Obsługa klientów hoteli, restauracji i usług cateringowych to dziedzina sprzedaży znacznie różniąca się od pozostałych. Jej ciągła dynamika, wzrost świadomości klientów przy jednoczesnych problemach wywołanych pandemią Covid-19 sprawiają, że warto stale podnosić swoją wiedzę i kompetencje, jeśli chce się dobrze zarabiać. Jako firma specjalizująca się w branży HoReCa, oferujemy kompleksową propozycję szkoleń, które pomogą w zdobyciu większej ilości lojalnych klientów, ambasadorów marki i ułatwią podniesienie średniej wartości rachunków.
Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
Struktury budżetu lokalu gastronomicznego
Kluczowych czynników determinujących sukces lokali gastronomicznych
Struktury wizyty handlowej (etapy, kolejność ich występowania, waga)
Narzędzi do wyznaczania celów handlowych
Narzędzi do planowania wizyty
Technik sprzedaży
Identyfikacji „gier” ze strony klienta i metod radzenia sobie z nimi
fot. Pexels.com
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ: