Ironman sprzedaży

szkolenie zamknięte

Jak skutecznie prowadzić działania prospectingowe? Jak pozyskiwać klientów pomimo pojawiających się przeciwności losu? Jak dowozić wyniki sprzedażowe szczególnie dzisiaj, na zmiennym rynku i w czasach kryzysu?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Ironman sprzedaży”:

1.
W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczną wiedzę i umiejętności potrzebne do pozyskiwania nowych klientów, nawet gdy wszystkie okoliczności są przeciw Tobie.

2.
Dzięki warsztatom zaplanujesz swoje działania handlowe w sposób usystematyzowany i będziesz w stanie weryfikować ich skuteczność.

3.
Nauczysz się radzić sobie z sytuacjami gdy realny staje się spadek Twojej sprzedaży i jak im przeciwdziałać. A także, jak nie tracić czasu na potencjalnych klientów, którzy nigdy się nie staną rzeczywistymi klientami.

4.
Na koniec wypracujemy metody jak wyróżnić się w procesie sprzedaży na tle konkurencji i rozmawiać z potencjalnymi klientami "inaczej" niż pozostali gracze na rynku.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby i siły sprzedaży odpowiedzialne za pozyskiwanie nowych klientów, penetrujące rynek w poszukiwaniu nowych szans sprzedażowych, w szczególności działające na wymagającym rynku
  • hunterzy, przedstawiciele handlowi, key account managerowie, menadżerowie i kierownicy sprzedaży.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy sprzedaż do obecnych klientów nie wystarcza do zrobienia planów sprzedażowych
  • gdy potrzebujesz nowych klientów, nie wiesz jak do nich dotrzeć, w szczególności gdy Twój rynek jest wymagający, trudny, konkurencyjny, w kryzysie
  • gdy chcesz się przygotować na niepewne czasy i bardziej wymagający proces sprzedaży
  • gdy spotykasz się z odmowami klientów posiadających swoich sprawdzonych partnerów handlowych
  • gdy budujesz rynek sprzedaży.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
STARTER MERYTORYCZNY
  • Czym jest prospecting?
  • Jak segmentacja klientów może pomóc w efektywnym wykorzystaniu swojego potencjału na trudnym rynku / w kryzysie?
  • Metody i narzędzia w prospectingu: zimne spotkania, telefony i maile
  • Jak zbudować zaufanie biznesowe? Wymiar kompetencji i serdeczności
  • Jak stworzyć i testować plan prospectingu?

MODUŁ II.
JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ROZMÓW
  • Z kim powinienem rozmawiać. Rola i zakres pracy rozmówców?
  • Czym jest edukacja komercyjna?
  • Jak rozmawiać o problemach, trudnościach i wyzwaniach?

MODUŁ III.
SPRZEDAŻ NA TRUDNYM/KRYZYSOWYM RYNKU
  • Jak indywidualny profil sprzedawcy wpływa na rezultaty w czasie kryzysy? 5 profili sprzedawców
  • Jakie są 3 kluczowe umiejętności w sprzedaży w trudnym czasie?
  • Czym jest edukacja komercyjna?

MODUŁ IV.
RAMA ROZMOWY Z POTENCJALNYM KLIENTEM
  • Jak zakontraktować przebieg rozmowy?
  • Jak przejmować kontrolę nad rozmową?
  • Jak uniknąć „zastanowię się”?
  • Jak działać, gdy klient stosuje uniki (mam swojego dostawcę, nie potrzebuję itp.)?
  • Czym jest i jak wykorzystać intencję działania?
  • Jak angażować klienta w proces sprzedażowy po rozmowie?

MODUŁ V.
BADANIE PROBLEMÓW, TRUDNOŚCI I POTRZEB – CO MOŻE ZWIĘKSZYĆ CHĘĆ ZAKUPU NA TRUDNYM RYNKU/W KRYZYSIE?
  • W tym module nie znajdziesz nic o pytaniach otwartych i zamkniętych
  • Sekwencja pytań efektywnych handlowców
  • Jak nastawić się na celne i trafne pytania?
  • Jak omawiać odpowiedzi klienta i wyciągać z nich wnioski potrzebne do oferty?

MODUŁ VI.
PRZYGOTOWANIE OFERTY „NA TRUDNY RYNEK/KRYZYS”
  • Jak wyróżnić swoją propozycję na tyle innych?
  • Jak wyglądają nieskuteczne oferty?
  • Jak czytają klienci, jak stworzone są oferty?
  • Jak stworzyć dobrą ofertę? Kluczowe elementy.

MODUŁ VII.
PREZENTACJA OFERTY
  • Nie będziemy mówić o języku korzyści
  • Czym jest język strat i dlaczego warto go wykorzystywać?
  • Jak mówić o wartościach dodanych?
  • Jak porównywać swoją propozycje do konkurencji?

MODUŁ VIII.
NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE KLIENTA NA TRUDNYM RYNKU/W KRYZYSIE. JAK O NICH ROZMAWIAĆ?
  • Jak nie wpadać w komunikacyjnego „ping-ponga”?
  • Jak zapewnić sobie przestrzeń do argumentowania?
  • Jak dopasować modele komunikacyjne do obiekcji klienta?
  • Jak reagować na obiekcje: za drogo, jeszcze nie planuje budżetu, jest trudny okres itp.?


CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • zwiększeniu świadomości, że inaczej sprzedaje się do klienta na rynku w hossie a inaczej na rynku trudnym, w bessie
  • zwiększeniu świadomości jak kontrola procesu rozmowy może wpłynąć na jej efekt
  • dostrzeżeniu różnic między skutecznymi i mniej skutecznymi ofertami.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • pytania o rzeczywiste trudności i problemy klienta i przekonywania go do własnych propozycji
  • redukowania obiekcji klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji
  • radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej
  • wyjścia z impasu i kontynuowania procesu sprzedaży
  • kontrolowania proces rozmowy i prowadzenia jej bez nacisku.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy nabędą UMIEJĘTNOŚĆ:

  • jak planować swoje działania prospectingowe i pozyskiwać klientów na trudnym rynku
  • sposobów angażowania klienta w rozmowę i proces sprzedażowy
  • skutecznej prezentacji ofertowej
  • radzenia sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów oraz ze stresem w sprzedaży
  • wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji
  • pracy z obiekcjami klienta.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

IRONMAN SPRZEDAŻY
– zobacz także inne materiały powiązane z tematyką:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!