Zarządzanie współpracą z dystrybutorami

szkolenie zamknięte

Jak kontraktować i egzekwować zasady współpracy z dystrybutorami aby osiągać zamierzone cele biznesowe? Jak rozwijać współpracę z korzyścią dla obu stron? Jak przeprowadzać trudne rozmowy z partnerami, mające na celu poprawę współpracy?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Zarządzanie współpracą z dystrybutorami”:

1.
Dobrze zorganizowana sieć dystrybucji pozwala dotrzeć do większej i zróżnicowanej grupy odbiorców. Jej rozwijanie sprawia, że zwiększa się wartość sprzedaży i zysk firmy. O tym jak to robić to skutecznie z wykorzystaniem dystrybutorów (czyli w oparciu o model współpracy z partnerami biznesowymi), dowiesz się z naszego szkolenia.

2.
Warsztat pomoże Ci popatrzeć na klientów i partnerów biznesowych z ich perspektywy i przygotuje Cię do trudnych rozmów, od których zależy długofalowa współpraca.

3.
Dzięki szkoleniu spojrzysz na budowanie relacji pod kontem psychologii biznesu. Ułatwi Ci to ich budowanie w sposób skuteczniejszy niż konkurencja Twojej firmy.

4.
Szkolenie uelastyczni Twoją komunikację oraz zachowania uwzględniając różnice indywidualne w praktyce i kluczowe potrzeby klienta / partnera biznesowego. Dowiesz się także jak nie stracić relacji z klientem / partnerem biznesowym dzięki oparciu ich na wartościach.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • osoby pracujące na co dzień z klientami i partnerami biznesowymi firmy, odpowiadające za sprzedaż i budowanie relacji
  • handlowcy, managerowie i kierownicy sprzedaży, którzy chcą wzmocnić swój wpływ na klientów i partnerów biznesowych.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy w Twoim biznesie dotarcie do klienta końcowego odbywa się za pośrednictwem odrębnego, autonomicznego podmiotu (np. hurtowni, sieci handlowej lub pojedynczych sklepów) i chcesz dobrze „poukładać” z nim proces współpracy
  • gdy jesteś gotowy przejść na poziom sprzedaży ekspercko-doradczej, koncentrując się na długofalowej współpracy opartej na wartościach
  • gdy współpraca ze stroną trzecią nie funkcjonuje u Ciebie optymalnie (np. z jakiegoś powodu generowana sprzedaż jest na niezadowalającym poziomie) i chcesz podnieść ją na wyższy poziom.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
POTRZEBY KLIENTÓW W ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU
  • Diagnoza klientów w rynku nowoczesnym. Przyszłość sprzedaży tradycyjnej.
  • Najważniejsze informacje potrzebne do współpracy. Na czym zarabiają dystrybutorzy.
  • Customers Experience . Dlaczego nie wszystko kupujemy w najniższej cenie, jak budować zaufanie Klienta poprzez relacje biznesowe.

MODUŁ II.
TYPOLOGIA DORADCÓW I KLIENTÓW
  • Najpopularniejsze typy zachowań Handlowców i Klientów.
  • Twój własny styl. Autodiagnoza.
  • Sposoby rozpoznawania typu Handlowcy i Klienta.
  • Dostosowanie komunikacji do stylu odbiorcy.

MODUŁ III.
CECHY DOBREGO HANDLOWCA
  • Budowanie relacji i zasad długofalowej współpracy w nasyconym rynku.
  • Czego Klienci tak naprawdę oczekują od handlowca, jak budować zaufanie pośród wielu innych handlowców.
  • Powody decyzji zakupowych. Charakterystyka Klientów i Detalistów.

MODUŁ IV.
ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
  • Ustalanie zasad współpracy. Trójkąt odpowiedzialności : Handlowiec, Dystrybutor, Sprzedawca.
  • Pilnowanie ustalonych reguł. Jak nie dać wejść konkurencji we wcześniejsze ustalenia ze sklepami.
  • Komunikacja w przypadku zmiany zasad. Nowości, Promocje, Akcje Sprzedażowe.

