Reklamacja klienta to szansa.
8 kroków jak dobrze poradzić sobie z obsługą reklamacji

Reklamacja klienta obsługa klienta Enterprise Advisors

Reklamacja jako słowo budzi negatywne emocje. Najczęstsze skojarzenia z nią to: nieprzyjemna sytuacja, zdenerwowany klient, problemy. Można jednak podejść do niej inaczej. O tym dlaczego warto traktować reklamacje jako szansę i jak postępować, gdy klient zgłosi swe zastrzeżenia pisze Dominika Maciejak, ekspertka i trenerka Enterprise Advisors. Z artykułu dowiesz się w szczególności: – jakie korzyści może dać firmie dobrze rozpatrzona reklamacja – jakie […]

Expose managera.
5 kroków żeby zrobić to dobrze

expose managera jak dobrze przygotować Enterprise Advisors

A więc stało się, zostałeś menedżerem. Zaraz staniesz przed swoim zespołem i pewnie zastanawiasz się co im powiedzieć. Jeśli poszukujesz jakiegoś schematu, który pomoże Ci się to tego przygotować, to dobrze trafiłeś. Dobre przedstawienie się, pomoże Ci zbudować autorytet i określić wzajemne oczekiwania. Dla zespołu to też istotna zmiana, więc wypada zadbać o ich potrzeby. O tym jak porządnie przygotować expose managera, expose kierownika czy expose szefa zespołu, dowiesz […]

Wskaźnik rentowności sprzedaży – co to jest?

wskaźnik rentowności sprzedaży Enterprise Advisors

Jeśli prowadzisz biznes i Twoja firma sprzedaje produkty lub usługi, chcesz mieć pewność, że wszystko idzie w dobry kierunku. Ważna jest rentowność całego przedsięwzięcia. Dlatego, patrząc na liczby, chciałbyś mieć potwierdzenie w „twardych” danych, że prowadzony biznes po prostu się opłaca. Jednym ze sposób na ocenę opłacalności podejmowanych działań biznesowych jest obliczanie tzw. rentowności sprzedaży. O tym, co to jest wskaźnik rentowności sprzedaży, jak się […]

Własne stoisko firmowe na targach? Tak. Ale z głową. I przygotowanym zespołem.

targi branżowe zespół wystawcy Enterprise Advisors

Jak to jest, że jeden wystawca na targach branżowych wraca z nich ze sporą liczbą wartościowych kontaktów i potencjalnych szans na sprzedaż, a drugi raptem z dwoma, trzema wizytówkami? O tym, jak efektywnie wykorzystać targi z perspektywy wystawcy i nie stracić szansy na pozyskanie perspektywicznych leadów sprzedażowych, pisze więcej nasza ekspertka i trenerka – Dagmara Tyc.

CRM co to znaczy?

CRM system Enterprise Advisors

CRM to skrót od angielskiego „Customer Relationship Management”. W skrócie oznacza zarządzanie relacjami z klientem. Przyjrzyjmy się jednak co dokładnie kryje się pod tym pojęciem.

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) jako narzędzie finansowania szkoleń w firmie

Krajowy Fundusz Szkoleniowy KFS jak pozyskać pieniądze w roku 2023

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) to fundusz celowy, który tworzony jest corocznie z wydzielonej części ze składek pracodawców, odprowadzanych na Fundusz Pracy. Przeznaczony jest dla pracodawców na rozwój i doskonalenie zawodowe swoich kadr. Dzięki temu firmy mogą zakupić np. szkolenia z dofinansowaniem 80-100% i zoptymalizować swoje nakłady na rozwój pracowników. W artykule  wskazujemy 10 rzeczy, o których dobrze wiedzieć aby skutecznie pozyskać pieniądze z tego funduszu w r. 2023.

3 obszary kompetencyjne, o które dobry manager powinien zadbać w r. 2023

Obecna rzeczywistość poddawana jest dynamicznym zmianom. Otoczenie biznesowe cechuje się brakiem stabilności i przewidywalności. Czynniki te wpływają na firmy i oddziałują na ich zasoby ludzkie. Jak zatem tworzyć kulturę rozwoju w przedsiębiorstwach w dzisiejszych czasach? Jakie kompetencje pracowników wzmacniać i rozwijać? Jako Enterprise Advisors, spojrzeliśmy na te wyzwania z perspektywy kadry managerskiej w firmach i, w tym artykule, podpowiadamy rozwiązania. Z rozmów z naszymi klientami oraz własnej analizy i spojrzenia na rynek wynika, […]

Krytyczne myślenie – czym jest i dlaczego warto je włączyć u pracowników?

krytyczne myslenie czym jest szkolenie Enterprise Advisors

Podobno umiejętność krytycznego myślenia to kompetencja, która w dzisiejszych czasach powinna stanowić „must have” każdej osoby wykonującej pracę umysłową. Czy słusznie? Czym w ogóle jest „krytyczne myślenie”? Jakie są jego benefity? Czy da się nad nim pracować? W temacie „krytycznego myślenia” zadaliśmy kilka pytań naszemu ekspertowi – trenerowi Kamilowi Zielińskiemu.

Do celu, dzięki nawykom – co „pętla nawyków” ma wspólnego z celami?

jak osiągać cele dzięki nawykom

Wydarzenia takie jak przełom roku, urodziny, nowa praca czy nowe stanowisko w pracy, sprzyjają refleksji nad tym, co za nami. To także momenty kiedy formułujemy nowe, ambitne plany na przyszłość. Wizualizujemy wówczas sukces i nakładamy cele na siebie, nasz zespół i naszą organizację. Tylko co dzieje się naszymi planami potem? Dlaczego często nie wychodzą? Co hamuje rozwój? Co jest blokerem zmiany? Czy dbamy o stałą motywację? Jak pracujemy nad nawykami?

Jak utrzymać efekt poszkoleniowy u pracowników?

jak utrzymac efekt poszkoleniowy

Badania niemieckiego psychologa Hermanna Ebbinghausa, określone jako KRZYWA ZAPOMNIENIA, wskazują, że większość przyswajanych informacji ulega zapomnieniu już w przeciągu kilku dni. Po 30 dniach zostaje nam ich w pamięci już tylko nieco ponad 20%. Co zatem zrobić aby wiedza po szkoleniu została u pracowników na dłużej? Aby była podstawą do trwałej zmiany ich zachowań a w kolejnym kroku do osiągania celów biznesowych organizacji?

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!