Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych, interpersonalne

szkolenie otwarte

Jak prowadzić trudne rozmowy w duchu współpracy i podejścia „wygrany - wygrany”? Jak reagować na emocje drugiej strony oraz regulować własne? Jak zmienić perspektywę dotyczącą przyczyn powstania trudnej sytuacji, z uwzględnieniem także swojej odpowiedzialności?

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

1.
Celem warsztatu jest rozwinięcie umiejętności uczestników związanych z odpowiednimi reakcjami na różnego rodzaju zachowania, które pozwolą efektywnie rozwiązać trudne sytuacje (w tym w pracy z klientem).

2.
Podczas szkolenia porozmawiamy o sytuacjach trudnych, które wpływają na naszą psychikę (definicję swojej sytuacji trudnej stworzysz sam dla siebie i na swoje potrzeby). Zastanowimy się dlaczego czasem górę biorą emocje i jakich narzędzi możesz użyć, by sprytniej nimi zarządzić.​

3.
Przejdziemy przez dwa, bardzo konkretne moduły komunikacyjne, które „wypchane” są metodami komunikacyjnego poradzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, błędnych i kryzysowych.​

4.
Wreszcie, rozpoczniemy proces budowania Twojej odporności psychicznej, a jako jednym z pierwszych czynników, wzmocnimy Twoją efektywność.​

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł I Psychologia klienta
  • Emocje klienta w zmianie i decyzjach
  • Rola serwisu i relacji opartej o zaufanie
  • Strata i zysk – pułapki postrzegania zmiany – księgowanie mentalne
  • Postrzeganie sytuacji trudnych – konfliktowych
  • „Zacznij od nie” – jako metoda postępowania w komunikacji sytuacji trudnych.

 


Moduł II Jak przekonać klienta do zmiany
  • Skuteczna argumentacja – jak ją budować od argumentów perswazyjnych, przez racjonalne do emocjonalnych
  • Model perswazyjny Witsacka
  • Reguły wywierania wpływu – jak mówić żeby przekonywać
  • Ścieżka impasu – co zrobić jeśli trafiam na opór po drugiej stronie – przeciwdziałanie reaktancji.

 


Moduł III Planowanie reakcji na obiekcje
  • Kluczowe rodzaje obiekcji w podnoszeniu ceny
  • Mosty zamiast murów - dlaczego nie walczyć, nie zbijać i nie obchodzić obiekcji
  • Metoda 3 kroków w pracy z obiekcjami
  • Rola pytań podważających przekonanie w pracy z obiekcjami.

 


Moduł IV Podsumowanie merytoryczne szkolenia i zadanie wdrożeniowe.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Po warsztacie uczestnicy będą posiadać WIEDZĘ w zakresie:
  • Radzenia sobie z trudnymi emocjami w trakcie trudnych rozmów
  • Radzenia sobie ze stresem w pracy z klientem
  • Wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji
  • Pracy z klientem w sytuacji konfliktowej – rozbieżności interesów
  • Pracy z obiekcjami klienta
  • Skutecznej argumentacji
  • Wywierania wpływu
  • Obrony swoich racji
  • Asertywnych reakcji.

 


Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą POTRAFIĆ:
  • Poprowadzić rozmowę w sposób asertywny
  • Przekonywać klienta do własnych propozycji
  • Odpowiadać na zastrzeżenia klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji po obu stronach
  • Radzić sobie z emocjami w sytuacji trudnej, konfliktowej
  • Wyjść z impasu i poprowadzić dalej proces sprzedaży/obsługi.

 


Warsztat ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników, polegającą na:
  • Zrozumieniu, roli emocji i stresu w codziennej pracy
  • Zbudowaniu przekonania co do kluczowej roli pracownika i jej wartości w oczach klienta
  • Zbudowania sprawczości pracowników – wynikającej z proaktywnej postawy
  • Docenieniu sprawdzonych metod komunikacji w konflikcie.

Prowadzący szkolenie:

Dagmara Tyc

Praktyk i trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji handlowych.

Trener z dziesięcioletnim doświadczeniem w handlu oraz doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem handlowców, negocjacje z klientami i dostawcami, tłumaczenia specjalistyczne. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi z branży budowlanej oraz z Polską Izbą Gospodarczą Rusztowań pełniąc funkcję Dyrektora Izby.

Absolwentka języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego oraz stypendystka Ministerstwa Edukacji Narodowej i Prezesa Rady Ministrów. Ukończyła semestralne studia w Instytucie Języka Rosyjskiego im. A. Puszkina w Moskwie oraz studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i rosyjskim. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prywatnie pasjonatka podróży, górskich wędrówek i biwakowania.

INFORMACJE O SZKOLENIU I ZAPISY:

Termin szkolenia:

11 – 
11.05.23
Rodzaj szkolenia: Stacjonarne
Liczba uczestników: min. 10 - max. 15 osób
Czas trwania: 1 dzień x 8 godz.
Miejsce szkolenia:
Siedziba Enterprise Advisors Polska, ul. Półkole 46, 30-199 Rząska
Cena: 590 zł
Cena szkolenia obejmuje:
  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • miejsce parkingowe.

Do pobrania:

1. Wypełnij formularz

2. Opłać udział w szkoleniu

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, wyślemy Ci maila z potwierdzeniem oraz szczegółami dotyczącymi płatności. Płatność zrealizujesz przelewem na wskazane w wiadomości konto bankowe.

3. Pozostańmy w kontakcie!

Po otrzymaniu przelewu, zaopiekujemy się Tobą do dnia szkolenia i po nim. Otrzymasz od nas wszystkie niezbędne informacje i materiały a także odpowiedzi na swoje pytania.

Zaufali nam:

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Kontakt:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!