Cialdini_Partner_logo
Account Management

Buduj trwałe relacje z klientami i zwiększaj wartość ich zamówień!

Dowiedz się, jak skutecznie zarządzać kluczowymi klientami i generować większe przychody.

Średnia ocena szkolenia:

4.6/5

Zaufali nam m.in.:

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Account Management”:

1

Nauczysz się budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami.

2

Dowiesz się, jak zwiększać wartość zamówień i rozwijać współpracę.

3

Zrozumiesz, jak utrzymywać lojalność klientów i zapobiegać ich odejściu.

4

Twoi klienci będą postrzegać Ciebie jako partnera biznesowego, a nie tylko dostawcę.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.
ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!

Zaufali nam m.in.

Dla kogo jest przeznaczone Szkolenie
“Account Management”?

Szkolenie „Account Management” przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą B2B, które odpowiadają za rozwój współpracy z obecnymi klientami i zwiększanie wartości ich zamówień.

  • zespoły handlowe i specjaliści mający do czynienia z klientami
  • osoby, których celem jest zapewnienie jednocześnie wysokich wyników i dobrych doświadczeń ze współpracy po stronie klientów.

Kiedy warto skorzystać?

  • gdy Twój udział w biznesie klienta nie spełnia Twoich oczekiwań
  • gdy chcesz poprawić relacje z klientami, zwiększyć ich lojalność oraz wyniki sprzedażowe
  • gdy Twoja sprzedaż stoi w miejscu i poszukujesz sposobów na jej ożywienie
  • gdy nie posiadasz zasobów do pozyskiwania nowych klientów.

Przykładowy program szkolenia
"Account Management”:

  • 4 poziomy oczekiwań klientów
  • Doświadczenia zakupowe
  • Dobre relacje vs sympatia.
  • Diagnoza potrzeb klienta
  • Plany klienta vs trudności w ich realizacji
  • Pytania o konkurencję.
  • Mnożenie strat i prezentacja rozwiązań
  • Kalkulacje sprzedażowe pomocne w rozwoju biznesu.
  • Perswazyjna komunikacja
  • Algorytmy postępowania w sytuacjach trudnych
  • Sposoby odzyskiwania kontroli w procesie sprzedaży.
  • Model łagodnej odmowy
  • Mentalne księgowanie i jego wykorzystanie w komunikacji z klientami.
  • Najczęściej stosowane manipulacje
  • Efektywny sposoby obrony przed manipulacjami.
  • Matematyka handlowa. Strategia, Rabaty, Plany
  • Upselling. Zwiększanie korzyści
  • Crosseling. Poszerzanie zakresu współpracy.
  • Wykorzystanie etykietowanie
  • Dysonans poznawczy. Jak wykorzystać jego mechanizm, by uzyskać rekomendacje
  • Lead, polecenie, rekomendacja. W jaki sposób działają najskuteczniejsi handlowcy.

Prowadzący szkolenie:

Andrzej Borcz

Trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.

Posiada 22 lata praktycznego doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu.

Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class - Horeca Management Program. Zarządzał spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. W ramach Enterprise Advisors realizował programy rozwojowe, szkolenia, coachingi dla takich firm jak: Żywiec Zdrój, Stock, Bridgestone, Eurocash, Pepsico, Beyond, Etex, OLX, GH Cranes, Bolsius czy Grupa Adamietz.

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

CO ZYSKASZ DZIĘKI szkoleniu
"Account Management”?

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:

  • zrozumieniu jak istotne dla utrzymania i rozwoju współpracy są doświadczenia klienta
  • przekonaniu o skuteczności metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • rozumieniu, iż dzięki odpowiedniej komunikacji z zastosowaniem reguł wpływu, możemy znacząco zwiększyć prawdopodobieństwo realizacji naszych celów biznesowych
  • przekonaniu, że dobre relacje biznesowe oznaczają znacznie więcej niż sympatia i lubienie
  • zrozumieniu jak istotnym elementem rozwoju współpracy z klientami jest prowadzenie działań edukacyjnych.
  • diagnozować potencjał klientów
  • identyfikować okazje do rozwoju biznesu
  • prowadzić perswazyjne prezentacje mające na celu poszerzenie współpracy
  • budować bariery wejścia dla konkurencji
  • pozyskiwać rekomendacje
  • radzić sobie w sytuacjach trudnych
  • wyznaczać granice i odmawiać klientom w sposób, który pozwoli zachować bardzo dobre relacje.
  • oczekiwań klientów wobec dostawców
  • sposobów budowania lojalności
  • skutecznych metod dokonywania prezentacji
  • algorytmów komunikacji pozwalających silnie oddziaływać na decyzje klientów
  • sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, pozwalających na kontynuowanie współpracy.

Farming i rozwój współpracy z klientami firmy
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

agnieszka kus www
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!