Emocje w pracy – tłumić czy dać się im ponieść?

Emocje w pracy to temat rozgrzewający niejeden zespół. „Nie bądź taki emocjonalny”, „wyłącz emocje”, „nie przeżywaj tego tak” – słyszałeś kiedyś te rady od szefa lub kolegów z zespołu? Jeśli tak, ten tekst jest dla ciebie i dowiesz się z niego, jak emocje w pracy mogą ci pomóc, a nie wciąż przeszkadzać i być powodem konfliktów, niepotrzebnej straty energii oraz frustracji.

NPS co to znaczy?

NPS to bardzo szybka i prosta forma badania lojalności klientów. Dlaczego warto ją badać? Przede wszystkim dlatego, że istnieje wyraźna korelacja między dochodami twojego biznesu a lojalnością twoich klientów. Zamiast gonić za nowymi klientami, opłaca się zadbać o tych, których już masz.

Świętowanie sukcesów w firmie – dlaczego jest tak ważne?

Świętowanie sukcesów w firmie motywuje zespół, bo pokazuje, że warto się starać i każdy w zespole jest ważny. Jako szef zespołu staram się nie tylko wspierać swoich pracowników, kiedy mają problem z osiągnięciem swoich celów, ale cieszyć się z nimi, gdy uda się zrealizować zadanie. Kiedy uwaga przełożonego skupiona jest wyłącznie na tym, co nie wychodzi dobrze i co trzeba poprawić, a umykają sukcesy, ludzie przestają się starać. Po co mają się angażować, […]

Metoda SMART – z nią sprytnie osiągniesz każdy cel

smart

Metodę SMART powinien znać każdy. Pomaga zaplanować i zrealizować nie tylko cele biznesowe, ale właściwie każde. Jest prosta i skuteczna. Bez względu na to, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, rozwijać firmę, czy zacząć zdrowo żyć, SMART jest twoim sprzymierzeńcem. Poznaj metodę, którą stosują najbardziej skuteczni menedżerowie. Dla nich realizacja celu to nie marzenie, ale konkretny i skuteczny plan. Słowo smart to w języku angielskim oznacza sprytny, mądry, bystry. Zobacz, jak możesz […]

Kompetencje miękkie – masz je wszystkie? Poznaj 10 najważniejszych

Kompetencje miękkie bardzo często decydują nie tylko o efektach pracy. Pomagają w zdobywaniu awansu lub nowej pracy. Dzięki nim łatwiej dogadywać się z klientami i współpracownikami. Kompetencje miękkie pomagają lepiej zorganizować sobie czas, delegować zadania, radzić sobie ze stresem, przekazywać informacje i odczytywać intencje innych. Czym są kompetencje miękkie i jakie najbardziej liczą się na rynku pracy?

Jak przygotować się do rozmowy handlowej?

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przygotować się do rozmowy handlowej, ten tekst jest dla Ciebie. Nie daj się zaskoczyć! Zarówno przed spotkaniem z potencjalnym klientem, jak również ze stałym klientem, powinieneś iść przygotowany, z określonymi celami tego spotkania. Zawsze!