Manager w obliczu
kryzysu motywacji zespołu

szkolenie zamknięte

Jak być dobrym szefem zespołu w trudnych czasach? Jak radzić sobie z demotywacją i spadkiem zaangażowania członków zespołu? Jak wydobywać z zespołu to co najlepsze i dowozić wyniki w niestabilnych i trudnych czasach?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Manager w obliczu kryzysu motywacji zespołu”:

1.
Dzięki warsztatom zrozumiesz jak "szef" postrzegany jest przez pracowników, zwłaszcza w sytuacjach trudnych, gdy firmie nie idzie.

2.
Dowiesz się co zrobić, gdy motywacji ludzi spada i jak budować ich zaangażowanie, niezbędne do dalszego rozwoju firmy i osiągania wyznaczonych celów.

3.
Zrozumiesz w jaki sposób pieniądze oddziaływają na motywacje ludzi i jak ustalić, motywujący dla pracownika, system wynagradzania.

4.
Przekonasz się jakie zachowania szefów demotywują pracowników i co robić aby przeciwdziałać ich występowaniu.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • dyrektorzy, kierownicy i menadżerowie, którzy zarządzają zespołami i doświadczają na co dzień zmienności motywacji swojego zespołu.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy zauważasz spadek motywacji i zaangażowania pracowników, członków swojego zespołu
  • gdy chcesz aby ludzie brali na siebie więcej odpowiedzialności
  • gdy motywacja pracowników ma wpływ na osiągane przez nich rezultaty
  • gdy chcesz dowiedzieć się co wpływa na wewnętrzne zaangażowanie członów Twojego zespołu.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Agnieszka Kus foto new
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
WSZYSTKIE REFLEKTORY NA SZEFA! DOBRY SZEF NA TRUDNE CZASY
  • Kluczowe kompetencje przełożonego. Trójkąt menadżerskiego profesjonalizmu
  • Spójność menadżerska. Jak jesteśmy postrzegani przez pracowników
  • Na co zwracają uwagę pracownicy w trudnych sytuacjach
  • Piramida wpływu: wiarygodność, zrozumienie i techniki.

MODUŁ II.
JAK ZARZĄDZAĆ, ŻEBY ZDEMOTYWOWAĆ LUDZI?
  • Przyczyny demotywacji
  • Mordercy motywacji
  • Cykl demotywacji i motywacji
  • Zaangażowanie ludzi w czasie. Jak się zmienia i co na to wpływa, możliwe działania szefa.

MODUŁ III.
FUNDAMENTY MOTYWACJI
  • Perspektywa pracownika: wykonalność, sens, zależność
  • Samospełniająca się przepowiednia, czyli o sposobie myślenia przełożonych i motywacji
  • Czynniki higieniczne Herzberga jako wskazówka
  • Rodzaje motywacji: zewnętrzna, wewnętrzna, stan motywacji.

MODUŁ IV.
MITOLOGIA MOTYWACJI
  • Rola pieniądza w motywowaniu. Kiedy finanse są skuteczne, kiedy przynoszą szkodę?
  • Wysiłek vs wynagrodzenie. Jak porównujemy włożoną energię z zarobkami i innymi pracownikami
  • Czy dobry pracownik potrzebuje motywacji?

MODUŁ V.
RACJONALNA MOTYWACJA FINANSOWA. CZY JEST MOŻLIWA W TRUDNYCH CZASACH?
  • Podstawowy dylemat wynagradzania. Stosunek premii do podstawy
  • Analiza przypadku budowy systemu premiowania. Zasady tworzenia systemu premiowania
  • Mentalne konta. Jak dobierać pozytywne i negatywne informacje o finansach
  • Wskazówki płynące z teorii perspektywy D. Kahnemana.

MODUŁ VI.
MOTYWACJA POZAFINANSOWA
  • Co motywuje polskich pracowników?
  • Nagrody i kary w służbie motywacji
  • Model autodeterminacji. Zaspokajanie 3 podstawowych potrzeb pracowników:
    • Potrzeba relacji
    • Potrzeba autonomii
    • Potrzeba kompetencji
  • Komunikaty budujące wewnętrzne zaangażowanie
    • Model rozmowy po sukcesie.

MODUŁ VII.
POBUDZANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA
  • Rozmowa z pracownikiem zdemotywowanym
  • Metoda motywacji błyskawicznej M. Pantalona
  • Proces rozmowy z narzekającym pracownikiem
  • „Matryca działań” w zależności od uzyskiwanych rezultatów.

MODUŁ VIII.
PATRZ W PRZÓD, MYŚL TERAZ
  • Źródła niepewności pracowników związane z niepewną sytuacją rynkową
  • Rozmowy z pracownikami na temat przyszłości
  • Działaj! Czyli nastawienie na proces.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • zrozumieniu zmienności poziomu motywacji
  • dostrzeżeniu niebezpieczeństw związanych z motywacją finansową i pozafinansową
  • stosowaniu zróżnicowanych sposobów motywowania
  • uświadomieniu sobie potrzeb pracowników jako filaru motywowania.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • stosować metody motywowania spersonalizowanego
  • przeprowadzać motywującą rozmowę z pracownikiem
  • przeciwdziałać spadkowi motywacji
  • kształtować motywację wewnętrzną
  • rozmawiać ze zdemotywowanym pracownikiem
  • określać motywatory zespołowe i indywidualne
  • rozróżniać rodzaje motywacji
  • skutecznie wykorzystywać finansowe i pozafinansowe aspekty motywacji.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • głównych mechanizmów motywacji
  • różnic motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • komponentów motywacji wewnętrznej
  • księgowania mentalnego w motywacji
  • motywatorów i czynników higienicznych
  • czynników motywujących i demotywujących
  • wpływu pieniędzy na motywowanie
  • potrzeb pracowników i ich wpływu na zaangażowanie.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Manager w obliczu kryzysu motywacji zespołu
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!