Trening udzielania informacji zwrotnej feedbacku

szkolenie zamknięte

Jaką przyjąć postawę i jak formułować swoje wypowiedzi w sposób nieoceniający? Jak przedstawiać swoje myśli jako opinie a nie oceny drugiej strony? Jak dostosowywać treść feedbacku do konkretnej osoby?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Trening Udzielania Informacji Zwrotnej (Feedbacku)”:

1.
Podczas szkolenia nauczysz się schematów i technik udzielania informacji zwrotnej w oparciu o filozofię "twardo do problemów, miękko do człowieka". Dowiesz się jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i nie wpadać w nich w krytycyzm i złe emocje.

2.
Dzięki treningowi zrozumiesz jak duże znaczenie ma dostosowanie treści feedbacku do konkretnej osoby i dlaczego może ona wyglądać inaczej w stosunku do pracowników w różnym wieku.

3.
Doświadczysz jak dzięki konstruktywnemu feedbackowi, opartemu o pytania i przejrzyste komunikaty, można rozwijać efektywność i pobudzać zespół do działania.

4.
Zastanowimy się także, jak dobrze kontraktować współpracę, rozmawiać o jej postępach i obszarach do poprawy, a także o rzeczach niewygodnych.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • zespoły pracowników, które chcą budować kulturę działania, opartą na szczerej i konstruktywnej komunikacji
  • menadżerowie, kierownicy zespołów, którzy chcą rozwijać pracowników także w oparciu o feedback.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy pracownicy w Twojej firmie nie stosują informacji zwrotnej w komunikacji, co powoduje niedopowiedzenia, złe emocje, zamiatanie ważnych spraw pod dywan, brak rozwoju
  • gdy Twoi menadżerowie nie potrafią dobrze kontraktować i egzekwować ustaleń z członkami swoich zespołów, gdy prośby i polecenia z ich strony nie działają
  • gdy sposób udzielania informacji zwrotnej w Twojej firmie jest demotywujący dla pracowników i wpływa na obniżenie ich morale oraz efektywności pracy
  • gdy chcesz zbudować kulturę współpracy w swojej organizacji, opartą na szczerości i szacunku, a przez to przekładającą się na zadowolenie i efektywność pracy jej członków.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I
KOMUNIKACJA SPRZYJAJĄCA KULTURZE FEEDBACKU
  • Z czego wynika komunikacyjny galimatias, czyli cztery płaszczyzny komunikatu
  • Mechanizm projekcji i minimalizowanie negatywnych projekcji
  • Model SKI, czyli jak docierać do ważnych potrzeb i interesów naszych rozmówców
  • Rozwiązywanie problemów w praktyce, czyli dlaczego pytania są takie ważne
  • Zadanie wdrożeniowe.

MODUŁ II 
ZNAKI ROZPOZNANIA W BUDOWANIU RELACJI
  • Znaki rozpoznania jako jedna z ważniejszych potrzeb psychologicznych człowieka
  • Rodzaje znaków rozpoznania i zasady rządzące ich ekonomią w relacjach
  • Narzędzia dawania i przyjmowania znaków rozpoznania, czyli znaki rozpoznania w praktyce.
  • Zadanie wdrożeniowe.

MODUŁ III
MIĘKKO DO CZŁOWIEKA TWARDO DO PROBLEMU. RADYKALNA SZCZEROŚĆ W PRAKTYCE
  • Dlaczego warto być szczerym w relacjach biznesowych i jakie rodzi to trudności
  • Jak mówić niewygodne rzeczy w bezpieczny dla relacji sposób
  • Struktura i forma informacji zwrotnej w duchu radykale szczerości. Praktyczny trening
  • Zadanie wdrożeniowe.

MODUŁ IV
KONTRAKTOWANIE WSPÓŁPRACY I ZASAD NIĄ RZĄDZĄCYCH
  • Czym jest kontrakt i dlaczego jest ważny w relacjach
  • Jak umawiać się z innymi. Kontraktowanie w praktyce
  • Wywieranie wpływu i uczenie poprzez modelowanie zachowań. Jak wykorzystać feedforward do budowania kultury feedbacku i radykalnej szczerości
  • Zadanie wdrożeniowe.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników, polegającej na:

  • komunikowaniu się w sposób asertywny „miękko do ludzi, twardo do problemów”
  • odważnym konfrontowaniu trudności z użyciem technik radykalnej szczerości
  • budowaniu kultury zespołowości i bezpieczeństwa psychologicznego
  • gotowości do udzielania i przyjmowania rozwojowego feedbacku i kontraktowania się na feedforward.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • stosować pytania, parafrazy i budujące komunikaty w procesie komunikacji
  • konstruować treściwą, merytoryczną, a jednocześnie bezpieczną informację zwrotną
  • zakontraktować ze innymi wzajemne relacje, współpracę i feedback.
  • przezwyciężać najczęstsze bariery i przeszkody na drodze do zespołowości.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • kluczowych mechanizmów psychologii komunikacji
  • czynników wpływających na budowanie relacji wspierających feedback
  • zjawiska zespołowości i najczęstszych barier utrudniających efektywną współpracę
  • kontraktowania i efektywnego budowania kontraktów na współpracę.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Adrian Janik

Trener biznesu, psycholog, konsultant i terapeuta organizacji. Specjalizuje się w procesach rozwojowych dla menadżerów. Wspiera organizacje w planowaniu i skutecznym wdrażaniu zmian. Pomaga wypracowywać i osadzać efektywne standardy komunikacji, zarządzania i obsługi klienta. Zespołom i jednostkom dostarcza wiedzy i umiejętności związanych z kompetencjami osobistymi, menadżerskimi, komunikacją, relacjami oraz zespołowością. Wspiera szefów i liderów w skutecznym pełnieniu ich roli, a przez to budowaniu samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów.

Absolwent psychologii na UAM w Poznaniu. Trener od 2011 roku. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu SET oraz Akademię Trenera Biznesu Kontrakt. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów różnych szczebli, działów obsługi klienta i zespołów dążących do zwiększania skuteczności i efektywności komunikacji. Prywatnie zapalony podróżnik i biegacz. W wolnych chwilach odpoczywa z książką w ręku.

Adrian Janik prowadził dedykowane warsztaty i cykle szkoleniowe dla takich klientów jak. Grupa Allegro, Sanitec Koło, Geberit, Meble VOX, Ceneo.pl, Enea, PKN Orlen, Sun & Snow, Man Bus, IKEA Industry (Swedwood), Aquanet, Firestone Industrial Products, AVK Polska, DMG Mori, Wyższa Szkoła Bankowa, Volkswagen Group Polska, ProfiM, Nordan, G.EN Gaz Energia, Grupa OLX, Otomoto.pl, Verbicom, Owens-Illinois (O-I), Komplet Polska, Sest Luve, Fresh Logistics, Colquimica, Mondelez, Vetoquinol Biowet, Plastica, Eobuwie.pl, Hunter Douglas, HolidayCheck, Convert Paper, Schattdecor, PZU Everest, NorDan, Colours Factory, KAEM, Fresenius Medical Care, Exide Technologies, Cetes Cosmetics (Oriflame), Orange, Apart, SimEdu, Idemia Poland R&D, Asta-Net.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Trening Udzielania Informacji Zwrotnej (Feedbacku)
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!