ZARZĄDZANIE WSPÓŁPRACĄ
Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

Dobry klient to lojalny klient - jest w tym stwierdzeniu sedno sensu budowania trwałych i solidnych relacji z klientami. W jaki sposób zarządzać współpracą z kluczowymi klientami? Tego nauczysz się podczas naszego szkolenia, z którego wyniesiesz wiedzę i kompetencje potrzebne do budowania stabilnej sieci kontaktów biznesowych.

Główne cele warsztatów zarządzania współpracą z kluczowymi klientami to:

 

  • Podniesienie kompetencji skutecznego budowania długotrwałych relacji                            
  • Stworzenie własnego stylu komunikacji z poszczególnymi grupami klientów
  • Zbudowanie skutecznej ścieżki działania w krytycznych przypadkach z trudnymi klientami
  • Przećwiczenie komunikacji pozwalającej rozwijać współpracę z korzyścią dla obu stron
spotkanie pracowników
fot. Pexels.com

Po szkoleniu uczestnicy będą posiadać WIEDZĘ w zakresie:

 

  • Typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
  • Sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku
  • Definiowania potrzeb własnych jak i klienta



Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

 

  • Ustalać długofalową ścieżkę współpracy
  • Diagnozować punkty zapalne i przewidywać zagrożenia we wspólpracy z trudnymi klientami
  • Nawiązywać relację poszerzającą korzyści ze współpracy



Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

 

  • Wzmocnieniu świadomego działania z klientem
  • Asertywnej komunikacji z poszanowaniem potrzeb obydwu stron współpracy
  • Zachowaniu spójności w przypadku zmieniających się okoliczności biznesowych

Potrzebujesz naszej pomocy?

Napisz do nas! Bezpłatnie i bez zobowiązań stworzymy plan, dzięki któremu telefoniczna obsługa klienta podniesie jakość obsługi Twoich obecnych klientów i pomoże zdobyć nowych!
Enterprise Advisors logo

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!