MODUŁ V.
EDUKACJA NIEINWAZYJNA
  • Odsprzedaż produktów przez dystrybutorów.
  • Wywieranie wpływu. Mówienie językiem korzyści dystrybutora.
  • Szybkie szkolenia produktowe dla dystrybutorów. Jak robić jeskutecznie.
  • Gry negocjacyjne. Najczęstsze sposoby postępowania dystrybutorów. Dlaczego tak robią, jak temu przeciwdziałać.

MODUŁ VI.
MERCHANDISING
  • Logistyka sklepu. Badania konsumenckie. Co ma naprawdę wpływ na wolumen sprzedaży.
  • Wpływ widoczności marki na decyzje Klienta. Czy samo ustawienie produktu to już gwarancja sprzedaży.
  • Działania lokalne zwiększające odsprzedaż produktów. Promocje lokalne, indywidualny lauout brandów.
  • Jak to robią najlepsi. Czy to kosztuje miliony? Inspiracje do działania na własną skalę.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • wzmocnieniu świadomego działania z klientem / partnerem biznesowym w celu wspólnego rozwijania biznesu
  • asertywnej komunikacji z poszanowaniem potrzeb oby stron współpracy
  • zachowaniu spójności w przypadku zmieniających się okoliczności biznesowych.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • edukować klienta w oparciu o wartości marki
  • nawiązywać relację poszerzającą korzyści ze współpracy.
  • diagnozować punkty zapalne i przewidywać zagrożenia we współpracy z trudnymi Klientami.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • definiowania potrzeb własnych jak i klienta / partnera biznesowego
  • powodów decyzji dystrybutorów do współpracy
  • typologii klientów, ich systemu komunikacji i najskuteczniejszych argumentów
  • sposobów rozwiązywania konfliktów z zachowaniem szacunku.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Paweł Bogusław

Trener, coach, absolwent uczelni Łazarski na kierunku Executive MBA HR, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia, konsultacje oraz Coaching dla kadry menedżerskiej oraz handlowców. Wykłada na Uczelni Łazarskiego na wydziale Psychologia w Zarządzaniu, Zarządzanie zasobami Ludzkimi oraz w Szkole Zarządzania Sprzedażą na kierunkach Zarządzanie Działem Sprzedaży i Account Management.

Pracował jako Przedstawiciel Handlowy, Medyczny, KAM, Dystrykt Manager, Dyrektor Sprzedaży, Manager Projektów Szkoleniowych oraz Kierownik Działu Szkoleń, w takich firmach jak: Lek Polska - Sandoz, Valeant Pharmaceuticals, Leroy Merlin, Auchan, Hortex, Polfarmex, CRL. Master Trener RMP (Reiss Motivation Profile), Odporności Psychicznej (AQR International), Acion Learning WIAL oraz Przywództwa ILM (Intergrated Leadership Measure).

Wdrażał oraz koordynował procesy HR, kreował politykę personalną w międzynarodowych strukturach handlowych. Wieloletnie doświadczenie trenerskie w „korporacjach” pozwala mu prowadzić z sukcesami procesy rozwojowe, od rekrutacji – Assessment Center, przez szkolenia merytoryczne i sprzedażowe do coachingu on the job. Praca Kierownika Działu Szkoleń oraz prowadzenie wielu projektów HR w międzynarodowych firmach zapewnia jego klientom szerokie spojrzenie na potrzeby rozwojowe pracowników. Poprowadził ponad 1130 dni szkoleniowych i coachingowych w różnych sektorach biznesu. Specjalizuje się w budzeniu motywacji wewnętrznej, inspirowaniu do poszukiwania i samodzielnego dochodzenia do efektywnych rozwiązań.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Zarządzanie współpracą z dystrybutorami
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!