Zaawansowane
techniki sprzedaży

szkolenie zamknięte

Jak zostać TOP hunterem? Jak, z sukcesem, pokonywać z klientem cały proces sprzedaży, od nawiązania kontaktu, aż do finalnego złożenia zamówienia? Jak skutecznie doprowadzać do zamknięcia sprzedaży? Jak rozwiewać po drodze obiekcje klienta?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Zaawansowane techniki sprzedaży”:

1.
Celem szkolenia jest wskazanie najlepszych praktyk i narzędzi, które sprawią, że Twoja sprzedaż będzie miała wyższą konwersję, tzn. że częściej będziesz doprowadzać do zamknięcia sprzedaży z pozytywnym skutkiem.

2.
Podczas warsztatu wspólnie zdiagnozujemy najtrudniejsze zdarzenia na jakie można trafić w procesie sprzedażowym. Odpowiemy sobie na pytanie w jaki sposób sobie z nimi radzić.

3.
Szkolenie z technik sprzedaży umożliwi Ci poznanie kilku narzędzi, które pozwolą Ci wychodzić z trudnych sytuacji. Zrozumiesz także, w jaki sposób Twój rozmówca podejmuje decyzje i jak się z nim komunikować.

4.
Na koniec obalimy kilka mitów i znajdziemy kilka rozwiązań na to, co tak naprawdę zbliża nas do celu, by Klienci chętniej od nas kupowali i co zwiększy naszą skuteczność w tym procesie.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby związane ze sprzedażą B2B i aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów (huntingiem): dyrektorzy handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, managerowie sprzedaży, kierownicy regionalni, przedstawiciele handlowi.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy handlowcy Twojej firmy przegrywają sprzedaż z konkurencyjnymi firmami
  • gdy Twój zespół sprzedażowy jest „ospały” tzn. wykonuje zbyt mało aktywności prowadzących do pozyskania nowych klientów
  • gdy chcesz zwiększyć skuteczność / konwersję swoich działań handlowych oraz rozwinąć techniki sprzedażowe
  • gdy planujesz pozyskiwać nowych klientów
  • gdy chcesz poprawić doświadczenia swoich klientów związane z Twoim procesem sprzedaży
  • gdy chcesz dynamicznie zwiększyć udziały rynkowe i zabrać biznes konkurencji.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

    doradztwo i szkolenia biznesowe
    Janusz Sieńko
    doradztwo i szkolenia biznesowe
    Weronika Zajdel

    PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

    MODUŁ I.
    ZROZUMIEĆ KLIENTA
    • Inaczej o handlowaniu. Zachowania, które obniżają efektywność działań handlowych. Potencjalne „zmyłki” klienta i zagrożenia z nich wynikające.
    • Taniec klienta i doradcy. Jak się dopasować do kroków klienta i poprowadzić go w odpowiednim kierunku.
    • Racjonalni vs emocjonalni. W jaki sposób podejmujemy decyzje.
    • Limity i bariery dla podejmowania racjonalnych decyzji.
    • Emocje i ich znaczenie dla procesu sprzedaży.
    • Strata vs zysk. Co pomaga nam skuteczniej sprzedawać?

    MODUŁ II.
    OCZEKIWANIA KLIENTÓW
    • W jakich obszarach możemy budować lepsze doświadczenia zakupowe klienta niż konkurencja? Trójkąt satysfakcji.
    • Fundamenty budowania lojalności. Matryca wiedzy fachowej i serdeczności.

    MODUŁ III.
    OTWARCIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
    • Jak zbudować doskonałe warunki do badania potrzeb lub prezentacji sprzedażowej?
    • Przejmowanie kontroli w procesie sprzedaży.
    • Kontraktowanie przebiegu procesu sprzedażowego.

    MODUŁ IV.
    FUNDAMENTY SUKCESU SPRZEDAŻY
    • Kto tu tak naprawdę jest ważny? Podstawa skutecznego handlowca.
    • Samospełniająca się przepowiednia i jej wpływ na nasze działania.

    MODUŁ V.
    ZAMYKANIE SPRZEDAŻY: HIT CZY KIT?
    • Sprzedaż prosta i złożona. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie dla zamykania procesu sprzedaży?
    • Pozytywne zamknięcie w złożonej sprzedaży.
    • Działania zwiększające skuteczność zamykania. Jak budować zaangażowanie klienta.

    MODUŁ VI.
    TECHNIKI ZADAWANIA PYTAŃ NAJLEPSZYCH SPRZEDAWCÓW
    • Rodzaje pytań i ich wpływ na skuteczność odkrywania potrzeb.
    • Stosowanie właściwej sekwencji pytań celem wzbudzenia przekonania u rozmówcy, w zakresie konieczności dokonywania zmiany obecnej sytuacji.

