Zarządzanie klientami i rozwój współpracy

Zarządzanie relacjami z klientami i rozwój współpracy - szkolenie

Budowanie relacji z klientem, tych pozytywnych i długofalowych, to przede wszystkim proces diagnozy problemów, potrzeb oraz bolączek naszego klienta. Jeśli zastanawiasz się jakie są dobre praktyki budowania trwałych relacji z klientem, zapraszamy na szkolenie z "Zarządzania klientami i rozwoju współpracy".


ABY DOPASOWAĆ SZKOLENIE DO TWOJEJ FIRMY

Zarządzanie relacjami z klientem
- Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

1.
W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak rozpoznawać potrzeby Twojego klienta oraz pokażemy najpopularniejsze typowe zachowania handlowe.

2.
Następnie przejdziemy do sposobu komunikacji z klientem. W tym kroku będziesz mógł w praktyce przećwiczyć własny sposób komunikacji Twojego produktu, usługi czy oferty.

3.
Przeprowadzimy Cię również przez proces poszerzania współpracy, ustalania zasad współpracy oraz komunikowania ich zmian gdy zajdzie taka potrzeba.

4.
Na koniec dowiesz się jak wprowadzić w swojej organizacji plan działania z nowymi narzędziami, który pozwoli Ci usprawnić komunikację i współpracę ze swoimi klientami.

A może chcesz uczestniczyć w szkoleniu otwartym z Zarządzania klientami i rozwoju współpracy?

Terminy:

Najbliższe terminy już wkrótce!
Szacunkowy udział części praktycznej: 80%
Czas trwania: 2 dni x 6 godz.
Dla kogo: doradcy telefoniczni, liderzy call center, osoby odpowiedzialne za jakość obsługi klienta
Rodzaj szkolenia: online
Najbliższe terminy już wkrótce!
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia, skontaktuj się z naszym ekspertem:
Weronika Zajdel

Weronika Zajdel

Manager ds. Rozwoju Rynku
Enterprise Advisors Polska sp. z o.o.

+48 697 206 200 weronika.zajdel@enterpriseadvisors.pl

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
POTRZEBY KLIENTÓW W ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU
  • Diagnoza klientów w oparciu o poziomy potrzeb klientów
  • Najważniejsze informacje potrzebne do współpracy z klientem
  • Ścieżka postępowania we współpracy
  • Ćwiczenie: Praca z własnymi przykładami

MODUŁ II.
PRZYGOTOWANIE DO WSPÓŁPRACY
  • Analiza konkurencji – pozycjonowanie się firmy na rynku
  • Model SWOT – diagnoza słabych i mocnych stron
  • Model współpracy – diagnoza możliwości firmy
  • Ćwiczenie: Case study zmian firmowych

MODUŁ III.
KLIENCI
  • Potrzeby klientów – kim jest mój rozmówca
  • Najpopularniejsze typy zachowań handlowych
  • Sposoby rozpoznawania typu klienta
  • Ćwiczenie: Dostosowanie komunikacji do stylu klienta

MODUŁ IV.
KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI
  • Przygotowanie argumentacji firmowej
  • Branding do kluczowych klientów
  • Sposoby działania z klientami – Model Canvas
  • Ćwiczenie: Własny sposób komunikacji produktu, usługi, oferty

MODUŁ V.
ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
  • Symulacja szkoleniowa – przekonanie do własnego zdania
  • Ustalanie zasad współpracy
  • Pilnowanie ustalonych reguł
  • Komunikacja z klientem w przypadku zmiany zasad
  • Ćwiczenie: asertywna prośba i asertywna odmowa w komunikacji

MODUŁ VI.
POSZERZANIE WSPÓŁPRACY
  • Matematyka handlowa – Strategia, Rabaty, Plany
  • Upselling – zwiększanie korzyści
  • Crosseling – poszerzanie zakresu współpracy
  • Gry negocjacyjne – najczęstsze sposoby postępowania klientów
  • Ćwiczenie: Case study własnych argumentów

MODUŁ VII.
INDYWIDUALNY PLAN WDROŻENIA
  • Plan działania z nowymi narzędziami
  • Przejście przez zmianę – ryzyko zaniechania działań
  • Wsparcie organizacji przy wdrażaniu nowych standardów
  • Tabela wdrożeniowa nowo poznanych metod

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU?:

Po szkoleniu uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Segmentacji klientów w oparciu o potencjał sprzedażowy
  • Typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
  • Sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku
  • Definiowania przewag konkurencyjnych w unikalny sposób wyróżniając się na tle konkurencji

Po szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętność:

  • Automatyzowania działań z klientami na poszczególnych poziomach potrzeb
  • Ustalania długofalowej ścieżki współpracy
  • Diagnozowania punktów zapalnych i przewidywania zagrożenia we współpracy z trudnymi klientami
  • Nawiązywania relacji poszerzających korzyści ze współpracy

Prowadzący szkolenie

Dariusz Leonhard

Swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.) i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju.

Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej Dariusz Leonhard zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji.

Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem. Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.

INFORMACJE DODATKOWE:

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych
  • możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu

Do pobrania:

Zaufali nam:

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”. Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem. Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed skorzystaniem ze szkolenia otwartego „Zarządzanie Klientami i Rozwój Współpracy”:

Zgłosić udział w szkoleniu można na 2 sposoby: 

  • należy wejść na podstronę wybranego tematu szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszenia
  • z podstrony wybranego tematu należy pobrać kartę zgłoszenia, wypełnić i wysłać jej skan na adres: weronika.zajdel@enterpriseadvisors.pl 
  • opłacić udział w szkoleniu

Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego. 

Cena szkolenia obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu. 

W chwili obecnej akceptujemy przelewy bankowe. 

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom.

Tak. Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na nasze szkolenia. Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka, i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

 Nic straconego. Napisz je do nas przez formularz kontaktowy, a szybko otrzymasz informację zwrotną. 

    Przypomnij mi o szkoleniu!




      Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

      Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

      Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

      Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

      Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!