Cialdini_Partner_logo
Komunikacja i przepływ informacji w firmie nastawione na kooperację

Popraw jakość współpracy i ogranicz konflikty dzięki precyzyjnej komunikacji.

Dołącz do ponad 200 firm, które usprawniły przepływ informacji z naszą pomocą.

Średnia ocena szkolenia:

4.7/5

porozmawiajmy:

agnieszka kus www
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś

Zaufali nam m.in.:

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Efektywne Zarządzanie Sobą i Zadaniami w Czasie”:

1

Usprawnisz współpracę i komunikację w firmie.

2

Odkryjesz, co wzmacnia, a co niszczy relacje w zespole.

3

Będziesz precyzyjniej przekazywać informacje i asertywnie się komunikować.

4

Wyeliminujesz błędy, które zniechęcają do współpracy.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!

Zaufali nam m.in.

Dla kogo jest przeznaczone Szkolenie
“Komunikacja i przepływ informacji w firmie nastawione na kooperację”?

Szkolenie “Komunikacja i przepływ informacji w firmie nastawione na kooperację” przeznaczone jest dla:
  • zespołów pracowników, w których poukładanie procesu wzajemnej komunikacji i przepływu informacji jest niezbędne dla zwiększenia efektywności działania.

Kiedy warto skorzystać?

  • gdy zespoły lub działy wewnątrz Twojej firmy nie dogadują się między sobą i dochodzi między nimi do tarć, osłabiających firmę od wewnątrz (np. wzrasta liczba konfliktów i sytuacji trudnych, wymagających ingerencji kolejnych osób)
  • gdy działy wewnątrz Twojej firmy nie dogadują się ze sobą, co odbija się na pogorszonej jakości obsługi klientów (np. niedotrzymanych terminach dostaw, wzroście ilości skargi i reklamacji itp.)
  • gdy proces oraz zasady komunikacji i przepływu informacji w Twojej firmie, wymagają jasnego doprecyzowania lub usprawnień
  • gdy chcesz zbudować kulturę współpracy w swojej organizacji, przekładającą się na zadowolenie i efektywność pracy jej członków.

Przykładowy program szkolenia
"Komunikacja i przepływ informacji w firmie nastawione na kooperację”:

  • Niebezpieczne drogi na skróty. Efekt halo, błędy atrybucje, heurystyki
  • Błędy poznawcze zaburzające przebieg komunikacji
  • Metody omijania i wykorzystywania pułapek psychologicznych w komunikacji
  • Mechanizm projekcji. Reguła wzajemności. Zasada modelowania
  • Nazywanie celu interwencji. Odsłanianie swoich intencji
  • Aktywne słuchanie: pozycja, świadome stosowanie pytań, parafraz, odzwierciedlenia, prowadzenie rozmowy.
  • Rozpoznawanie i komunikowanie intencji oraz oczekiwań
  • Aktywne słuchanie: komunikat „ja” oraz asertywność w komunikacji.
  • Rodzaje i poziomy komunikacji werbalnej
  • Stopery komunikacji czyli błędy wywołujące opór psychologiczny
  • Radzenie sobie z błędami w komunikacji
  • Współpraca w sytuacjach konfliktowych.
  • Sprzedaż prosta i złożona. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie dla zamykania procesu sprzedaży?
  • Pozytywne zamknięcie w złożonej sprzedaży.
  • Działania zwiększające skuteczność zamykania. Jak budować zaangażowanie klienta.

Prowadzący szkolenie:

Lech Ciepiał

W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z budowania procesów rozwojowych, efektywności biznesowej szkoleń, zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz radzenie sobie ze stresem. Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Był uczestnikiem wielu specjalistycznych szkoleń, posiada m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Jest także recenzentem i aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

W zakresie projektów szkoleniowych wiedzę teoretyczną opiera na praktyce. Uważa, że tylko powiązanie praktyki z teorią pozwala tworzyć prawdziwie efektywne projekty szkoleniowe. Jego doświadczenia zawodowe tworzą szeroki wachlarz. Pracował m. in jako bankowiec, przedstawiciel handlowy, menedżer, ale również nauczyciel, dziennikarz i redaktor naczelny. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, kierował również działem szkoleń i rekrutacji. Nie obce są mu takie branże jak ubezpieczeniowa, medyczna, finansowa oraz telekomunikacyjna. Od 10 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 6000 godzin, jestem również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.

Wychodzi z założenia, że sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. Zawsze ma w pamięci słowa Seneki: „Jeżeli nie wiesz dokąd płyniesz żaden wiatr nie jest Ci przychylny.”

CO ZYSKASZ DZIĘKI szkoleniu?

Szkolenie ma na celu zbudować POSTAWĘ uczestników polegającą na:
  • pozytywnym nastawieniu do współpracowników
  • wzbudzeniu refleksji nad własnym stylem komunikowania się
  • dostrzeżeniu niebezpieczeństw związanych z błędami w komunikacji
  • zrozumieniu, że budowanie relacji opartej na współpracy zamiast na walkach statusowych jest w interesie wszystkich członków firmy
  • zwróceniu uwagi na język jakim posługujemy się w komunikacji
  • przeciwdziałaniu nieporozumieniom w zespole
  • budowaniu pozytywnych relacji opartych na współpracy na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz uwzględniających rzeczową komunikację
  • zmianie sposobów reagowania w sytuacjach konfliktowych i świadomym zarządzaniu konfliktem, jeśli taki wystąpi
  • świadomości własnych barier komunikacyjnych.
  • zyjnie komunikować się ze współpracownikami i klientami
  • wyrażać zainteresowanie sprawami innych poprzez techniki słuchania
  • pewnie wyrażać swoje opinie
  • dostosować swój sposób komunikacji do różnych adresatów
  • radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • budować relacje oparte na współpracy.
  • przeglądu czynników decydujących o udanej komunikacji
  • nawyków i błędów komunikacyjnych, które psują relacje międzyludzkie
  • aktywnego słuchania i posługiwania się komunikatem „ja”
  • różnic w postrzeganiu tych samych komunikatów
  • sposobów przekazywania informacji w organizacji
  • rozpoznawania i eliminowania barier komunikacyjnych
  • prowadzenia skutecznej, pozbawionej wypalających emocji rozmowy w sytuacjach trudnych
  • konstrukcji komunikatów asertywnych i konstruktywnej krytyki
  • pogłębienia wiedzy o wpływie stosowanego języka na jakość komunikacji.

Komunikacja i Przepływ Informacji w firmie
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

agnieszka kus www
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!