Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Empatyczna Sprzedaż Doradcza”:
1.
Klienci kupują, gdy tego chcą oni, a nie gdy tego chcą handlowcy. Nadmierny nacisk ze strony
sprzedawcy zazwyczaj prowadzi do oporu klientów. Jak zatem zmotywować klientów do
rozpoczęcia współpracy i korzystania z naszch usług lub zakupu naszych produktów? Z pomocą przychodzi tzw. sprzedaż doradcza, na której skupimy się właśnie podczas szkolenia.
2.
Dzięki warsztatom zrozumiesz dlaczego czas, budowanie relacji i identyfikacja trudności na jakie napotyka klient mają znaczenie w procesie sprzedaży doradczej. Rozwiniesz także kompetencje w obszarze argumentowania i komunikowania przewag konkurencyjnych a także budowania własnej roli jako eksperta i doradcy rozwiązań.
3.
Zrozumiesz także dlaczego umiejętne operowanie emocjami klienta poprzez pokazywanie konsekwencji do jakich może doprowadzić brak zmian oraz wskazanie rozwiązań pomogą Ci lepiej sprzedawać.
4.
Nauczysz się także prezentować ofertę, odpowiadać na zastrzeżenia i bronić cenę.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:
- zespoły handlowe i specjaliści mający do czynienia z klientami
- osoby związane ze sprzedażą B2B, dyrektorzy handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, managerowie sprzedaży, kierownicy regionalni, przedstawiciele handlowi.
KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:
- gdy sprzedajesz droższe produkty lub usługi w segmencie B2B, wymagające wyjaśnienia klientowi jak wpłyną na rozwój jego biznesu i dlaczego są lepsze od konkurencji
- gdy Twoi handlowcy zbyt szybko dążą do finalizacji sprzedaży, pomijając etap budowania zaufania i chęci zakupowej u klienta (poprzez edukację i doradztwo), i przez to zniechęcają klienta do zakupu
- gdy chcesz poukładać proces i standard sprzedaży doradczej w swoim zespole handlowym
- gdy Twoja konkurencja wykorzystuje z sukcesem sprzedaż doradczą w swoim biznesie i chcesz działać co najmniej tak dobrze jak ona tym obszarze.
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?
Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:
