Przygotowałeś ofertę, która dla klienta nie jest atrakcyjna? Klient nie rozumie, dlaczego proponujesz mu takie a nie inne produkty z oferty? Bardzo możliwe, że nie zbadałeś dokładnie jego potrzeb. Jaka jest definicja badania potrzeb klienta?
W skrócie:
BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL
Czym jest badanie potrzeb klienta?
Badanie potrzeb klienta to podstawowy element każdej rozmowy handlowej. Od niego zależy, czy twoja propozycja będzie atrakcyjna i jak dalej potoczy się proces sprzedaży.
Nigdy nie zakładaj, że Twój klient wie, czego chce. Twoją rolą jest się dowiedzieć, z jakimi mierzy się problemami i czego potrzebuje.
Dobrze przeprowadzona rozmowa handlowa, która opiera się o badanie potrzeb, to umiejętności, które powinien posiadać sprzedawca. Wierzymy, że nim jesteś i chcesz zdobyć jeszcze więcej wiedzy.
Jeśli potrzebujesz więcej, napisz do nasz lub zadzwoń! To cię nic nie kosztuje – twoje potrzeby badamy oczywiście za darmo 😉
Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?