Są takie słowa, które super sprzedawca powinien znać. Powinien również wiedzieć, co dokładnie się za nimi kryje. Żeby nauka poszła Wam szybko, w każdy poniedziałek na naszym profilu na Facebooku oraz na LinkedIn pojawia się jedno słowo i jedna definicja. Koniecznie zostawcie łapkę, jak włączycie dane słowo do swojego słownika (albo już w nim ono jest).
W skrócie:
BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL
Co to jest upselling?
Jaka jest definicja upselling? Na pierwszy rzut proponujemy wam słowo angielskie (zwrotów angielskojęzycznych jest w nomenklaturze branży sprzedażowej całe mnóstwo)
(czasem spotkacie się z zapisem up-selling lub up selling).
Najprościej mówiąc, oznacza ono jedną z podstawowych technik sprzedaży, której celem jest sprzedać więcej produktów danej osobie lub sprzedać produkty o wyższej wartości niż klient początkowo miał w planach.
Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?
Przykład z życia wzięty
Przykładowo: jesteś sprzedawcą w sklepie z telewizorami. Przychodzi do Ciebie klient i chce kupić telewizor z gazetki promocyjnej. Po rozmowie handlowej i zbadaniu potrzeb tego klienta okazuje się, że Klient ogląda sporo Netflixa. Lepszy dla niego byłby więc oczywiście SMART TV. Wasze logiczne i przekonujące argumenty sprawiają, że klient nie kupuje telewizora za 2 tysiące, który nie zaspokoi jego potrzeb, ale dołoży kolejny tysiąc, żeby w pełni wykorzystać możliwości nowego sprzętu.
W opisanej sytuacji jest dwóch wygranych – klient, który kupił rzecz na miarę swoich realnych potrzeb oraz ty – bo zarobiłeś dla firmy więcej i jesteś bliżej zrealizowania planu miesięcznego 😉