Aktywny i dochodowy farming

szkolenie zamknięte

Jak rozwijać relację z obecnymi klientami firmy i zwiększać wartość ich koszyka zakupowego? Jak wykorzystywać techniki up-sellingu i cross-selingu do ożywienia sprzedaży? Jak utrzymać i budować trwałe relacje z klientami firmy?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Aktywny i dochodowy Farming”:

1.
Brak umiejętności oszacowania potencjału klienta i jego wykorzystania generuje olbrzymie straty. Zamiast szukać tylko nowych klientów, warto zadbać także o rozwój współpracy z dotychczasowymi czyli o tzw. farming. Na tym, jak robić to efektywnie, skupimy się podczas naszego szkolenia.

2.
W trakcie warsztatu poznasz fundamenty budowania lojalności klientów. Pozwolą Ci one lepiej spełniać ich oczekiwania i poszerzać zakres współpracy. Wspólnie wypracujemy metody diagnozowania potencjału klienta. Dowiesz się w jaki sposób sprawić, by uzyskiwać kluczowe informacje, pozwalające rozwijać biznes z klientem.

3.
Bazując na sprawdzonych metodach dobierzemy optymalne sposoby komunikacji z klientami. Także takie, które pozwolą Ci na wyjście obronną ręką z sytuacji trudnych, jakie mogą mieć miejsce podczas współpracy z klientem.

4.
Dzięki metodzie motywacji błyskawicznej poznasz mechanizm, pozwalający na motywowanie klientów do wprowadzenia zmian w biznesie. Będziesz mógł w ten sposób poszerzać współpracę w sposób korzystny dla obydwu stron.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • zespoły handlowe i specjaliści mający do czynienia z klientami
  • osoby, których celem jest zapewnienie jednocześnie wysokich wyników i dobrych doświadczeń ze współpracy po stronie klientów.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy Twój udział w biznesie klienta nie spełnia Twoich oczekiwań
  • gdy chcesz poprawić relacje z klientami, zwiększyć ich lojalność oraz wyniki sprzedażowe
  • gdy Twoja sprzedaż stoi w miejscu i poszukujesz sposobów na jej ożywienie
  • gdy nie posiadasz zasobów do pozyskiwania nowych klientów.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I
LOJALNOŚĆ KLIENTA
  • 4 poziomy oczekiwań klientów
  • Doświadczenia zakupowe
  • Dobre relacje vs sympatia.

MODUŁ II 
POTENCJAŁ KLIENTA
  • Diagnoza potrzeb klienta
  • Plany klienta vs trudności w ich realizacji
  • Pytania o konkurencję.

MODUŁ III
PREZENTACJA OPARTA NA LICZBACH
  • Mnożenie strat i prezentacja rozwiązań
  • Kalkulacje sprzedażowe pomocne w rozwoju biznesu.

MODUŁ IV
KOMUNIKACJA
  • Perswazyjna komunikacja
  • Algorytmy postępowania w sytuacjach trudnych
  • Sposoby odzyskiwania kontroli w procesie sprzedaży.

MODUŁ V
OBRONA INTERESÓW
  • Model łagodnej odmowy
  • Mentalne księgowanie i jego wykorzystanie w komunikacji z klientami.

MODUŁ VI
OBRONA PRZED MANIPULACJAMI
  • Najczęściej stosowane manipulacje
  • Efektywny sposoby obrony przed manipulacjami.

MODUŁ VII
POSZERZANIE WSPÓŁPRACY
  • Matematyka handlowa. Strategia, Rabaty, Plany
  • Upselling. Zwiększanie korzyści
  • Crosseling. Poszerzanie zakresu współpracy.

MODUŁ VIII
REKOMENDACJE
  • Wykorzystanie etykietowanie
  • Dysonans poznawczy. Jak wykorzystać jego mechanizm, by uzyskać rekomendacje
  • Lead, polecenie, rekomendacja. W jaki sposób działają najskuteczniejsi handlowcy.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • zrozumieniu jak istotne dla utrzymania i rozwoju współpracy są doświadczenia klienta
  • przekonaniu o skuteczności metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • rozumieniu, iż dzięki odpowiedniej komunikacji z zastosowaniem reguł wpływu, możemy znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo realizacji naszych celów biznesowych
  • przekonaniu, że dobre relacje biznesowe oznaczają znacznie więcej niż sympatia i lubienie
  • zrozumieniu jak istotnym elementem rozwoju współpracy z klientami jest prowadzenie działań edukacyjnych.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • diagnozować potencjał klientów
  • identyfikować okazje do rozwoju biznesu
  • prowadzić perswazyjne prezentacje mające na celu poszerzenie współpracy
  • budować bariery wejścia dla konkurencji
  • pozyskiwać rekomendacje
  • radzić sobie w sytuacjach trudnych
  • wyznaczać granice i odmawiać klientom w sposób, który pozwoli zachować bardzo dobre relacje.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • oczekiwań klientów wobec dostawców
  • sposobów budowania lojalności
  • skutecznych metod dokonywania prezentacji
  • algorytmów komunikacji pozwalających silnie oddziaływać na decyzje klientów
  • sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, pozwalających na kontynuowanie współpracy.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Andrzej Borcz

Trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.

Posiada 22 lata praktycznego doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu.

Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class - Horeca Management Program. Zarządzał spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. W ramach Enterprise Advisors realizował programy rozwojowe, szkolenia, coachingi dla takich firm jak: Żywiec Zdrój, Stock, Bridgestone, Eurocash, Pepsico, Beyond, Etex, OLX, GH Cranes, Bolsius czy Grupa Adamietz.

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Farming i rozwój współpracy z klientami firmy
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!