Szkolenia dla branży HoReCa

Obsługa klientów hoteli, restauracji i usług cateringowych (HoReCa) różni się znacząco od pozostałych kanałów sprzedaży i wymaga specyficznych kompetencji. Jeśli szukasz sprawdzonych sposobów na zwiększenie przychodów w tym kanale HoReCa, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Doradztwo i szkolenia dla firm działających w branży HoReCa to nasza specjalność.


ABY DOPASOWAĆ SZKOLENIA DO TWOJEJ FIRMY:

Zamknięte szkolenia dla firm działających w branży HoReCa

W swojej ofercie posiadamy około 15 szkoleń i warsztatów rozwijających umiejętności w obszarze sprzedaży i obsługi klienta w kanale HoReCa. Realizujemy je w formule zamkniętej, dopasowanej pod potrzeby konkretnej firmy. Poniżej znajdziesz te szkolenia i warsztaty, które w ostatnim czasie są najczęściej wybierane przez naszych klientów. Kliknij w szkolenie, które Cię interesuje i sprawdź szczegóły:

  • Jak wyznaczać cele, przygotować się i kontraktować wizytę handlową?
  • Jak efektywnie komunikować się, używając narzędzi perswazji?
  • Jak radzić sobie z zastrzeżeniami klienta?
  • Jak się targować i zamykać sprzedaż?

Najbliższy termin szkolenia otwartego:

Data już wkrótce!

  • Jak stosować zasady savoir vivre i stworzyć profesjonalne standardy obsługi gości w lokalu gastronomicznym?
  • Jak podnosić wartość „średniego czeku”?
  • Jak odpowiednio komunikować się z gośćmi lokalu gastronomicznego?
  • Jak odpowiednio prezentować ofertę lokalu?

Najbliższy termin szkolenia otwartego:

Data już wkrótce!

  • Jak stosować narzędzia pozwalające zwiększyć wartość zamówienia?
  • Jak odpowiednio interpretować odmowy za strony gości w sposób nie zmniejszający zapału i zaangażowania osób pracujących w gastronomii?
  • Jak budować relacje wpływające na lojalność gości?

Najbliższy termin szkolenia otwartego:

Data już wkrótce!
Proces badania potrzeb klientów – jak skutecznie analizować oczekiwania rynku

Nie znajdujesz interesującego cię szkolenia HoReCa?
Nie masz pewności, które będzie dla ciebie najlepsze?

CZYM CIĘ ZASKOCZYMY – CZYLI WARTOŚĆ DODANA NASZYCH SZKOLEŃ DLA BRANŻY HORECA:

evidence based training szkolenia oparte na dowodach Enterprise Advisors

JAKOŚĆ SZKOLEŃ – SZKOLENIA OPARTE NA DOWODACH

 Szkolenia oparte na dowodach (Evidence Based Training)  to szkolenia, w których treści i metody szkoleniowe poparte są najlepszymi obecnie dostępnymi dowodami. Dzięki temu uczestnicy kursu otrzymują od trenera najwyższą jakość sprawdzonej i praktycznej wiedzy z rynku. Dowody, na których oparte są szkolenia biznesowe, można usystematyzować według hierarchii ich ważności. Przykładami dowodów są np. eksperyment, analiza przypadku, metaanaliza czy własne doświadczenia.
TRENERZY Z DOŚWIADCZENIEM W TWOJEJ BRANŻY

Zrozumienie i łatwość poruszania się po problemach Twojej branży przez trenera to dla nas podstawa efektywnego szkolenia.

KOMPLEKSOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

Zmiana postaw i wskaźników to często wielopłaszczyznowy proces. Jeśli trzeba, z nami zbudujesz kompleksowy system.

FORMA SZKOLENIA DOPASOWANA DO TWOICH POTRZEB

Szkolenia realizujemy stacjonarnie, online lub hybrydowo. Dopasowujemy je do stylu pracy Twojej firmy i innych uwarunkowań.

MONITORING EFEKTÓW SZKOLENIA I DZIAŁANIA KORYGUJĄCE

Samo szkolenie to dopiero początek podróży. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest skuteczne wdrożenie rozwiązań. Dlatego jesteśmy z Tobą na tym etapie i trzymamy rękę na pulsie.

WYGODNY, ABONAMENTOWY SYSTEM ROZLICZEŃ

Korzystaj z benefitów miesięcznych rozliczeń. Mniejsze kwoty za konkretne etapy szkolenia i zrealizowane cele pozwolą Ci dobrze zaplanować budżet.

NA ŻYCZENIE, SZKOLENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM

Pracujesz w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie szkolenia HoReCa także w języku angielskim.

GWARANCJA SATYSFAKCJI
ALBO NIE PŁACISZ

Decydując się na współpracę z nami nic nie ryzykujesz. Gwarantujemy jakość naszych usług a więc jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nic nie zapłacisz.

DOFINANSOWANIE DO SZKOLEŃ DLA BRANŻY HORECA

Dowiedz się więcej jak możemy zoptymalizować Twój budżet na szkolenia HoReCa i zleć nam pozyskanie dofinansowania na projekt szkoleniowy dla Twojej firmy.

Proces badania potrzeb klientów – jak skutecznie analizować oczekiwania rynku

Wygląda to dla Ciebie interesująco?

