Zarządzanie sprzedażą i zespołem handlowym na trudnym rynku

szkolenie zamknięte

Jak skutecznie zarządzać zespołem handlowym na trudnym rynku i osiągać cele sprzedażowe? Jak analizować dane sprzedażowe i dopasować proces sprzedaży do realiów rynku? Jak aktywizować zespół handlowców do poszukiwania nowych możliwości sprzedaży?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I ZESPOŁEM HANDLOWYM NA TRUDNYM RYNKU”:

1.
Na wynik biznesowy wpływa wiele elementów. Wiele z nich jest zmiennych, trudno przewidywalnych i niepewnych, zwłaszcza na obecnym rynku. Aby przygotować na to zespół handlowy potrzebne są działania, które będą zaplanowane i dadzą siłom sprzedaży poczucie pewności oraz konkretne narzędzia do pracy. Na tym właśnie skupimy się w czasie szkolenia.

2.
Dzięki warsztatom otrzymasz narzędzia potrzebne do zarządzania zespołem handlowym na wymagającym rynku, który nie sprzyja osiąganiu celów. Stworzysz, dopasowany do swojej specyfiki, plan zarządzania sprzedażą.

3.
W trakcie szkolenia zastanowimy się także jak wypracować nowe działania handlowe, które pozwolą Ci na pozbycie się stagnacji w sprzedaży lub przeciwdziałanie jej spadkom.

4.
Skupimy się, w końcu, na Twoim zespole handlowców: co zrobić aby ożywić ich pracę na wymagającym, trudnym rynku, jak motywować ich do działania, "świeżości" i poszukiwania nowych rozwiązań oraz jak monitorować ich pracę.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby odpowiedzialne za sprzedaż, menadżerowie, kierownicy i dyrektorzy sprzedaży, właściciele firmy
  • osoby odpowiedzialne za realizowanie planów sprzedażowych, organizację pracy oraz jakość osiąganych wyników sprzedażowych.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy Twoja firma odczuwa skutki obecnej sytuacji makroekonomicznej na rynku i ma problemy/wyzwania związane z aktywizacją i ożywieniem sprzedaży
  • gdy Twoja firma odczuwa spadek wyników zespołów handlowych będący wynikiem trudniejszej sytuacji w jakiej znalazła się firma i poszukuje sposobów jak temu przeciwdziałać
  • gdy rynek działania Twojej firmie uległ zmianie np. stał się bardziej konkurencyjny i wymagane jest przedefiniowanie metody pracy działu handlowego
  • gdy Twoja firma działa na specyficznym rynku i/lub gdy wiele czynników wpływa na osiągany rezultat.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
TRUDNY RYNEK. JAK SIĘ NA NIM ODNALEŹĆ?
  • Jak na pracę i ludzi wpływa zmienność, niepewność i nieprzewidywalność?
  • Jak skończyły wielkie firmy, które niedopasowały się do sytuacji rynkowej?
  • Jak przygotować zespół na trudne czasy?

MODUŁ II.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
  • Czym różni się strategia sprzedaży od taktyki?
  • Jak stworzyć proces sprzedaży w trudnych czasach?
  • Czym jest proces zakupu?
  • Jak zmienia się proces sprzedaży i zakupy w trudnych rynkach?
  • Jak dopasować proces sprzedaży i zakupu?
  • Jak stworzyć spójny proces komunikacji handlowej?

MODUŁ III.
PROCESY W SPRZEDAŻY
  • Jakie są rodzaje procesów w sprzedaży?
  • Jak wdrażać procesy sprzedaży?
  • Co i jak mierzyć w procesach sprzedaży?
  • Jak stworzyć lejek sprzedaży?
  • Jak rozpoznawać choroby lejka sprzedaży i je „leczyć”?

MODUŁ IV.
POSZUKIWANIE NOWYCH MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻY
  • Macierz identyfikacji klientów
  • Mapowanie rynku
  • Dobór klientów kluczowych:
    • kategorie klientów (kluczowi, rozwojowi, trwali, okazjonalni)
    • kryteria doboru kluczowego klienta
    • zarządzanie poszczególnymi kategoriami klientów pod względem rabatowania.

MODUŁ V.
OD ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ DO ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM HANDLOWYM
  • Jak stawiać cele zespołowi handlowemu?
  • Dlaczego SMART to za mało w wyznaczaniu celów?
  • Jak cele wpływają na motywację i zaangażowanie?
  • Jak dopasować działania w zależności od strategii sprzedaży?
  • Czym jest istota zarządzania i podstawowe funkcje menadżerskie?
  • Czym różni się system behavior control od systemu outcome control?

MODUŁ VI.
MONITOROWANIE PRACY
  • Jak monitorować cele ilościowe, a jak jakościowe?
  • Jakie podejmować działania menadżerskie w przypadku sukcesów i porażek?
  • Jak rozmawiać z pracownikami o różnym stopniu realizacji celów?

MODUŁ VII.
KOMUNIKACJA MENADŻERSKA
  • Jak komunikować cele, zmienność, decyzje i oczekiwania?
  • Jakie są najczęstsze blokery komunikacji menadżerskiej?
  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z pracownikami?

MODUŁ VIII.
SZTUKA FEEDBACKU W SPRZEDAŻY
  • Dlaczego feedback pomaga realizować cele?
  • Jak zaplanować wspólną wizytę u klienta?
  • Jak poprowadzić trening w miejscu pracy?
  • Jak udzielać feedbacku po spotkaniu?
  • Pole minowe feedbacku – czego warto unikać?

MODUŁ IX.
MOTYWOWANIE ZESPOŁU HANDLOWEGO
  • Kiedy pieniądze motywują, a kiedy stają się źródłem demotywacji?
  • Jak motywować finansowo?
  • Co motywuje polskich pracowników?

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • Dostrzeżeniu roli analizy i szerszym zrozumieniu procesu sprzedaży
  • Przekonaniu co wpływa na motywację ludzi
  • Dostrzeżeniu różnicy między skutecznością motywacji finansowej i pozafinansowej
  • Zwiększeniu skłonności do stosowania różnych metod udzielania informacji zwrotnej.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • Strategiczne zarządzać sprzedażą, analizować dane jakościowe i ilościowe i budować procesy sprzedaży
  • Dopasować sposób działania do aktualnych uwarunkowań rynku
  • Zaplanować sposób motywowania i monitorowania pracy zespołu handlowego
  • Poszukiwać nowych sposobów działania na rynku.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • Analizy procesów sprzedaży, mapowania rynku i segmentacji klientów
  • Planowania działań w sprzedaży na trudnym rynku
  • Sposobów udzielania informacji zwrotnej podczas wspólnych wizyt handlowych
  • Komunikacji menadżerskiej w trudnych sytuacjach.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I ZESPOŁEM HANDLOWYM NA TRUDNYM RYNKU
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!