    MODUŁ VII.
    POTRZEBY KLIENTA
    • Rodzaje potrzeb i ich znaczenie dla zamykania sprzedaży.
    • Rozwój potrzeb klienta w trakcie procesu sprzedaży.

    MODUŁ VIII.
    PODSUMOWANIE I ĆWICZENIA

    CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

    Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

    • zrozumieniu, że zależnie od typu sprzedaży, sposób komunikowania i prezentowania oferty musi się różnić
    • przekonaniu, że klasyczne metody sprzedaży i jej zamykania nie będą miały zastosowania w złożonych procesach
    • zrozumieniu, że rodzaj pytań warunkuje skuteczność sprzedaży
    • przekonaniu o skuteczności stosowania standardu badania potrzeb
    • zmianie perspektywy w odniesieniu do klasycznego podziału na pytania otwarte/zamknięte
    • zrozumieniu głównych przyczyn występowania zastrzeżeń u klienta
    • zrozumieniu, iż dzięki odpowiedniej komunikacji z zastosowaniem reguł wpływu, możemy znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo uzyskania zgody rozmówcy na naszą propozycję
    • dopasowaniu techniki sprzedaży i obrony ceny adekwatne do preferowanego stylu komunikacji.


    Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

    • doprowadzać do skutecznego zamknięcia adekwatnie do typu procesu sprzedażowego
    • dokonywać ewaluacji rozmowy handlowej (sukces/porażka) w złożonej sprzedaży
    • doprowadzać do odkrywania potrzeb ukrytych i transformacji w potrzeby jawne
    • odpowiednio reagować na komunikaty klienta celem skutecznego zamykania sprzedaży
    • prowadzić komunikację zgodnie z proponowaną metodą, celem zwiększenia skuteczności rozmów handlowych.
    • stosować 4 typy pytań doprowadzających do ujawnienia potrzeb
    • zapobiegać zastrzeżeniom ze strony rozmówcy
    • stosować reguły perswazji w komunikacji z klientami
    • stosować techniki sprzedaży i obrony ceny
    • bronić się przed podstawowymi technikami manipulacyjnymi w odniesieniu do negocjacji cenowej.


    Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

    • zamykania sprzedaży
    • sprzedaży na małą i dużą skalę, dowiedzą się też, jaki wpływ na kształt procesu handlowego ma skala sprzedaży
    • technik zamykania w prostej i złożonej sprzedaży
    • możliwych rezultatów rozmowy handlowej w sprzedaży złożonej
    • nowej definicji potrzeby i podziału potrzeb na ukryte i jawne
    • procesu rozwoju potrzeb
    • rodzajów pytań i ich zastosowania oraz znaczenia pytań w zależności od typu sprzedaży
    • metod rozwoju sprzedaży u nowego Klienta (new business / hunting) oraz Klienta już pozyskanego (farming)
    • znajomości głównych przyczyn występowania zastrzeżeń
    • sposobu podejmowania decyzji
    • podstawowych reguł perswazji
    • podstawowych technik obrony ceny
    • znajomości manipulacyjnych technik negocjacji ceny.


    ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

    Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

      Szkolenie z technik sprzedaży. Prowadzący:

      Andrzej Borcz

      Trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.

      Posiada 19 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu.

      Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class - Horeca Management Program. Zarządzał spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. W ramach Enterprise Advisors realizował programy rozwojowe, szkolenia, coachingi dla takich firm jak: Żywiec Zdrój, Stock, Bridgestone, Eurocash, Pepsico, Beyond, Etex, OLX, GH Cranes, Bolsius czy Grupa Adamietz.

      Alan Kusz

      Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

      Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

      Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

      Zaufali nam m.in.

      POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

      Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
      Marcin Pawłowski
      Sales Manager
      Bolsius Polska
      Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
      Zbigniew Dybał
      Prezes
      Czanieckie Makarony
      Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
      Rafał Rząd
      Sales Manager
      PAYU S.A.
      Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
      Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
      Dział HR
      Amer Sports
      Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
      Katarzyna Tylman-Niemirowicz
      Pełnomocnik Zarządu
      Eurocast Industries
      Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
      Angelika Jarguz
      Managing Director
      GRAND ASCOT Hotel****
      Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”. Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
      Anna Łuczak
      Prokurent
      ABM S. A.
      Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem. Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
      Iwona Zięcina
      Członek Zarządu
      Centrum DelaVi

      TECHNIKI SPRZEDAŻY
      - ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

      Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

        Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

        doradztwo i szkolenia biznesowe
        Weronika Zajdel
        doradztwo i szkolenia biznesowe
        Janusz Sieńko
        dofinansowanie na szkolenia
        i dotacje na rozwój
        Iwona Mikulska

        Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

        Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

        Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

        Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

        Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!