C-LEVEL co to znaczy?

c-level

Jeśli masz pytania dotyczące sprzedaży, zarządzania, rekrutacji czy dofinansowania szkoleń i poszukujesz rozwiązań dla swojej firmy:

ODBIERZ BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

    „C-level o tym decyduje”, „Mam spotkanie z C-levelem”, „Trudno się umówić z C-levelem w naszej firmie” – z takimi sformułowaniami możesz się spotkać w swojej pracy handlowca, szczególnie w korporacjach i dużych firmach. Nie daj się zaskoczyć i dowiedz się:

    • co to znaczy C-level?
    • dlaczego warto nawiązać z nim bezpośrednią relację?
    • w jaki sposób skutecznie to zrobić?
    • czym się charakteryzuje współpraca z C-levelem?

    C-level – co to znaczy?

    C-level, a często także C-suit lub CxO, to skrót od angielskiego słowa chief (co znaczy szef) oraz level (czyli poziom). Sformułowanie to oznacza najwyższą kadrę zarządzającą w danej firmie. Duże firmy w Polsce i korporacje międzynarodowe stosują zunifikowany system skrótów i nazw, aby łatwiej było zorientować się, kto jest kim i za co odpowiada.

     

    Co charakteryzuje C-level?

    Chociaż każda z osób C-level w firmie posiada inny zakres kompetencji i jest wysokim specjalistą w swojej dziedzinie, to stanowiska C cechuje pewien wspólny mianownik, który warto znać.

    C-level to osoby:

    • podejmujące decyzje,
    • odpowiedzialne za opracowanie i realizację strategii przedsiębiorstwa,
    • cechuje je przywództwo,
    • zarządzają zmianą, konfliktami i kryzysem,
    • trudno nawiązać z nimi bezpośredni kontakt.

     

    Jakie stanowiska należą do C-level?

    Abyś łatwiej mógł się odnaleźć w gąszczu skrótów stanowisk C-level, podajemy ci najważniejsze i najbardziej popularne z nich.

    CEO – Chief Executive Officer – prezes, dyrektor generalny

    COO – Chief Operating Officer – dyrektor operacyjny

    CFO – Chief Financial Officer – dyrektor finansowy

    CMO – Chief Marketing Officer – dyrektor marketingu

    CHRO – Chief Human Resources Officer – dyrektor do spraw zarządzania zasobami ludzkimi

    CIO – Chief Information Officer – dyrektor IT

    CTO – Chief Technology Officer – dyrektor do spraw technologii

    CSO – Chief Sales Officer – dyrektor sprzedaży

    CCO – Chief Communications Officer – dyrektor do spraw komunikacji

    CBDO – Chief Business Development Officer – dyrektor do spraw rozwoju biznesu

    CLO – Chief Legal Officer – główny radca prawny

    CRO – Chief Risk Officer – dyrektor do spraw ryzyka

    CCO – Chief Creative Officer – dyrektor kreatywny

     

    Na szkoleniach ze skutecznej sprzedaży uczymy nawiązywać relacje z C-level i skutecznie realizować cele biznesowe.

    Więcej informacji na ten temat uzyskasz pisząc do nas lub dzwoniąc. Konsultacje są bezpłatne.

     

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

    Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

    Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

    Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

    Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!