Zarządzanie klientami i rozwój współpracy

Zarządzanie klientami i rozwój współpracy

Jeśli zastanawiasz się jakie są dobre praktyki budowania trwałych relacji z Klientem, zapraszamy na szkolenie z zarządzania klientami i rozwoju współpracy.
Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientem to przede wszystkim proces diagnozy problemów, potrzeb oraz bolączek naszego Klienta. W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak rozpoznawać potrzeby Twojego Klienta oraz pokażemy najpopularniejsze typowe zachowania handlowe.
Następnie przejdziemy do sposobu komunikacji z Klientem. W tym kroku będziesz mógł w praktyce przećwiczyć własny sposób komunikacji Twojego produktu, usługi czy oferty.
Przeprowadzimy Cię również przez proces poszerzania współpracy, ustalania zasad współpracy oraz komunikowania ich zmian gdy zajdzie taka potrzeba.
Na koniec dowiesz się jak wprowadzić w swojej organizacji plan działania z nowymi narzędziami, który pozwoli Ci usprawnić komunikację i współpracę ze swoimi Klientami.


ABY DOPASOWAĆ SZKOLENIE DO TWOJEJ FIRMY

A może chcesz uczestniczyć w szkoleniu otwartym z Zarządzania klientami i rozwoju współpracy?

Terminy:

  • 01-02 września 2022
  • 15-16 listopada 2022
  • Szacunkowy udział części praktycznej: 80%
    Czas trwania: 2 dni x 6 godz.
    Dla kogo: doradcy telefoniczni, liderzy call center, osoby odpowiedzialne za jakość obsługi klienta
    Rodzaj szkolenia: online

    Cena: 1.200 PLN netto / os.
    Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia otwartego, skontaktuj się z naszym ekspertem:
    Karolina Golab Szkolenia Sprzedazowe

    Karolina Gołąb

    Manager ds. Szkoleń Otwartych
    Enterprise Advisors Polska sp. z o.o.

    +48 605 576 572 karolina.golab@enterpriseadvisors.pl

    PROGRAM SZKOLENIA:

    MODUŁ I.
    POTRZEBY KLIENTÓW W ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU
    • Diagnoza klientów w oparciu o poziomy potrzeb klientów
    • Najważniejsze informacje potrzebne do współpracy z klientem
    • Ścieżka postępowania we współpracy
    • Ćwiczenie: Praca z własnymi przykładami

    MODUŁ II.
    PRZYGOTOWANIE DO WSPÓŁPRACY
    • Analiza konkurencji – pozycjonowanie się firmy na rynku
    • Model SWOT – diagnoza słabych i mocnych stron
    • Model współpracy – diagnoza możliwości firmy
    • Ćwiczenie: Case study zmian firmowych

    MODUŁ III.
    KLIENCI
    • Potrzeby klientów – kim jest mój rozmówca
    • Najpopularniejsze typy zachowań handlowych
    • Sposoby rozpoznawania typu klienta
    • Ćwiczenie: Dostosowanie komunikacji do stylu klienta

    MODUŁ IV.
    KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
    • Przygotowanie argumentacji firmowej
    • Branding do kluczowych klientów
    • Sposoby działania z klientami – Model Canvas
    • Ćwiczenie: Własny sposób komunikacji produktu, usługi, oferty

    MODUŁ V.
    ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
    • Symulacja szkoleniowa – przekonanie do własnego zdania
    • Ustalanie zasad współpracy
    • Pilnowanie ustalonych reguł
    • Komunikacja w przypadku zmiany zasad
    • Ćwiczenie: Asertywna prośba i Asertywna odmowa w komunikacji

    MODUŁ VI.
    POSZERZANIE WSPÓŁPRACY
    • Matematyka handlowa – Strategia, Rabaty, Plany
    • Upselling – zwiększanie korzyści
    • Crosseling – poszerzanie zakresu współpracy
    • Gry negocjacyjne – najczęstsze sposoby postępowania klientów
    • Ćwiczenie: Case study własnych argumentów

    MODUŁ VII.
    INDYWIDUALNY PLAN WDROŻENIA
    • Plan działania z nowymi narzędziami
    • Przejście przez zmianę – ryzyko zaniechania działań
    • Wsparcie organizacji przy wdrażaniu nowych standardów
    • Tabela wdrożeniowa nowo poznanych metod

    CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU?:

    Po szkoleniu uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

    • Segmentacji klientów w oparciu o potencjał sprzedażowy
    • Typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
    • Sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku
    • Definiowania przewag konkurencyjnych w unikalny sposób wyróżniając się na tle konkurencji

    Po szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętność:

    • Automatyzowania działań z klientami na poszczególnych poziomach potrzeb
    • Ustalania długofalowej ścieżki współpracy
    • Diagnozowania punktów zapalnych i przewidywania zagrożenia we współpracy z trudnymi klientami
    • Nawiązywania relacji poszerzających korzyści ze współpracy

    Prowadzący szkolenie

    Dariusz Leonhard

    Swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.) i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju.

    Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji. 

    Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

    INFORMACJE DODATKOWE:

    Cena szkolenia obejmuje:

    • udział w szkoleniu
    • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
    • dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych
    • możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu

    Do pobrania:

    Zaufali nam:

    POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

    Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
    Marcin Pawłowski
    Sales Manager
    Bolsius Polska
    Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
    Zbigniew Dybał
    Prezes
    Czanieckie Makarony
    Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
    Rafał Rząd
    Sales Manager
    PAYU S.A.
    Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
    Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
    Dział HR
    Amer Sports
    Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
    Katarzyna Tylman-Niemirowicz
    Pełnomocnik Zarządu
    Eurocast Industries
    Znakomite rady dotyczące budżetowania. Świetne koncepcje na to, jak zbudować realny, ambitny i przede wszystkim bezpieczny budżet lokalu gastronomicznego.
    Ewelina Kowalczyk
    Przedsiębiorca
    lokal Fanaberia
    Enterprise Advisors to firma zasługująca na jak najlepsze referencje. Wystarczyło jedno spotkanie, w czasie którego udało nam się znaleźć rozwiązania godzące interesy wszystkich stron prowadzonych przez nas negocjacji.
    Krzysztof Klimek
    Przedsiębiorca
    Dynia Cafe Bar, Meho Cafe Bar & Garden

    SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed skorzystaniem ze szkolenia otwartego „Zarządzanie klientami i rozwój współpracy”:

    Zgłosić udział w szkoleniu można na 2 sposoby: 

    • należy wejść na podstronę wybranego tematu szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszenia
    • z podstrony wybranego tematu należy pobrać kartę zgłoszenia, wypełnić i wysłać jej skan na adres: karolina.golab@enterpriseadvisors.pl 
    • opłacić udział w szkoleniu

    Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego. 

    Cena szkolenia obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu. 

    W chwili obecnej akceptujemy przelewy bankowe. 

    Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom.

    Tak. Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na nasze szkolenia. Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka, i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

    NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

     Nic straconego. Napisz je do nas przez formularz kontaktowy, a szybko otrzymasz informację zwrotną. 

      lub skontaktuj się z nami bezpośrednio:
      695 404 409biuro@enterpriseadvisors.pl

      Przypomnij mi o szkoleniu!




        Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

        Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

        Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

        Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!