Budująca komunikacja interpersonalna

szkolenie zamknięte

Jak aktywnie słuchać i posługiwać się komunikatem „ja”? Jak rozpoznawać i eliminować bariery i błędy komunikacyjne? Jak aktywnie słuchać i wyrażać zainteresowanie sprawami innych? Jak prowadzić skuteczne, pozbawione wypalających emocji rozmowy w sytuacjach trudnych?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Budująca komunikacja interpersonalna”:

1.
Umiejętność komunikowania to jedna z najważniejszych kompetencji w XXI wieku. Według Carnegie Institute of Technology, aż 85% naszych sukcesów zawodowych i prywatnych zależy od tego jak komunikujemy się i budujemy relacje z innymi. W trakcie szkolenia popracujemy właśnie nad tym obszarem.

2.
Dzięki szkoleniu poznasz własny styl komunikacji interpersonalnej oraz otrzymasz zestaw konkretnych praktyk, wzmacniających komunikację z reprezentantami poszczególnych stylów komunikacji.

3.
Nauczysz się dostrajać do swojego rozmówcy oraz rozpoznawać i komunikować intencje i oczekiwania.

4.
Zastanowimy się także nad najczęstszymi stoperami komunikacji, wywołujące opór psychologiczny u rozmówcy i trudności podczas rozmowy. Poszukamy rozwiązań jak ich unikać.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby, które zauważają, że ich pracy i życiu codziennym sposób komunikacji wpływa na jakość relacji z innymi ludźmi
  • zespoły pracowników, które chcą w sposób udany komunikować się ze sobą oraz innymi działami.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy zauważasz, że komunikacja utrudnia Ci codzienną pracę oraz budowanie dobrych relacji
  • gdy w trakcie komunikacji pojawiają się emocje i nie wiesz jak sobie z nimi poradzić
  • gdy zależy Ci aby w Twojej firmie pracownicy komunikowali się ze sobą w sposób konstruktywny, budujący wzajemny szacunek, motywację i zaangażowanie, a nie oparty na roszczeniowości, gierkach i osłabiający morale zespołu
  • gdy chcesz uniknąć zwiększenia liczby sytuacji trudnych i konfliktów wśród pracowników.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I
BŁĘDY POZNAWCZE I PUŁAPKI MYŚLENIA
  • Niebezpieczne drogi na skróty. efekt halo, błędy atrybucyjne, heurystyki, samospełniająca się przepowiednia
  • Błędy poznawcze w zarządzaniu, zaburzające przebieg komunikacji np. myślenie życzeniowe, uogólnianie, katastrofizowanie, myślenie czarno białe
  • Metody omijania i wykorzystywania pułapek psychologicznych w komunikacji.

MODUŁ II 
CZTERY STYLE KOMUNIKACJI WG DR E. RUSSO
  • Czym jest osobowość i temperament?
  • Specyficzne potrzeby komunikacyjne
  • Rozpoznawanie czterech typów komunikacji
  • Mocne i słabe strony każdego z czterech typów komunikacji.

MODUŁ III
DOSTRAJANIE SIĘ DO ROZMÓWCY
  • Dostrajanie się. Elementy perswazji
  • Model czterech ust i czterech uszu. Autodiagnoza mocnych i słabych stron
  • Rozpoznawanie i komunikowanie intencji i oczekiwań.

MODUŁ IV
PODSTAWOWE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI. TRENING KOMUNIKACJI
  • Dwie hipotezy, które zmieniają przebieg komunikacji i pomagają zarządzać emocjami
  • Pytania
  • Aktywne słuchanie i komunikat „ja”
  • Odzwierciedlenie. Narzędzie dostrajające do rozmówcy i rozwijające inteligencję emocjonalną.

MODUŁ V
BŁĘDY W KOMUNIKACJI
  • Rodzaje i poziomy komunikacji werbalnej
  • Stopery komunikacji czyli błędy wywołujące opór psychologiczny.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników, polegającej na:

  • pozytywnym nastawieniu do współpracowników, klientów dzięki zrozumieniu mechanizmów komunikacji oraz empatii
  • świadomości siebie i sposobu własnej komunikacji jako istotnego elementu każdej relacji interpersonalnej
  • świadomości mocnych i słabych stron związanych z własnym stylem komunikacji
  • postawie odpowiedzialnej i proaktywnej.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • lepiej wykorzystywać lub radzić sobie z mechanizmami poznania społecznego
  • rozpoznawać specyficzne potrzeby komunikacyjne rozmówców i dostrajać się do nich
  • aktywnie słuchać i posługiwać się komunikatem „ja”
  • stosować skuteczne narzędzia komunikacji
  • rozpoznawać i eliminować bariery komunikacyjne
  • prowadzić rozmowy bez wywoływania oporu psychologicznego u rozmówcy.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • praktycznych aspektów psychologii komunikacji
  • typologii komunikacji według dr E.Russo
  • skutecznych narzędzi komunikacji
  • błędów w komunikacji, zapobieganiu i eliminowaniu ich.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Lech Ciepiał

W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z budowania procesów rozwojowych, efektywności biznesowej szkoleń, zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz radzenie sobie ze stresem. Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Był uczestnikiem wielu specjalistycznych szkoleń, posiada m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Jest także recenzentem i aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

W zakresie projektów szkoleniowych wiedzę teoretyczną opiera na praktyce. Uważa, że tylko powiązanie praktyki z teorią pozwala tworzyć prawdziwie efektywne projekty szkoleniowe. Jego doświadczenia zawodowe tworzą szeroki wachlarz. Pracował m. in jako bankowiec, przedstawiciel handlowy, menedżer, ale również nauczyciel, dziennikarz i redaktor naczelny. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, kierował również działem szkoleń i rekrutacji. Nie obce są mu takie branże jak ubezpieczeniowa, medyczna, finansowa oraz telekomunikacyjna. Od 10 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 6000 godzin, jestem również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.

Wychodzi z założenia, że sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. Zawsze ma w pamięci słowa Seneki: „Jeżeli nie wiesz dokąd płyniesz żaden wiatr nie jest Ci przychylny.”

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.

komunikacja interpersonalna
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!