Komunikacja i przepływ informacji w firmie nastawione na kooperację

szkolenie zamknięte

Jak precyzyjnie komunikować się ze współpracownikami, dostarczać odpowiednią ilość i jakość informacji? Jak dzięki dobrze ułożonemu procesowi komunikacji uniknąć konfliktów między działami w firmie (w punktach styku)? Jak dzięki temu podnieść jakość współpracy i efektywność pracy w firmie?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Komunikacja i Przepływ Informacji Nastawione na Kooperację”:

1.
Komunikacja i współpraca (kooperacja) to jedne z najczęściej poruszanych tematów na salach szkoleniowych. Z jednej strony potrzebne do codziennej pracy, realizacji zadań i osiągania wyników. Z drugiej strony, z tymi aspektami wiąże się wiele mitów i półprawd. Wbrew pozorom czasem nadmierna współpraca może szkodzić, podobnie jak i nadmierna komunikacja.

2.
Na szkoleniu zastanowimy się jakie są ograniczenia współpracy i komunikacji. Co zrobić, aby aspekt porozumiewania się był bardziej udany. Doświadczymy co wpływa pozytywnie na współpracę, a co ją niszczy.

3.
Nauczysz się dlaczego często te same rzeczy widzimy w różny sposób i jak, mimo tego, dobrze współpracować i rozwijać kulturę współpracy w firmie. Przekonasz się o roli precyzyjnego przekazywania informacji a także o asertywności w komunikacji.

4.
Poznasz techniki, które pomogą tworzyć postawę nastawioną na współpracę z innymi zamiast na walkę o dominację. Z drugiej strony, poznasz także jakie są najczęstsze nawykowe błędy, które psuja relacje i zniechęcają drugą stronę do współpracy.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • zespoły pracowników, w których poukładanie procesu wzajemnej komunikacji i przepływu informacji jest niezbędne dla zwiększenia efektywności działania.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy zespoły lub działy wewnątrz Twojej firmy nie dogadują się między sobą i dochodzi między nimi do tarć, osłabiających firmę od wewnątrz (np. wzrasta liczba konfliktów i sytuacji trudnych, wymagających ingerencji kolejnych osób)
  • gdy działy wewnątrz Twojej firmy nie dogadują się ze sobą, co odbija się na pogorszonej jakości obsługi klientów (np. niedotrzymanych terminach dostaw, wzroście ilości skargi i reklamacji itp.)
  • gdy proces oraz zasady komunikacji i przepływu informacji w Twojej firmie, wymagają jasnego doprecyzowania lub usprawnień
  • gdy chcesz zbudować kulturę współpracy w swojej organizacji, przekładającą się na zadowolenie i efektywność pracy jej członków.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
PUŁAPKI MYŚLENIA
  • Niebezpieczne drogi na skróty. Efekt halo, błędy atrybucje, heurystyki
  • Błędy poznawcze zaburzające przebieg komunikacji
  • Metody omijania i wykorzystywania pułapek psychologicznych w komunikacji.

MODUŁ II.
NAJWAŻNIEJSZE MECHANIZMY I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI
  • Mechanizm projekcji. Reguła wzajemności. Zasada modelowania
  • Nazywanie celu interwencji. Odsłanianie swoich intencji
  • Aktywne słuchanie: pozycja, świadome stosowanie pytań, parafraz, odzwierciedlenia, prowadzenie rozmowy.

MODUŁ III.
DOSTRAJANIE SIĘ DO ROZMÓWCY
  • Rozpoznawanie i komunikowanie intencji oraz oczekiwań
  • Aktywne słuchanie: komunikat „ja” oraz asertywność w komunikacji.

MODUŁ IV.
BŁĘDY W KOMUNIKACJI
  • Rodzaje i poziomy komunikacji werbalnej
  • Stopery komunikacji czyli błędy wywołujące opór psychologiczny
  • Radzenie sobie z błędami w komunikacji
  • Współpraca w sytuacjach konfliktowych.

MODUŁ V.
ZASADY KOMUNIKACJI W ZESPOLE
  • Style budowania relacji interpersonalnych
  • Doświadczenie grupowe. Style reakcji na sytuację konfliktogenną
  • Najważniejsze umiejętności budowania dobrego kontaktu po stronie nadawcy
  • Zasady budowania i udzielania informacji zwrotnych
  • Unikanie barier komunikacyjnych.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników, polegającej na:

  • pozytywnym nastawieniu do współpracowników
  • wzbudzeniu refleksji nad własnym stylem komunikowania się
  • dostrzeżeniu niebezpieczeństw związanych z błędami w komunikacji
  • zrozumieniu, że budowanie relacji opartej na współpracy zamiast na walkach statusowych jest w interesie wszystkich członków firmy
  • zwróceniu uwagi na język jakim posługujemy się w komunikacji
  • przeciwdziałaniu nieporozumieniom w zespole
  • budowaniu pozytywnych relacji opartych na współpracy na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz uwzględniających rzeczową komunikację
  • zmianie sposobów reagowania w sytuacjach konfliktowych i świadomym zarządzaniu konfliktem, jeśli taki wystąpi
  • świadomości własnych barier komunikacyjnych.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • precyzyjnie komunikować się ze współpracownikami i klientami
  • wyrażać zainteresowanie sprawami innych poprzez techniki słuchania
  • pewnie wyrażać swoje opinie
  • dostosować swój sposób komunikacji do różnych adresatów
  • radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • budować relacje oparte na współpracy.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • przeglądu czynników decydujących o udanej komunikacji
  • nawyków i błędów komunikacyjnych, które psują relacje międzyludzkie
  • aktywnego słuchania i posługiwania się komunikatem „ja”
  • różnic w postrzeganiu tych samych komunikatów
  • sposobów przekazywania informacji w organizacji
  • rozpoznawania i eliminowania barier komunikacyjnych
  • prowadzenia skutecznej, pozbawionej wypalających emocji rozmowy w sytuacjach trudnych
  • konstrukcji komunikatów asertywnych i konstruktywnej krytyki
  • pogłębienia wiedzy o wpływie stosowanego języka na jakość komunikacji.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Lech Ciepiał

W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z budowania procesów rozwojowych, efektywności biznesowej szkoleń, zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz radzenie sobie ze stresem. Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Był uczestnikiem wielu specjalistycznych szkoleń, posiada m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Jest także recenzentem i aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

W zakresie projektów szkoleniowych wiedzę teoretyczną opiera na praktyce. Uważa, że tylko powiązanie praktyki z teorią pozwala tworzyć prawdziwie efektywne projekty szkoleniowe. Jego doświadczenia zawodowe tworzą szeroki wachlarz. Pracował m. in jako bankowiec, przedstawiciel handlowy, menedżer, ale również nauczyciel, dziennikarz i redaktor naczelny. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, kierował również działem szkoleń i rekrutacji. Nie obce są mu takie branże jak ubezpieczeniowa, medyczna, finansowa oraz telekomunikacyjna. Od 10 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 6000 godzin, jestem również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.

Wychodzi z założenia, że sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. Zawsze ma w pamięci słowa Seneki: „Jeżeli nie wiesz dokąd płyniesz żaden wiatr nie jest Ci przychylny.”

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Komunikacja i Przepływ Informacji w firmie
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!