Standaryzacja obsługi w lokalach gastronomicznych

Standaryzacja obsługi w lokalach gastronomicznych

Branża HoReCa w dużej mierze opiera się na przyzwyczajeniach klientów, ich oczekiwaniach i pewnej powtarzalności standardów usług oraz obsługi gościa. Szczególnie istotne jest to w przypadku firm sieciowych, które działają pod jedną marką w wielu lokalizacjach. Konieczne jest, aby Twoi pracownicy znali wypracowane standardy obsługi w lokalu gastronomicznym i potrafili w oparciu o nie radzić sobie w każdej sytuacji.

Po szkoleniu z obsługi gastronomicznej uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • stosowania odpowiedniej standaryzacji obsługi w restauracji
  • psychologii gości odwiedzających restaurację/ lokal gastronomiczny
  • stosowania zasad savoir vivre
  • sposobów komunikowania się z gośćmi w sposób profesjonalny
Obsługa gości w gastronomii

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • stworzyć profesjonalne standardy obsługi w lokalu gastronomicznym
  • odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego
  • podnosić wartość „średniego czeku”
  • odpowiednio prezentować ofertę lokalu

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • budowaniu zaufania wśród gości i obsługa klientów w gastronomii
  • chęci poszerzania wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju lokalu gastronomicznego

Propozycja szkolenia z obsługi gastronomicznej

MODUŁ I – określenie roli kadry „front of the house“

  • standardy przyjmowania restauracji telefonicznych oraz gości „restaurant regular“
  • ramy przekazu dla „wzrokowców“ i „słuchowców“
  • realizacja zasady „potrójnego zadowolenia“ i jej podstawy
  • „pierwsze wrażenie“ i jego rola w procesie obsługi gości

MODUŁ II – zasady serwisowe

  • rodzaje serwisów w gastronomii i umiejętne ich wykorzystywanie
  • etapy prezentacji oraz sprzedaży oferty lokalu
  • set up, dress code, teatr talerza
  • marketing wewnętrzny w obsłudze gości w gastronomii
  • zasady „savoir vivre“ a sytuacje trudne

MODUŁ III – budowanie relacji

  • znajomość karty i zasad serwisowych
  • umiejętne podnoszenie „średniego czeku“
  • grooming standards
  • umiejętne pożegnanie gości restauracji
  • stworzenie więzi interpersonalnych na poziomie zawodowym

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!