C-LEVEL – co to znaczy?

C-level – strategiczne decyzje biznesowe

„C-level o tym decyduje”, „Mam spotkanie z C-levelem”, „Trudno się umówić z C-levelem w naszej firmie” – z takimi sformułowaniami możesz się spotkać w swojej pracy handlowca, szczególnie w korporacjach i dużych firmach.

W skrócie:

BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL

C-level - co to znaczy?

C-level, a często także C-suit lub CxO, to skrót od angielskiego słowa chief (co znaczy szef) oraz level (czyli poziom). Sformułowanie to oznacza najwyższą kadrę zarządzającą w danej firmie. Duże firmy w Polsce i korporacje międzynarodowe stosują zunifikowany system skrótów i nazw, aby łatwiej było zorientować się, kto jest kim i za co odpowiada.

Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej marży w swojej firmie?

Co charakteryzuje C-level?

Chociaż każda z osób C-level w firmie posiada inny zakres kompetencji i jest wysokim specjalistą w swojej dziedzinie, to stanowiska C cechuje pewien wspólny mianownik, który warto znać.

 

C-level to osoby:

  • podejmujące decyzje,
  • odpowiedzialne za opracowanie i realizację strategii przedsiębiorstwa,
  • cechuje je przywództwo,
  • zarządzają zmianą, konfliktami i kryzysem,
  • trudno nawiązać z nimi bezpośredni kontakt.

Jakie stanowiska należą do C-level?

Abyś łatwiej mógł się odnaleźć w gąszczu skrótów stanowisk C-level, podajemy ci najważniejsze i najbardziej popularne z nich.

CEO – Chief Executive Officer – prezes, dyrektor generalny

COO – Chief Operating Officer – dyrektor operacyjny

CFO – Chief Financial Officer – dyrektor finansowy

CMO – Chief Marketing Officer – dyrektor marketingu

CHRO – Chief Human Resources Officer – dyrektor do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

CIO – Chief Information Officer - dyrektor IT

CTO – Chief Technology Officer - dyrektor do spraw technologii

CSO – Chief Sales Officer - dyrektor sprzedaży

CCO – Chief Communications Officer - dyrektor do spraw komunikacji

CBDO – Chief Business Development Officer - dyrektor do spraw rozwoju biznesu

CLO – Chief Legal Officer - główny radca prawny

CRO – Chief Risk Officer - dyrektor do spraw ryzyka

CCO – Chief Creative Officer - dyrektor kreatywny

 

Na szkoleniach ze skutecznej sprzedaży uczymy nawiązywać relacje z C-level i skutecznie realizować cele biznesowe.

Więcej informacji na ten temat uzyskasz pisząc do nas lub dzwoniąc. Konsultacje są bezpłatne.

Enterprise Advisors

EA Team

Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej marży w swojej firmie?

CHCESZ OTRZYMYWAĆ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL?

Może zainteresują Cię nasze szkolenia:
Przeglądaj także inne artykuły o zbliżonej tematyce:

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!