NASZE SZKOLENIA DOPASOWALIŚMY
I ZREALIZOWALIŚMY JUŻ M.IN. DLA TAKICH FIRM JAK:

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.

ENTERPRISE ADVISORS W LICZBACH:

lat doświadczenia
0
godzin szkoleniowych
0
klientów
0
trenerów
0
przeszkolonych pracowników
0
Proces badania potrzeb klientów – jak skutecznie analizować oczekiwania rynku

Dołącz do grona zadowolonych klientów

LUBIMY DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ -

KORZYSTAJ Z NASZYCH ZASOBÓW ORAZ DOŚWIADCZENIA NASZYCH EKSPERTÓW:

SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed nawiązaniem współpracy w zakresie szkoleń dla branży HoReCa:

Audyt trwa zwykle ok. 1.5 godziny a decyzję o jego przeprowadzeniu podejmujemy po pierwszym wstępnym kontakcie. Audyt ma na celu bliższe poznanie Twojej firmy i problemów, z jakimi musi się zmierzyć. Ze strony Enterprise Advisors uczestniczy w nim ekspert/trener/doradca, a ze strony klienta, w zależności od wielkości firmy i jej struktury organizacyjnej, są to zazwyczaj przedstawiciele działu HR, działu sprzedaży czy członkowie zarządu lub właściciele firmy. Ważnym aspektem audytu jest zrozumienie i ustalenie kluczowych parametrów mierzalnych (KPI), które mają bezpośrednie przełożenie na Twój biznes oraz identyfikacja obszarów stanowiących bariery do rozwoju.

Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, aczkolwiek niektóre szkolenia ciężko wyobrazić sobie bez bezpośredniego kontaktu. Dobrym przykładem są tutaj np. warsztaty coachingowe pracowników, które najczęściej składają się także z indywidualnych sesji z trenerem, realizowanych wspólnie z uczestnikami szkolenia w miejscu pracy „on the job”. 

Szkolenia HoReCa najczęściej realizowane są przez nas w siedzibach firm a te zazwyczaj znajdują się w dużych miastach Polski jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok czy Gdańsk. Generalnie jednak nie mamy ograniczeń co do lokalizacji szkolenia – ostatnio np. po raz kolejny gościliśmy na Mazurach. Warto zaznaczyć, że obok warsztatów stacjonarnych, prowadzimy także szkolenia dla branży HoReCa w wersji online lub w formule mieszanej, hybrydowej.

Tak. Istnieje możliwość pozyskania dotacji na nasze szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta w kanale HoReCa. Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

Enterprise Advisors realizuje swoje szkolenia w oparciu o model Kirkpatricka, pozwalający na mierzenie ich efektywności na czterech poziomach: 

1.poziom reakcji (czyli jak uczestnicy odbierają szkolenie na poziomie czysto emocjonalnym) – do pomiaru najczęściej wykorzystywane są ankiety. 

2.poziom umiejętności i wiedzy (czyli jak zmieniły się kompetencje uczestników dzięki szkoleniu) – można to mierzyć np. testami albo weryfikować w toku bardziej zaawansowanych procedur treningowych. 

3.poziom zachowań (czyli na ile uczestnicy szkolenia przenoszą nabytą wiedzę i umiejętności do swojego życia i pracy) – do weryfikacji wykorzystuje się najczęściej follow-upy z uczestnikami, kontakty z ich kolegami, przełożonymi i bliskimi, a także bezpośredni pomiar w pracy (np. w formie obserwacji lub podesłania tzw. tajemniczego klienta). 

4.poziom wyników (czyli jakie są praktyczne, finalne konsekwencje szkolenia np. czy uczestnicy szkolenia sprzedają więcej, czy firma zarabia więcej itp.) – pomiar realizowany jest w odniesieniu do konkretnych wskaźników liczbowych, finansowych. 

Zakres i głębokość pomiaru efektowności szkoleń ustalane są z klientem indywidualnie, na etapie kontraktacji współpracy. 

Szkolenia zawsze wyceniamy indywidualnie, po poznaniu potrzeb i uwarunkowań ze strony klienta. Kiedyś często mieliśmy sytuacje, w których na tak postawione pytanie szybko podawaliśmy tzw. widełki cenowe, a po doprecyzowaniu zakresu współpracy okazywało się, że na finalnej umowie pojawiała się zupełnie inna kwota. Dlatego zaprzestaliśmy tej praktyki – wolimy poświęcić więcej czasu na przygotowanie dopasowanej i rzetelnej oferty niż kotwiczyć na starcie cenę w głowie klienta. Na cenę szkolenia ma wpływ wiele czynników takich jak np. ilość szkoleń i kompleksowość programu szkoleniowego albo formuła realizacji (np. czy stacjonarnie i w jakiej lokalizacji, czy online, czy hybrydowo). Warto też wspomnieć, że dla firm dążących do optymalizacji wydatków szkoleniowych, interesującym rozwiązaniem może okazać się nasza usługa związana z pozyskiwaniem dofinansowania na szkolenia (więcej na ten temat dowiesz się tutaj). 

NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

 Nic straconego. Napisz je do nas przez formularz kontaktowy, a szybko otrzymasz informację zwrotną. 

lub skontaktuj się z nami bezpośrednio:
695 404 409biuro@enterpriseadvisors.pl

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!