Słownik Super Sprzedawcy

CRM – system zarządzania relacjami z klientami – definicja i korzyści

CRM – co to znaczy?

Wskaźnik NPS (Net Promoter Score) – definicja i zastosowanie

NPS – co to znaczy?

Proces onboardingu – wprowadzenie nowego pracownika do firmy

Onboarding – czym jest?

Wyjaśnienie pojęcia MVP (Minimum Viable Product) i jego rola w rozwoju produktów

MVP – co to jest?

USP – Unikalna Propozycja Sprzedaży – definicja i znaczenie

Co to jest USP?

Wskaźnik CAC (Customer Acquisition Cost) – definicja i sposoby optymalizacji

CAC – co to znaczy?

Metodologia BANT w procesie sprzedaży – jak oceniać potencjalnych klientów

BANT – co to znaczy?

Wellbeing w miejscu pracy – dbałość o dobrostan pracowników

Wellbeing

C-level – strategiczne decyzje biznesowe

C-LEVEL – co to znaczy?

Model B2C (Business to Consumer) – jak firmy sprzedają bezpośrednio do konsumentów

B2C co to jest?

Wskaźnik LTV (Lifetime Value) – znaczenie i sposób obliczania wartości klienta

LTV – co to znaczy?

Badania User Acquisition (UA) – jak pozyskiwać użytkowników w świecie cyfrowym

Badanie U&A

Badanie potrzeb klienta definicja

Badanie potrzeb

Prospecting – kluczowe techniki pozyskiwania nowych klientów

Prospecting

Cross-selling – technika sprzedaży dodatkowej – schemat i korzyści

Cross selling

Model biznesowy B2B (Business to Business) – jak działa sprzedaż między firmami

B2B

Coaching biznesowy – rola trenera w procesie rozwoju kompetencji

Coaching

Horeca co to jest?

Horeca

KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności – schemat i znaczenie w zarządzaniu

KPI

Cold calling – technika pozyskiwania klientów przez rozmowy telefoniczne

Cold calling

Upselling – technika sprzedaży większej wartości z Słownika Sprzedawcy

Upselling

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!