C-LEVEL

c-level

„C-level o tym decyduje”, „Mam spotkanie z C-levelem”, „Trudno się umówić z C-levelem w naszej firmie” – z takimi sformułowaniami możesz się spotkać w swojej pracy handlowca, szczególnie w korporacjach i dużych firmach. Nie daj się zaskoczyć i dowiedz się:

  • co to znaczy C-level?
  • dlaczego warto nawiązać z nim bezpośrednią relację?
  • w jaki sposób skutecznie to zrobić?
  • czym się charakteryzuje współpraca z C-levelem?

C-level – co to znaczy?

C-level, a często także C-suit lub CxO, to skrót od angielskiego słowa chief (co znaczy szef) oraz level (czyli poziom). Sformułowanie to oznacza najwyższą kadrę zarządzającą w danej firmie. Duże firmy w Polsce i korporacje międzynarodowe stosują zunifikowany system skrótów i nazw, aby łatwiej było zorientować się, kto jest kim i za co odpowiada.

 

Co charakteryzuje C-level?

Chociaż każda z osób C-level w firmie posiada inny zakres kompetencji i jest wysokim specjalistą w swojej dziedzinie, to stanowiska C cechuje pewien wspólny mianownik, który warto znać.

C-level to osoby:

  • podejmujące decyzje,
  • odpowiedzialne za opracowanie i realizację strategii przedsiębiorstwa,
  • cechuje je przywództwo,
  • zarządzają zmianą, konfliktami i kryzysem,
  • trudno nawiązać z nimi bezpośredni kontakt.

 

Jakie stanowiska należą do C-level?

Abyś łatwiej mógł się odnaleźć w gąszczu skrótów stanowisk C-level, podajemy ci najważniejsze i najbardziej popularne z nich.

CEO – Chief Executive Officer – prezes, dyrektor generalny

COO – Chief Operating Officer – dyrektor operacyjny

CFO – Chief Financial Officer – dyrektor finansowy

CMO – Chief Marketing Officer – dyrektor marketingu

CHRO – Chief Human Resources Officer – dyrektor do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

CIO – Chief Information Officer – dyrektor IT

CTO – Chief Technology Officer – dyrektor do spraw technologii

CSO – Chief Sales Officer – dyrektor sprzedaży

CCO – Chief Communications Officer – dyrektor do spraw komunikacji

CBDO – Chief Business Development Officer – dyrektor do spraw rozwoju biznesu

CLO – Chief Legal Officer – główny radca prawny

CRO – Chief Risk Officer – dyrektor do spraw ryzyka

CCO – Chief Creative Officer – dyrektor kreatywny

 

Na szkoleniach ze skutecznej sprzedaży uczymy nawiązywać relacje z C-level i skutecznie realizować cele biznesowe.

Więcej informacji na ten temat uzyskasz pisząc do nas lub dzwoniąc. Konsultacje są bezpłatne.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze wpisy
Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!