Check booster – szkolenie skutecznej sprzedaży i obsługi gościa
Check booster – szkolenie skutecznej sprzedaży i obsługi gościa
Celem warsztatów coachingowych jest nauka praktycznego stosowania technik znacząco wpływających na wzrost wysokości rachunku, umiejętność budowania relacji mających przełożyć się na zwiększenie lojalności gości oraz komunikacji z gośćmi lokalu gastronomicznego wg sprawdzonych standardów w oparciu o reguły perswazji.
Po warsztatach uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:
Czym jest proces sprzedaży w gastronomii i jaką rolę odgrywa w nim profesjonalny sprzedawca?
Jakie działania oraz elementy postawy sprzedawcy mają wpływ na osiągane wyniki?
W jaki sposób goście podejmują decyzje zakupowe?
Najskuteczniejszych technik wpływania na decyzje kupujących
Czym różni się perswazja od manipulacji i jak w oparciu o zaproponowane techniki prowadzić etyczną i skuteczną sprzedaż?
Stosowania narzędzi zwiększających średnią wartość zamówienia
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą POTRAFIĆ:
Stosować narzędzia pozwalające zwiększyć wartość zamówienia
Wykorzystywać wybrane techniki wpływu społecznego
Stosować narzędzia perswazji z szerokiego wachlarza zaprezentowanego na szkoleniu
Odpowiednio interpretować odmowy za strony gości w sposób nie zmniejszający zapał i zaangażowania osób pracujących w gastronomii
Budować relacje wpływające na lojalność gości
Warsztaty mają na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:
Zrozumieniu, że profesjonalny sprzedawca nieustannie podejmuje próby sprzedażowe, w które nieodzownie wpisana jest odmowa ze strony gościa
Wzbudzeniu pozytywnego nastawienia co do oczekiwanych rezultatów, a także eliminacji negatywnych założeń i przekonań mających wpływ na skuteczność prowadzonych działań „to dla niego za drogo”, „na pewno nie kupi”
Przekonaniu, że goście podejmują decyzję w sposób nieracjonalny i emocjonalny co stwarza olbrzymie pole do działania dla profesjonalnej obsługi
Przekonaniu, że stosowanie technik opartych o reguły wpływu społecznego idzie w parze z etycznym i profesjonalnym realizowaniem się w obsłudze gościa lokalu gastronomicznego
Zmianie spojrzenia na proces zakupowy z perspektywy najważniejszej osoby w restauracji, czyli gościa
PROPOZYCJA SZKOLENIA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI GOŚCIA CHECK BOOSTER
MODUŁ I.
Determinanty sukcesu restauracji. Dlaczego goście wybierają jedne miejsca, a omijają inne ?
Kroki obsługi gościa
MODUŁ II.
Liczba prób i statystyka – jak powtarzalność i realizacja standardów wpływają na wyniki sprzedawców?
Sprzedawca, gospodarz, kelner czy podawacz – czym naprawdę jest proces sprzedażowy i co wyróżnia prawdziwych sprzedawców?
Postawa sprzedawcy. Jak nasze przekonania wpływają na podejmowane działania i sposób komunikowania się z otoczeniem?
MODUŁ III.
Racjonalni vs emocjonalni – czym kierują się goście i jak wykorzystać wiedzę na temat procesów podejmowanych przez nich decyzji?
Perswazja vs manipulacje – proste i skuteczne narzędzia etycznych sprzedawców
MODUŁ IV.
Cross – selling i up – selling – narzędzia zwiększające wartość średniego paragonu
MODUŁ V.
Sukces, brak sukcesu i porażka – jak sposób myślenia na temat swoich działań pomogą zwiększyć skuteczność i wzmocnić sprzedawcę?
MODUŁ VI.
Gry i ćwiczenia podsumowujące szkolenie
Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.