
First Time
Manager
Jak płynnie przejść z niedawnej roli „członka zespołu” do nowej funkcji osoby zarządzającej grupą ludzi? Jak rozwijać w sobie umiejętności managerskie i stawiać kolejne kroki do bycia prawdziwym liderem? Jak skutecznie zarządzać sobą i zespołem?
Zaangażowany zespół rozproszony
Jak zarządzać zespołem zdalnym, efektywnie organizować jego pracę i osiągać wyniki? Jak budować zaangażowanie i motywację zespołu na odległość i w modelu pracy asynchronicznej?
Rozwój kompetencji managerskich
Jak zarządzać i budować relację z zespołem, jak dbać o wysoką motywację, jak rozwiązywać trudności interpersonalne by stworzyć efektywny zespół, który osiąga wyznaczone cele?
Manager w obliczu kryzysu motywacji zespołu
Jak być dobrym szefem zespołu w trudnych czasach? Jak radzić sobie z demotywacją i spadkiem zaangażowania członków zespołu? Jak wydobywać z zespołu to co najlepsze i dowozić wyniki w niestabilnych i trudnych czasach?
Team building – efektywny i zintegrowany zespół
Jak współpracować i sprawnie się komunikować aby osiągnąć wydajność działania zespołu? Jak radzić sobie z sytuacjami i postawami negatywnie wpływającymi na zespół?
Menadżer odporny na presję
Jak radzić sobie z postawą pracownika: „Szefie… potrzebuję”? Jak radzić sobie z presją oczekiwań zespołu, stresem, manipulacjami, sytuacjami konfliktowymi oraz stosować techniki asertywne dbające o relację?