Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

szkolenie zamknięte

Jak zaplanować cel, plan i strukturę prezentacji? Jak skutecznie się „sprzedać”? Jak używać mowy werbalnej i mowy naszego ciała? Jak skutecznie poradzić sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi uczestnikami? Jak poradzić siebie z emocjami i tremą przed?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”:

1.
Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w potrzebną wiedzę, umiejętności i narzędzia dla profesjonalnych wystąpień publicznych i prezentacji. Do tego potrzebne są również umiejętności z obszaru autoprezentacji, gdyż najpierw audytorium, przed którym stoimy, musi „kupić nas”.

2.
Podczas warsztatów obalimy kilka mitów związanych z wystąpieniami i prezentacjami. Nauczysz się jak świadomie wykorzystywać Power Pointa, tworzyć interesujące prezentacje i nie zabić swoich odbiorców „miotaczem slajdów”.

3.
Przekonasz się jakie jest znaczenie werbalnej i niewerbalnej mowy ciała podczas prezentacji oraz jak utrzymać dobry kontakt i zaangażowanie audytorium. Wzmocnisz swoją autoprezentację.

4.
Popracujemy także nad sytuacjami niekomfortowymi, w tym: jak radzić sobie ze stresem przed wystąpieniem albo co zrobić gdy nagle pojawi się coś nieprzewidzianego lub trudnego podczas prezentacji.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby, które w swojej codziennej pracy wykorzystują prezentacje do klientów, współpracowników, zarządów oraz przedstawiają i komunikują treści przed szerszym audytorium, zarówno w formule online, jak i stacjonarnie.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy prezentacje i wystąpienia przed audytorium są istotnym elementem Twojej codziennej pracy, chcesz robić je w sposób interesujący i angażujący dla uczestników
  • gdy pracujesz bezpośrednio z klientem i jakość Twoich prezentacji ma np. duże znaczenie dla pozyskania nowego zlecenia
  • gdy odczuwasz dyskomfort, stres, obawy przed prezentacjami, co wpływa negatywnie na Twoje wystąpienia i szukasz rozwiązań jak sobie z tym poradzić
  • gdy masz informację zwrotną od swoich współpracowników i innych rozmówców, że Twój sposób prezentacji jest nieatrakcyjny, nudny i wymaga poprawy.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
AUTOPREZENTACJA
  • Wzbudzanie wiarygodności i sympatii. Faktory autoprezentacji
  • Trójkąt retoryczny w prezentacjach
  • Podobieństwo i sprzyjanie.

MODUŁ II.
CELE PREZENTACJI. JAK URATOWAĆ ODBIORCÓW PRZED PRZEDAWKOWANIEM POWER POINTA?
  • Dopasowanie prezentacji do jej celów z uwzględnieniem psychologicznych odbiorów prezentacji
  • Zapamiętanie treści. Jak je wzmocnić?
  • „Slajdumenty” czy SLAJDY? Unikanie przeciążenia w trakcie prezentacji.

MODUŁ III.
WERBALNA I NIEWERBALNA MOWA CIAŁA
  • Mimika, gestykulacja „analogowa” i „cyfrowa”, postawa ciała
  • Prowadzenie głosu (brzmienie, wysokość, melodia)
  • Artykulacja, akcentowanie
  • Tempo mówienia, stosowanie pauz.

MODUŁ IV.
METODY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI SYTUACJAMI
  • Znajomość gotowców retorycznych.
  • Wybrane techniki wpływu społecznego wspierającego wystąpienie.
  • Techniki odpowiadania na niewygodne pytania
  • ”Wpadka!” i co teraz? Radzenie sobie z przewidzianymi sytuacjami.

MODUŁ V.
STRUKTURY ARGUMENTACYJNE, PERSWAZYJNE I PREZENTACYJNE
  • Podstawowa struktura informacyjna. Stan projektu
  • Struktura „dziennikarska”
  • Struktura informująca o nowych trendach i nowościach
  • Zasada złotego kręgu: dlaczego, jak, co
  • Sekwencja argumentacyjna: argumenty prawdopodobne, racjonalne, emocjonalne
  • Prezentacja danych i wykresów.

MODUŁ VI.
TECHNIKI ANTYSTRESOWE. WZMACNIANIE PEWNOŚCI SIEBIE
  • Siła stresu. Pozytywny wymiar oddziaływania stresu
  • Techniki redukcji napięcia przed i w trakcie wystąpienia. Praca z przekonaniami stymulującymi poziom stresu podczas wystąpień.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników, polegającej na:

  • dostrzeżeniu różnic między celami prezentacji, a formą realizacji
  • wzmocnieniu pewności siebie i o pozytywnej roli stresu
  • uświadomieniu jak funkcjonuje uwaga człowieka
  • wzbudzeniu refleksji nad niestandardowymi metodami prezentacyjnymi
  • uświadomieniu sobie, że trudną sytuację można obrócić w swoją siłę.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • stworzyć krótkie i interesujące rozpoczęcie prezentacji
  • stosować argumenty racjonalne, emocjonalne i prawdopodobne
  • dopasować rodzaj prezentacji do stanu projektu
  • panować nad niewerbalną mową ciała
  • modulować swoim głosem
  • tworzyć strukturę prezentacji w zależności od jej celu
  • radzić sobie w trudnych sytuacjach.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • wpływania na wiedzę i postawę słuchaczy
  • doboru prezentacji do jej treści
  • jak funkcjonuje percepcja słuchaczy
  • budowania zainteresowania słuchaczy
  • projektowania prezentacji i wypowiedzi
  • kwestii technicznych dotyczących prezentacji online.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

prezentacje i wystąpienia publiczne
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!