„C-level o tym decyduje”, „Mam spotkanie z C-levelem”, „Trudno się umówić z C-levelem w naszej firmie” – z takimi sformułowaniami możesz się spotkać w swojej pracy handlowca, szczególnie w korporacjach i dużych firmach.
W skrócie:
BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL
C-level - co to znaczy?
C-level, a często także C-suit lub CxO, to skrót od angielskiego słowa chief (co znaczy szef) oraz level (czyli poziom). Sformułowanie to oznacza najwyższą kadrę zarządzającą w danej firmie. Duże firmy w Polsce i korporacje międzynarodowe stosują zunifikowany system skrótów i nazw, aby łatwiej było zorientować się, kto jest kim i za co odpowiada.
Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej marży w swojej firmie?
Co charakteryzuje C-level?
Chociaż każda z osób C-level w firmie posiada inny zakres kompetencji i jest wysokim specjalistą w swojej dziedzinie, to stanowiska C cechuje pewien wspólny mianownik, który warto znać.
C-level to osoby:
- podejmujące decyzje,
- odpowiedzialne za opracowanie i realizację strategii przedsiębiorstwa,
- cechuje je przywództwo,
- zarządzają zmianą, konfliktami i kryzysem,
- trudno nawiązać z nimi bezpośredni kontakt.
Jakie stanowiska należą do C-level?
Abyś łatwiej mógł się odnaleźć w gąszczu skrótów stanowisk C-level, podajemy ci najważniejsze i najbardziej popularne z nich.
CEO – Chief Executive Officer – prezes, dyrektor generalny
COO – Chief Operating Officer – dyrektor operacyjny
CFO – Chief Financial Officer – dyrektor finansowy
CMO – Chief Marketing Officer – dyrektor marketingu
CHRO – Chief Human Resources Officer – dyrektor do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
CIO – Chief Information Officer - dyrektor IT
CTO – Chief Technology Officer - dyrektor do spraw technologii
CSO – Chief Sales Officer - dyrektor sprzedaży
CCO – Chief Communications Officer - dyrektor do spraw komunikacji
CBDO – Chief Business Development Officer - dyrektor do spraw rozwoju biznesu
CLO – Chief Legal Officer - główny radca prawny
CRO – Chief Risk Officer - dyrektor do spraw ryzyka
CCO – Chief Creative Officer - dyrektor kreatywny
Na szkoleniach ze skutecznej sprzedaży uczymy nawiązywać relacje z C-level i skutecznie realizować cele biznesowe.
Więcej informacji na ten temat uzyskasz pisząc do nas lub dzwoniąc. Konsultacje są bezpłatne.