Empatyczna Sprzedaż Doradcza

szkolenie zamknięte

Jak zmienić typowego sprzedawcę, skupionego na perspektywie "ja” i "nasze”, w partnera i doradcę super rozwiązań dla klienta? Jak budować zaufanie i autorytet w oczach klienta, by dzięki temu sprawnie docierać do jego prawdziwych potrzeb? Jak nie wciskać, lecz pozwalać kupić?

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 2 dni x 8h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Empatyczna Sprzedaż Doradcza”:

1.
Klienci kupują, gdy tego chcą oni, a nie gdy tego chcą handlowcy. Nadmierny nacisk ze strony sprzedawcy zazwyczaj prowadzi do oporu klientów. Jak zatem zmotywować klientów do rozpoczęcia współpracy i korzystania z naszch usług lub zakupu naszych produktów? Z pomocą przychodzi tzw. sprzedaż doradcza, na której skupimy się właśnie podczas szkolenia.

2.
Dzięki warsztatom zrozumiesz dlaczego czas, budowanie relacji i identyfikacja trudności na jakie napotyka klient mają znaczenie w procesie sprzedaży doradczej. Rozwiniesz także kompetencje w obszarze argumentowania i komunikowania przewag konkurencyjnych a także budowania własnej roli jako eksperta i doradcy rozwiązań.

3.
Zrozumiesz także dlaczego umiejętne operowanie emocjami klienta poprzez pokazywanie konsekwencji do jakich może doprowadzić brak zmian oraz wskazanie rozwiązań pomogą Ci lepiej sprzedawać.

4.
Nauczysz się także prezentować ofertę, odpowiadać na zastrzeżenia i bronić cenę.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • zespoły handlowe i specjaliści mający do czynienia z klientami
  • osoby związane ze sprzedażą B2B, dyrektorzy handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, managerowie sprzedaży, kierownicy regionalni, przedstawiciele handlowi.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy sprzedajesz droższe produkty lub usługi w segmencie B2B, wymagające wyjaśnienia klientowi jak wpłyną na rozwój jego biznesu i dlaczego są lepsze od konkurencji
  • gdy Twoi handlowcy zbyt szybko dążą do finalizacji sprzedaży, pomijając etap budowania zaufania i chęci zakupowej u klienta (poprzez edukację i doradztwo), i przez to zniechęcają klienta do zakupu
  • gdy chcesz poukładać proces i standard sprzedaży doradczej w swoim zespole handlowym
  • gdy Twoja konkurencja wykorzystuje z sukcesem sprzedaż doradczą w swoim biznesie i chcesz działać co najmniej tak dobrze jak ona tym obszarze.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
DORADZTWO JAKO ELEMENT SPRZEDAŻY
  • Pokaż, że rozumiesz specyfikę świata swojego klienta
  • Zmiana perspektywy
  • Racjonalne podtopienie: „Policz sobie...”
  • Oddziaływanie na emocje.

MODUŁ II.
DROGA DO ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
  • Kluczowe aspekty
  • Weryfikacja planów klienta
  • Pozytywne i negatywne zamknięcie w tzw. dużej i małej sprzedaży.

MODUŁ III.
TECHNIKI ZADAWANIA PYTAŃ NAJLEPSZYCH DORADCÓW
  • Rodzaje pytań i ich wpływ na skuteczność odkrywania potrzeb
  • Stosowanie właściwej sekwencji pytań celem wzbudzenia przekonania u rozmówcy, w zakresie konieczności dokonywania zmiany obecnej sytuacji.

MODUŁ IV.
DOPASOWANIE SIĘ DO KLIENTA
  • Dopasowanie na poziomie osobistym (komunikacja, relacja)
  • Dopasowanie na poziomie pracy (problemy, troski, rozwiązania).

MODUŁ V.
OBRONA WARUNKÓW HANDLOWYCH
  • Techniki obrony ceny
  • Model łagodnej odmowy.

MODUŁ VI.
PODSUMOWANIE I ĆWICZENIA
  • Gry i scenki podsumowujące prezentowane standardy.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • przekonaniu, że klasyczne metody zamykania sprzedaży nie będą miały zastosowania w złożonych procesach
  • zrozumieniu, że przed decyzją zakupową, dla klienta liczy się zrozumienie jego potrzeb oraz doradztwo w zakresie wyboru optymalnego rozwiązania jego problemu przez handlowca
  • przekonaniu o roli badania potrzeb klienta
  • rozumieniu, że rodzaj pytań oraz dopasowanie się do klienta warunkuje skuteczność sprzedaży
  • rozumieniu głównych przyczyn występowania zastrzeżeń i roli rozmowy na ich temat
  • dopasowaniu techniki obrony ceny adekwatne do preferowanego stylu komunikacji
  • zrozumieniu jak istotnym elementem sprzedaży doradczej jest prowadzenie działań edukacyjnych.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • wzbudzić wiarygodność i stworzyć wizerunek branżowego fachowca w oczach klienta
  • dopasować komunikat do rozmówcy na poziomie merytorycznym i emocjonalnym
  • wpływać na emocje w sposób zwiększający szansę na to, że klient będzie zmotywowany do wprowadzenia zmian w swojej firmie, w oparciu o rozwiązania proponowane przez handlowca
  • skutecznie bronić warunków handlowych oferowanych przez firmę
  • edukować klienta wskazując ryzyka i dźwignie biznesowe.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • sposobu podejmowania decyzji przez klienta w sprzedaży B2B
  • oczekiwań klientów wobec sprzedawców (dostawców rozwiązań)
  • rodzajów pytań i ich zastosowania oraz znaczenia w sprzedaży doradczej
  • definicji potrzeby i podziału potrzeb na ukryte i jawne
  • podstawowych reguł perswazji i technik obrony ceny
  • znajomości głównych przyczyn występowania zastrzeżeń.

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadzący szkolenie:

Andrzej Borcz

Trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.

Posiada 22 lata praktycznego doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu.

Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class - Horeca Management Program. Zarządzał spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. W ramach Enterprise Advisors realizował programy rozwojowe, szkolenia, coachingi dla takich firm jak: Żywiec Zdrój, Stock, Bridgestone, Eurocash, Pepsico, Beyond, Etex, OLX, GH Cranes, Bolsius czy Grupa Adamietz.

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

Sprzedaż Doradcza
- ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!