porozmawiajmy:
Jak skutecznie prowadzić działania prospectingowe? Jak pozyskiwać klientów pomimo pojawiających się przeciwności losu? Jak dowozić wyniki sprzedażowe, szczególnie dzisiaj, na zmiennym rynku i w czasach kryzysu?
Jak rozwijać relację z obecnymi klientami firmy i zwiększać wartość ich koszyka zakupowego? Jak wykorzystywać techniki up-sellingu i cross-selingu do ożywienia sprzedaży? Jak utrzymać i budować trwałe relacje z klientami firmy?
Jak skutecznie zarządzać zespołem handlowym na trudnym rynku i osiągać cele sprzedażowe? Jak analizować dane i dopasować proces sprzedaży do realiów rynku? Jak aktywizować zespół do poszukiwania nowych możliwości sprzedaży?
Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich szkolenia.
Zrozumienie i łatwość poruszania się po problemach Twojej branży przez trenera to dla nas podstawa efektywnego szkolenia.
Zmiana postaw i wskaźników to często wielopłaszczyznowy proces. Jeśli trzeba, z nami zbudujesz kompleksowy system.
Szkolenia realizujemy stacjonarnie, online lub hybrydowo. Dopasowujemy je do stylu pracy Twojej firmy i innych uwarunkowań.
Samo szkolenie to dopiero początek podróży. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest skuteczne wdrożenie rozwiązań. Dlatego jesteśmy z Tobą na tym etapie i trzymamy rękę na pulsie.
Korzystaj z benefitów miesięcznych rozliczeń. Mniejsze kwoty za konkretne etapy szkolenia i zrealizowane cele pozwolą Ci dobrze zaplanować budżet.
Pracujesz w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie szkolenia sprzedażowe także w języku angielskim.
Decydując się na współpracę z nami nic nie ryzykujesz. Gwarantujemy jakość naszych usług a więc jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nic nie zapłacisz.
Dowiedz się więcej, jak możemy zoptymalizować Twój budżet na szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej. Zleć nam pozyskanie dofinansowania na projekt szkoleniowy dla Twojej firmy.
- najczęstsze problemy w firmie, które możesz dzięki nim rozwiązać
Nasze szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta kierujemy do różnych grup docelowych w firmach. Z innymi problemami i wyzwaniami mierzą się bowiem hunterzy, z innymi farmerzy, a jeszcze z innymi osoby zarządzające zespołami sprzedaży i obsługi klienta. Szkolenia Enterprise Advisors dedykowane są każdej z wyżej wymienionych grup. Jeśli zatem zastanawiasz się:
Działania doradczo-szkoleniowe Enterprise Advisors sprawdzą się dobrze także w rozwiązywaniu problemów procesowych w firmach. Oto kilka przykładów:
Projektując szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia dla działów obsługi klienta, osadzamy je zawsze w realiach danej firmy i branży, w której działa oraz bierzemy pod uwagę aktualną sytuację rynkową i otoczenie makroekonomiczne. Inaczej przecież sprzedaje się i obsługuje klienta w czasach prosperity, a inaczej gdy na rynku gości kryzys i niepewność jutra. Dlatego lista naszych szkoleń jest ruchoma i na bieżąco aktualizowana tak, aby uwzględniała aktualne problemy i wyzwania przedsiębiorców. Np. obecna sytuacja na rynku spowodowała, że w naszej ofercie pojawiły się takie szkolenia jak:
- szkolenia "najczęściej wybierane", zamieszczone na naszej stronie internetowej,
nie oznaczają, że nie mamy ich dla Ciebie więcej
Na stronie internetowej zamieszczamy jedynie część naszej oferty szkoleniowej. Uwzględniamy w niej te szkolenia handlowe, które w danym okresie czasu cieszą się największym zainteresowaniem klientów. Chcieliśmy przez to uniknąć sytuacji, w której wejdziesz na naszą witrynę, utkniesz na liście 30 szkoleń i, ze względu na ich ilość, zniechęcisz się do jej dalszego przeglądania, omijając tym samym inne wartościowe informacje, z którymi również chcielibyśmy abyś się zapoznał.
Co to dla Ciebie oznacza? Czy zrobimy dla Twojej firmy inne szkolenie sprzedażowe albo z obsługi klienta? Odpowiedź brzmi: TAK. Chcesz szkolenie z „Visual Merchandisingu”, „Budowania Lojalności u Klientów” albo „Warsztaty z Definiowania Przewag Konkurencyjnych”? A może szkolenie dla handlowców z „Tworzenia i Pisania Angażujących Ofert”? Nie ma problemu. Posiadamy je również w swojej ofercie. Zależy Ci na realizacji „Akademii Managera”, z programem szkoleniowym dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu handlowego? Też się uda.
Lista szkoleń dla hunterów, farmerów i osób zarządzających zespołami sprzedaży i obsługi klienta jest u nas otwarta i regularnie aktualizowana. Tworząc ją, bierzemy pod uwagę potrzeby naszej grupy docelowej (firm i branż, w których działają), uwarunkowania rynku, makroekonomię a także potencjał i kompetencje naszych trenerów do realizacji danego szkolenia z zachowaniem standardów Enterprise Advisors.
Co zatem zrobić gdy na naszej stronie internetowej nie znajdujesz interesującego Cię szkolenia ze sprzedaży czy obsługi klienta? Skontaktuj się z nami, bo prawdopodobnie także mamy je na swojej liście i będziemy w stanie zrealizować je dla Twojej firmy. W takiej sytuacji rekomendujemy Ci skorzystanie z bezpłatnej konsultacji. Dzięki temu uzyskasz propozycję programu szkoleniowego dopasowanego do potrzeb Twojej firmy. A gdyby okazało się, że jednak nie będziemy w stanie Ci pomóc bo np. poszukiwane przez Ciebie szkolenie dla handlowców okaże się poza naszymi kompetencjami, również nie będziemy tego przed Tobą ukrywać.
