Przygotowałeś ofertę, która dla klienta nie jest atrakcyjna? Klient nie rozumie, dlaczego proponujesz mu takie a nie inne produkty z oferty? Bardzo możliwe, że nie zbadałeś dokładnie jego potrzeb. Jaka jest definicja badania potrzeb klienta?
Co to jest badanie potrzeb klienta?
Badanie potrzeb klienta to podstawowy element każdej rozmowy handlowej. Od niego zależy, czy twoja propozycja będzie atrakcyjna i jak dalej potoczy się proces sprzedaży.
Nigdy nie zakładaj, że Twój klient wie, czego chce. Twoją rolą jest się dowiedzieć, z jakimi mierzy się problemami i czego potrzebuje.
Dobrze przeprowadzona rozmowa handlowa, która opiera się o badanie potrzeb, to umiejętności, które powinien posiadać sprzedawca. Wierzymy, że nim jesteś i chcesz zdobyć jeszcze więcej wiedzy.
Jeśli potrzebujesz więcej, napisz do nasz lub zadzwoń! To cię nic nie kosztuje – twoje potrzeby badamy oczywiście za darmo 😉