Radzenie sobie w sytuacjach trudnych

szkolenie zamknięte

Jak prowadzić trudne rozmowy w duchu współpracy i podejścia „wygrany - wygrany”? Jak reagować na emocje drugiej strony oraz regulować własne? Jak zmienić perspektywę dotyczącą przyczyn powstania trudnej sytuacji, z uwzględnieniem także swojej odpowiedzialności?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Radzenie sobie w sytuacjach trudnych”:

1.
Celem warsztatu jest rozwinięcie umiejętności uczestników związanych z odpowiednimi reakcjami na różnego rodzaju zachowania, które pozwolą efektywnie rozwiązać trudne sytuacje (w tym w pracy z klientem).

2.
Podczas szkolenia porozmawiamy o sytuacjach trudnych, które wpływają na naszą psychikę (definicję swojej sytuacji trudnej stworzysz sam dla siebie i na swoje potrzeby). Zastanowimy się dlaczego czasem górę biorą emocje i jakich narzędzi możesz użyć, by sprytniej nimi zarządzić.

3.
Przejdziemy przez dwa, bardzo konkretne moduły komunikacyjne, które „wypchane” są metodami komunikacyjnego poradzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, błędnych i kryzysowych.

4.
Wreszcie, rozpoczniemy proces budowania Twojej odporności psychicznej, a jako jednym z pierwszych czynników, wzmocnimy Twoją efektywność.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby, które mają często styczność z trudnymi, niekomfortowymi sytuacjami w swojej pracy, wywołującymi stres, a także osoby narażone na występowanie sytuacji konfliktowych.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy Twój zespół pracuje w środowisku, o dużej zmienności i dynamice działania, które generuje częste występowanie sytuacji niekomfortowych dla pracowników, z którymi muszą sobie radzić
  • gdy Twój zespół ma bezpośredni kontakt z klientami firmy i przez to narażony jest na występowanie sytuacji trudnych, będących wynikiem np. błędów, skarg, reklamacji czy emocji klienta
  • gdy ilość sytuacji trudnych w Twojej firmie się zwiększa i szukasz rozwiązań jak sobie z nimi poradzić
  • gdy dostrzegasz, że pracownicy Twojej firmy nie radzą sobie dobrze z sytuacjami trudnymi, co np. zwiększa ilość konfliktów wewnątrz firmy oraz osłabia motywację i efektywność pracy.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
SYTUACJE TRUDNE CZYLI CO?
  • Rodzaje sytuacji trudnych
  • Kryzys, konflikt, błąd
  • Twoja sytuacja trudna. Opracowanie indywidualne, do pracy przez całe szkolenie.

MODUŁ II.
EMOCJE I STRES W SYTUACJACH TRUDNYCH
  • Dwie drogi emocjonalne i „pręt w głowie”
  • Opanuj emocje i stres. Metody krótko i długoterminowe.

MODUŁ III.
KOMUNIKACJA W SYTUACJACH TRUDNYCH cz. 1
  • 4 typy osobowości, a sytuacje trudne
  • Model von Thuna
  • Analiza transakcyjna.

MODUŁ IV.
KOMUNIKACJA W SYTUACJACH TRUDNYCH cz. 2
  • Komunikacja asertywna
  • Język szakala i żyrafy. Porozumienie bez przemocy w praktyce
  • Konflikt. Metody i narzędzia, by sprawnie sobie poradzić .

MODUŁ V.
BUDOWANIE ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ
  • Filary odporności psychicznej
  • Metody i ćwiczenia wzmacniające odporność psychiczną
  • Rola wartości w stresie.

MODUŁ VI.
SYTUACJE TRUDNE A EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁANIA
  • Wyrzuć to ze swojej głowy
  • Metoda GTD, czyli bezstresowa efektywność i świadoma produktywność
  • Zarządzanie kryzysowe.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników, polegającej na:

  • świadomym wykorzystywaniu wiedzy i umiejętności pozwalających budować właściwą komunikację w trudnej sytuacji
  • rozumieniu istoty i znaczenia emocji w wymagających relacjach np. z klientem
  • świadomym wpływaniu na emocje drugiej strony
  • rozumieniu zasady oddzielania człowieka od problemu
  • wzmocnieniu własnej, asertywnej postawy
  • uświadomieniu wpływu emocji na zachowania rozmówcy
  • rozumieniu procesu dopasowania się do rozmówcy oraz odpowiedniego poziomu empatii w prowadzeniu komunikacji.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • prowadzić trudne rozmowy w duchu „wygrany-wygrany”
  • regulować swoje emocje i zarządzać poziomem stresu i napięcia
  • reagować na emocje współpracowników w sposób konstruktywny
  • podejmować odpowiednie interwencje komunikacyjne w sytuacjach trudnych z uwzględnieniem dbania o swoje potrzeby.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • mechanizmów psychologicznych związanych z trudnościami w relacji
  • wpływu emocji na komunikację i przebieg rozmów
  • regulacji swoich emocji i napięcia w sytuacjach trudnych
  • reagowania na emocje współpracowników
  • pożądanych interwencji w sytuacjach trudnych rozmów
  • opłacalnych sposób komunikowania się wtedy, kiedy doświadczamy trudności.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Kamil Zieliński

Psycholog, trener biznesu, konsultant i przedsiębiorca. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej i kierownik programowy i menedżer kierunku Psychologia w biznesie.

Kamil Zieliński stale współpracuje z sektorem biznesowym, administracją oraz organizacjami pozarządowymi. Vice-Prezes Fundacji Future Hero. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ekspert do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzent naukowy portalu Mała Psychologia.

Posiada doświadczenie handlowe i menedżerskie. Interesuje się wykorzystaniem psychologii w biznesie, metodami budowania odporności psychicznej, sprzedażą, technikami wywierania wpływu i perswazji, autoprezentacją oraz psychologią komunikacji i języka. Jako popularyzator wiedzy psychologicznej udzielał komentarzy m.in. dla Newsweek Polska, TVN, ZOOM TV, Radio ESKA oraz Radio RAM.

Współpracował między innymi z: KIA Motors Polska, ArcelorMittal, DHL, Podkarpackimi Zakładami Mechanicznymi, FUJIFilm, Totalizatorem Sportowym, IDEA Bank S.A., IDEA Leasing, Tax Care S.A., UBER Polska, Royal Brand Public Relations, Source Motivation & Success, GAMMA, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Świętokrzyskim Urzędem Wojewódzkim, GIANT Polska, ZOOM TV, Urzędem Miasta Jaworzno, Starostwem Powiatowym w Częstochowie, Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu oraz Centrum Sztuki Filmowej.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!