Kolejne pojęcie w naszym Słowniku Super Sprzedawcy to B2B. Na pewno wiele razy słyszeliście to określenie, ale czy zastanawialiście się, czym charakteryzuje się sprzedaż w kanale B2B od B2C i dlaczego warto znać różnice?
W skrócie:
BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL
Co to jest B2B?
Definicja B2B wskazuje, że jest to skrót angielskiego określenia „business to business”, a więc biznes dla biznesu. Przekładając na język polski możemy powiedzieć, że będą to relacje między dwoma firmami, w których dochodzi do procesu sprzedaży, współpracy lub obsługi klienta.
Pod wieloma względami znacząco różni się od częściej spotykanego modelu sprzedaży, jakim jest B2C, a więc „business to consumer” (firma-konsument).
Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?