- przykładowy program rozwojowy dla działu sprzedaży w firmie z segmentu B2B
Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed nawiązaniem współpracy w zakresie szkoleń sprzedażowych i z obsługi klienta:
Audyt trwa zwykle ok. 1.5 godziny a decyzję o jego przeprowadzeniu podejmujemy po pierwszym wstępnym kontakcie. Audyt ma na celu bliższe poznanie Twojej firmy i problemów, z jakimi musi się zmierzyć. Ze strony Enterprise Advisors uczestniczy w nim ekspert/trener/doradca, a ze strony klienta, w zależności od wielkości firmy i jej struktury organizacyjnej, są to zazwyczaj przedstawiciele działu HR, działu sprzedaży czy członkowie zarządu lub właściciele firmy. Ważnym aspektem audytu jest zrozumienie i ustalenie kluczowych parametrów mierzalnych (KPI), które mają bezpośrednie przełożenie na Twój biznes oraz identyfikacja obszarów stanowiących bariery do rozwoju.
Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, aczkolwiek niektóre szkolenia ciężko wyobrazić sobie bez bezpośredniego kontaktu. Dobrym przykładem są tutaj np. warsztaty coachingowe dla handlowców, które najczęściej składają się także z indywidualnych sesji z trenerem, realizowanych wspólnie z uczestnikami szkolenia w terenie.
Szkolenia sprzedażowe najczęściej realizowane są przez nas w siedzibach firm a te zazwyczaj znajdują się w dużych miastach Polski jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok czy Gdańsk. Generalnie jednak nie mamy ograniczeń co do lokalizacji szkolenia – ostatnio np. po raz kolejny gościliśmy na Mazurach. Warto zaznaczyć, że obok warsztatów stacjonarnych, prowadzimy także szkolenia sprzedażowe w wersji online lub w formule mieszanej, hybrydowej.
Tak. Istnieje możliwość pozyskania dotacji na nasze szkolenia ze sprzedaży (a także na inne, dotyczące np. zarządzania czy rozwoju umiejętności komunikacyjnych). Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl.
Enterprise Advisors realizuje swoje szkolenia w oparciu o model Kirkpatricka, pozwalający na mierzenie ich efektywności na czterech poziomach:
1.poziom reakcji (czyli jak uczestnicy odbierają szkolenie na poziomie czysto emocjonalnym) – do pomiaru najczęściej wykorzystywane są ankiety;
2.poziom umiejętności i wiedzy (czyli jak zmieniły się kompetencje uczestników dzięki szkoleniu) – można to mierzyć np. testami albo weryfikować w toku bardziej zaawansowanych procedur treningowych;
3.poziom zachowań (czyli na ile uczestnicy szkolenia przenoszą nabytą wiedzę i umiejętności do swojego życia i pracy) – do weryfikacji wykorzystuje się najczęściej follow-upy z uczestnikami, kontakty z ich kolegami, przełożonymi i bliskimi, a także bezpośredni pomiar w pracy (np. w formie obserwacji lub podesłania tzw. tajemniczego klienta);
4.poziom wyników (czyli jakie są praktyczne, finalne konsekwencje szkolenia np. czy uczestnicy szkolenia sprzedają więcej, czy firma zarabia więcej itp.) – pomiar realizowany jest w odniesieniu do konkretnych wskaźników liczbowych, finansowych.
Zakres i głębokość pomiaru efektowności szkoleń ustalane są z klientem indywidualnie, na etapie kontraktacji współpracy.
Szkolenia zawsze wyceniamy indywidualnie, po poznaniu potrzeb i uwarunkowań ze strony klienta. Kiedyś często mieliśmy sytuacje, w których na tak postawione pytanie szybko podawaliśmy tzw. widełki cenowe, a po doprecyzowaniu zakresu współpracy okazywało się, że na finalnej umowie pojawiała się zupełnie inna kwota. Dlatego zaprzestaliśmy tej praktyki – wolimy poświęcić więcej czasu na przygotowanie dopasowanej i rzetelnej oferty niż kotwiczyć na starcie cenę w głowie klienta. Na cenę szkolenia ma wpływ wiele czynników takich jak np. ilość szkoleń i kompleksowość programu szkoleniowego albo formuła realizacji (np. czy stacjonarnie i w jakiej lokalizacji, czy online, czy hybrydowo). Warto też wspomnieć, że dla firm dążących do optymalizacji wydatków szkoleniowych, interesującym rozwiązaniem może okazać się nasza usługa związana z pozyskiwaniem dofinansowania na szkolenia (więcej na ten temat dowiesz się w sekcji szkolenia z dofinansowaniem BUR).
Widzisz potencjał do współpracy?
Umów się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twoich potrzebach.
Poszukamy rozwiązań, które pomogą rozwinąć Twoich pracowników i firmę:
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.
Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Wdrożenie w przedsiębiorstwie Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. innowacji procesowej poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych w celu stworzenia szkoleniowej platformy e-learningowej”. Wdrożenie przedmiotowej innowacji jest niezbędne w celu funkcjonowania oraz wzmocnienia odporności przedsiębiorstwa w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID-19 lub kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii. Projekt finansowany jest w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19 (REACT-EU). Dofinansowanie projektu z UE: 255 000 zł.
Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.