Jeśli jesteś handlowcem, to bardzo ważną częścią twojej pracy jest PROSPECTING. Czym on jest?
W skrócie:
BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO I OTRZYMUJ INFORMACJE O NOWYCH ARTYKUŁACH I SPOSOBACH NA ROZWÓJ NA SWÓJ E-MAIL
Co to jest Prospecting?
Prospecting z definicji to dosłownie poszukiwanie klientów. Bez względu na to, jaką branżę reprezentujesz, lista z potencjalnymi klientami będzie konieczna. Wbrew pozorom, nie jest to wcale taka prosta czynność. Dlaczego? Żeby twoja praca była efektywna, na liście powinni znaleźć się potencjalni klienci (leady) najlepiej wpisujący się w grupę docelową.
Prospecting jest procesem bardzo złożonym. Chociaż istnieją pewne zasady co do zbudowania efektywnego procesu prospectingu, w zależności od branży mogą różnić się działania na poszczególnych etapach.
Konieczne jest też zautomatyzowanie wielu z nich, aby maksymalnie wykorzystać potencjał budowanej bazy. Umiejętność prawidłowego prospectingu jest w obecnych realiach rynkowych coraz bardziej istotna. Uczymy jej na naszych szkoleniach sprzedażowych, o których poczytać możecie na naszej stronie.
Zastanawiasz się jak rozwiązać problem niskiej sprzedaży w swojej firmie?