Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Nowoczesny Telemarketing”:
1.
Pewnie nie raz zdarzyło Ci się odbierać telefon i już po kilku sekundach lub po usłyszeniu „pierwszego” wyrazu, momentalnie chciałeś się rozłączyć. To częste sytuacje w pracy telemarketerów i problem firm, aktywnie wykorzystujących telefon do działań marketingowo-sprzedażowych. Dzięki naszemu szkoleniu sprawdzisz co można zrobić, aby telemarketing nie był negatywnie obierany przez klientów i pracował dobrze na korzyść Twojej firmy.
2.
W trakcie warsztatów otrzymasz praktyczne wskazówki do prowadzenia rozmów telefonicznych i zaplanujesz mierzalne działania w procesie wykonywania telefonów.
3.
Popracujemy nad tym aby wzmocnić Twoją pewność siebie w rozmowach telefonicznych i odnajdziemy jej źródła. Zastanowimy się nad relacją ilości rozmów telefonicznych do ich jakości i przełożenia na wyniki sprzedażowe.
4.
Spróbujemy także znaleźć rozwiązania, dzięki którym Twoje działania telemarketingowe będą mogły wyróżnić się na tle innych osób dzwoniących i w konsekwencji przełożyć się na wyższą konwersję.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:
- osoby pracujące na co dzień z telefonem w celu pozyskiwania nowych klientów, kontaktowania się z nowymi osobami po raz pierwszy
- menadżerowie sprzedaży, doradcy handlowi, przedstawiciele handlowi, wykorzystujący telefon do huntingu (pozyskania klientów, sprzedaży) oraz obsługi klienta
- osoby pracujące na infoliniach, w call center.
KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:
- gdy dostrzegasz spadające wskaźniki działań ilościowych w oparciu o telefon i chcesz wprowadzić podejście bardziej jakościowe, zwiększające szanse na konwersję
- gdy pierwszy kontakt z klientem jest wykonywany przez Ciebie najczęściej przez telefon i chcesz zwiększyć jego skuteczność
- gdy obawiasz się, że klienci będą negatywnie reagować na kontakt telefoniczny i chcesz odpowiednio przygotować ten proces u siebie
- gdy chcesz wyróżnić się na tle innych dzwoniących i zmniejszyć wskaźnik „zrzuconych” rozmów.
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?
Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:
