Badanie potrzeb

Badanie potrzeb klienta definicja

Przygotowałeś ofertę, która dla klienta nie jest atrakcyjna? Klient nie rozumie, dlaczego proponujesz mu takie a nie inne produkty z oferty? Bardzo możliwe, że nie zbadałeś dokładnie jego potrzeb. Jaka jest definicja badania potrzeb klienta?

W skrócie:

BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL

Czym jest badanie potrzeb klienta?

Badanie potrzeb klienta to podstawowy element każdej rozmowy handlowej. Od niego zależy, czy twoja propozycja będzie atrakcyjna i jak dalej potoczy się proces sprzedaży.

Nigdy nie zakładaj, że Twój klient wie, czego chce. Twoją rolą jest się dowiedzieć, z jakimi mierzy się problemami i czego potrzebuje.

Dobrze przeprowadzona rozmowa handlowa, która opiera się o badanie potrzeb, to umiejętności, które powinien posiadać sprzedawca. Wierzymy, że nim jesteś i chcesz zdobyć jeszcze więcej wiedzy.

 

Jeśli potrzebujesz więcej, napisz do nasz lub zadzwoń! To cię nic nie kosztuje – twoje potrzeby badamy oczywiście za darmo 😉

Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?
Enterprise Advisors

EA Team

Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?

CHCESZ OTRZYMYWAĆ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL?

Może zainteresują Cię nasze szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta:
Przeglądaj także inne artykuły o zbliżonej tematyce:

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!